Sairasloman paikka

Hassua, mulle Panacod aiheuttaa sen, etten saa unta. Se jotenki sumentaa pään, mut koko yön on tavallaan koiranunessa. Mut mua valvottaaki ihan kaikki o_O
 
Mä sain tota endoon kans kun pelkkä panadol ei auttanu ja ovisten aikaan piti välttää buranaa. Mulle tuli kyl siitä sellainen olo on raskas paino rinnan päällä ja kun sellaiseen oloon herää niin ei heti tuu uni silmään.
 
Saikkuu loppuviikon! Nuhassa olen mut ei kuumetta. Lääkäri oli heti et pitää raskaana ehdottomasti levätä ja määräs himaan. Ihana ettei tarvii sinnitellä töissä. Poskiontelo ikävän kipee :sad001 tulehdusarvo oli 20. Onneks ei tarvinnu antibiootteja.
 
Lucy toivottavasti parantuu levolla! Kyllä on hyvä että sait saikkua, ei pidä turhaan rasittaa itteään kun kyllä se masu on jo ihan tarpeeks iso rasite elimistölle muutenkin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lääkäri jatko sairaslomaa kahella viikolla,ei kuulemma voi kirjottaa äitiysloman alkuun asti enkä kyllä vaillakaan ollu.mut en vaan silti usko enää meneväni töihin.pomo oli tahdikas kun soitin ja ilmotin,ootin ihan hirveetä saarnaa mutta rouva taisi ennemminki suutahtaa ja sano vaan et vai niin ja heippa! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top