Öö, oon jo kerran synnyttänyt, mut mul oli kyl ihan tavalliset sairaalan jotkut alushousut. Omat otan vaan kotiutumiseen. Ja samoilla kuteilla kotiin, ku oon tullutkin, se maha ei maagisesti kyl pienentynyt viimeksi :) Shampoo ja hoitoaine, ehkä naamaan jotain rasvaa. Harja ja joku hiuslenkki, dödö. Seinästä saa painettua saippuaa mielin määrin. Matkapuhelin, ä-kortti, laturi. Tablettia harkitsen, koska viimeks olin huoneessa, missä ei tvtä, ni tylsäks kävi. Olin viikon ajan siis sairaalassa :)
Vauvalle body, housut, sukat, ohuet tumput ja ohut nauhamyssy. Sit peitto auton kyytiin ja varuiks pörröpuku, jos on toi +10 ja sataa. Ja harso, jonka voi laittaa aurinkosuojaks auton kyytiin. Kaukalo tietty. :)
Sairaalaan mennessä laitettiin viimeks mun istuimelle sellanen muovifrotee, jos olis tullut jotain, ni ei ois penkki likanen.
Meillä isä söi viimeksi 10 suklaamunaa...ei tainnut olla muuta evästä :D
Vauvalle body, housut, sukat, ohuet tumput ja ohut nauhamyssy. Sit peitto auton kyytiin ja varuiks pörröpuku, jos on toi +10 ja sataa. Ja harso, jonka voi laittaa aurinkosuojaks auton kyytiin. Kaukalo tietty. :)
Sairaalaan mennessä laitettiin viimeks mun istuimelle sellanen muovifrotee, jos olis tullut jotain, ni ei ois penkki likanen.
Meillä isä söi viimeksi 10 suklaamunaa...ei tainnut olla muuta evästä :D