Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
phks:ssä ei kans saanu pitää puhelinta synnärillä, mut sit ku pikkanen oli ulkona niin sai sil puhelimella ottaa kuvia kyl vauvasta..... mut ilouutiset läheteltiin ja soiteltiin sit vasta osastolla :)

mä oon miettiny kans tota musa hommaa... viimeks oli vaan radio ja se oli ihan surkeeta... mut jos nyt otan omaa musiikkia mukaan, niin osaakohan ukko pitää turpaansa kiinni :confused: saattas olla et tinttaisin jos se rupeais hoilotteleen tai vihelteleen ku supistelee tai jotain..... se aina autossa ainaki raiskaa kaikki kappaleet ja mä niiiiiin vihaan sitä :mad:

Mie mietin aaltojen liplattelu musaa jostai hankkii.. Jos ehdin..

Joku päivä, kun miehel on aikaa ni vois kattoo beben vaatteet yhessä mis pikkanen tulee sit kotia :)

Ei pystyis mihinkään aaltojen liplatteluun, kun pissattais koko ajan. Mies ehdotti mulle kyllä valaiden laulua, mutta älysi soukentaa suutaan, kun vähän mulkaisin. Että eikö se riitä, että siellä yks valas jo ulisee synnytystuskiaan?

Ai mie taas rentoudun parhaiten veden äärellä. Mut epäilen etten saa aikaseks hankkia sitä.. AJOISSA.

Kyllä sitä varmaan jotain turhaakin tule mukaan kun olen semmoinen pakkaaja että pitää olla melkein kaikki mukana :grin

Me tehtiin tänään soittolistaa synnärille :) Mies otti tehtävän vastaan oikein mielellään. Listakin vaikuttaa jo ihan lupaavalta, ihania biisejä!

Pitäs varmaan kohta alkaa pakkailemaan kassia, ainakin jo osittain. Viikot menee eteenpäin huomaamatta ja kohta se on menoa :) Tällä kertaa vois ottaa vähemmän kun edellisellä tuli vähän liikaa rompetta mukaan.
Yksi ainaki mikä pitää muistaa on luumusose! :D En tykkää luumuista muuten kuin vauvoille tarkoitetuissa soseissa ja sen käyttötarkoituksen varmaan moni arvaakin sitten :)

Mäkin pakkailin osaks ainakin tota kassia jo, kun itsekin tajusin et se lähtö voi tulla millon vaan. :) Kauhee ku tuli semmonen et mitäköhän mä oikeesti tarttisin mukaan synnärille. Ei viittis kauheesti turhaa raahaa ja onneks tosiaan jos jotain unohtuu ni voi pistää miehen tuomaan unohtuneet. Ite ku muistas ees neuvolakortin ja kameran ni niil pääsee jo alkuun. :wink

Kyl ne sieltä antaa movicolpussia, kun pyytää vaan. Se on mulla ollut hyvä ja lempeä vatsantoiminnan tuki synnytyksen jälkeen.

Sain kassin tänään valmiiksi ! :) Vain laturi ja lääkkeet puuttuupi siitä, mut ne on nopia ottaa mukaan :) Eli nyt oon valmis jos sattuu jotain. Jes :) Ja mullakin tuo neuvolakortti jää aivan varmasti kiirees :grin

neuvolakortti on toisessa laukussa-kattoo muistaako sen ottaa mukaan... mie kans pakkailin kassia, taitaa olla kaikki jo pakattu

tuli mieleen viime yönä et KYNSISAKSET JA VIILA pitää ottaa mukaan!!! viimeks oli tosi nihkeetä saada lainaan kynsisaksia, ku ne hoitajat pelkäs et rupian leikkaa sen vauvan kynsiä, vaikka kuinka selitin et ei ku omiani vaan.... ja viila olis pitäny käyä ostaan taas kanttiinista, mut ku en saanu lähtee pois osastolta :sad001

Mun on pakko muistaa pakata hammaslankaa. Esikoisen aikaan olin 3 päivää sairaalassa ja sit oli sellasta liharuokaa, joka kaikki jäi yhteen hammasväliin. Oli pikkusen tukala olla, ku ei saanu niitä pois sieltä tavan hammasharjalla.

Pitäisköhän mun oikeesti jo alottaa kassin pakkaaminen? Tuntuu tyhmältä kun periaatteessa aikaa synnytykseen pitäis olla vielä 2-7 viikkoa. Mutta voishan sitä jo kattella et minkälaiseen laukkuun noita tavaroita rupeis pikkuhiljaa keräileen...

mie oon jo pakannu kassit ja synnytykseen se 1.5-6.5 vk (apua miten pieni luku tuo eka :o )... hyvä ne on olla varoilta pakattuna-eivätkä vie liikaa tilaa :)

Ite en voi kuvitella pakkaavani kun lapsen vaatteet, koska laturia en nyt laita viel todellakaa jemmaan ja miun päivittäisiä hygienia tarvikkeit en pakkaa todellakaa (kasvojen pesuaine, hammastahna, harja, shampoot/hoitoaineet).. Enpä sen enempää ees ota sinne.. Ja omia vaatteit on ny vaikee pakata, kun ei tiiä onko -10 vai +10.....

No oon niin skeptinen nykyää suomen sään suhteen, että en pitäis minään ihmeenä mitää pakkasia viel ens kuus :D

Takaisin