Sairaalakassi

Ei täälläkään pääse muut, joten rauha on taattu :wink Tosin soisin vierailun itse isovanhemmille edes, mutta sekään ei ole sallittua.
 
Täälä pääsee >:| hitto prkl. (Onneks ei huoneisiin asti, vain siihen "sosiaali" tiloihin..) Mut nyt kyllä aijon olla tooooosi väsyny ettei kaikki änkee heti ;D Tai sitte hyväl tsägäl olis tapahtunu muutos, ettei tääläkään enään pääse muut.. Meilläkin muksut aika vauhdikkaita, mutta täytyy sanoa että nekään saa sellasta sirkusta aikaseksi kuin tämä miehen perhe välillä.. Käsittämätöntä miten 3x 12-18v osaakin olla niin lapsellisia välillä o_O
 
Täälläkään ei ainakaan 3v sitten päässyt kuin mies ja sisarukset huoneisiin. Toki sit kahviot yms alueet on asia erikseen vierailijoiden kanssa. Mut itse olin ainakin niin kanttuvei ekat 2 pv että ei paljoo osastolta liikuskeltu pois :/ Enkä mä oikeestaan tahtois sinne ainakaan anoppia&appiukkoa todellakaan! Omat vanhempani voisin ottaa :) Ja saas nähdä jos ja kun tää meidän 3v isoveli tulee käymään sairaalassa, vilkasta sorttia hänkin on... :D
 
Meil pääsee synnärille lähisuku ja kaveritkin, jos vaan vanhemmille sopii. Eilen yksi kaveri sai just vauvan ja tänään kun kävin synnytystapa-arvioinnissa niin hoitaja sanoi, että voisin kyllä mennä katsomaan kaveriani, jos haluan...vaik ei ollu edes vierailuaika. No päätin antaa mamman&vauvan rauhassa tehdä aamutoimet yms. Ehtii sitä kotiinkin tervehtimään pientä... Yks kaveri sanoi just tulevansa synnärille kattomaan muo, mut nyt kyl taidan sanoa sille, että jos ei kuitenkaan tulisi...meil kun tulee kuitenkin isovanhemmat ja meidän sisarukset (mahdollisesti perheineen), niin on jo ihan tarpeeks porukkaa...
 
Hitto, luin phks sivuilta ettei tavat ole muuttuneet.. Eli tervetuloa vain kaikki vierailuaikana osaston oleskelutilaan. >:| Taidan olla reipas ja avata suuni anopille, jos on tulossa taas samana päivänä kun synnyttänyt.
TMJ, tää on joo hauska kun vois omat porukat kyllä ottaa, mutta anoppi ja appi noup! ;D Tosin ite oon kyl oman äitin kans niin läheisiä, että välillä tuntuu kuin oltas parhaat ystävät :D
Tai kai se anoppi ja appi vielä menis, mut viimeeks ne pipanat alko tappelee kuka saa pitää vauvaa sylissä ja minkä aikaa + kenestä otetaa kuva missäkin.. Sit se nuorin alko mököttää kun se ei saanu ottaa sitä syliin (appiukko kielsi.) Siinä sitte silmät ristissä katoin sitä touhua ja toivoin pääseväni nukkumaan..
Nyytikki, ihan fiksusti ajateltu :wink itekkä edes ole soitellu kavereille kun ollut sairaalassa :) Oon vaan laittanu onnitteluviestin ja kertonut soittavani kun ovat kotiutuneet.
Siitä se uusi juttu sit alkaakin kun kotiutuu! :D Onneksi moni tajuaa "antaa kotiutua ensin" ennen kuin tulee kylään, mut sit on näitä heti kylään tyyppejä.
 
Meillä muistaakseni saa isovanhemmat vain käydä (isän ja sisarusten lisäksi tietty), mutta täytynee vielä varmistaa asia. En kyllä mitään amerikkalaistyylistä kaveriarmeijaa haluaisi edes sairaalaan kyläilemään, saati sitten synnytykseen!

Mä en oo vieläkään saanut sitä sairaalakassia pakattua, koska tilasin ehkä vahingossa uuden laukun nettikaupasta eikä se oo vielä tullut kotiin. :smiley-ashamed008 Mutta vauvan tavarat sentään on valmiina. Eikös sekin oo jotain? :laughing002
 
Siis mä olen ainaki joka kerta todennu "toiki laukku turhaa tossa kuukauden seisonut" ja loppuenlopuksi sen kerkee oikein hyvin pakata synnärille lähtiessäkin.. :) Toki jos jossaa menee vedet ja joudut mennä suoraan sairaalaan koska kotona käynti kestäis turhan kauan niin onhan se kiva jos se olis suht valmiina minkä isäntä vois tuoda sitte osastolle :) Mut empä ole ikiin kuullu et joku ei olis voinu rauhassa kotona käydä :)
 
Mulla on jo muutaman viikon ollu kassi osittain pakattuna. Loput oon aatellu heittää kyytiin sit ku tarttee lähteä. :)
 
Fiksu idea, sama homma.. Eipä tarvi alkaa pimeessä ettimään tavaroita jos yötä vasten alkaa synnyttää :)
Vaikein oli vaan päättää mitä vaatteita laittaa kassiin (varsinki housut) kotiin paluuta ajatellen yms, koska tämän hetkinen vaatetarjonta kaapissa on suht vähäinen :D (mulla kuitenkin olis lähtö hetkellä kaikki vaatteet tahroja täynnä, kun muksut pyyhkii aina vuoronperää suutaan äitiin :D ja oon ite aika hyvä sotkee paidat tosta mahan seudulta :D )
 
Mulla on tällä hetkellä kahet (jumppa-)housut, mitkä mahtuu päälle.. aattelin etten uskalla ottaa riskiä ja pakata jotain muita housuja.. ja nää ei nyt jouda laukkuun :D Joten suunnittelin että ku synnytys alkaa niin jos toiset on puhtaana, heitän ne mukaan (tai jos vaikka ehtii pestä pikaohjelmassa ja kuivata rummussa..) mutta tarvittaessa isäntä saa ottaa sairaalasta vaikka mukaansa ne missä menin ja tuoda pyykättyinä takasin.. :grin
 
Hei fiksu idea, kiitti vinkist!! :) Tosin on kyllä suuri vaara, että mitä ilmeisemmin niitä housuja ei ole pesty tai ne on unohdettu märkänä koneeseen kun laitan isännän pyykille o_O Tai sitte vaan toivon ettei lapsivedet holahda sairaalaan mennessä ja kotiudun samoissa missä lähtenyt :)
 
Tässä sen huomaa kuinka vähällä nainen loppuenlopuksi pärjää! :) Kuitenkin tuo liikkuvuus on tosi vähäistä tässä loppuraskaudessa, niin ei sitä kummosta vaatetta tarvi.. Täytyy kyl myöntää että kesällä oli paljon helpompi odottaa loppuraskaudessa. Hiton halpoja puoli leggareita,toppeja ja t-paitoja h&m pullollaan..
Ooh, en malta oottaa että vanhat vaatteet alkaa joskus mahtumaan! ..tosin menee kyllä vaatekaappi remonttiin, kun aika kivasti tässä kolmen lapsen aikana kroppa muokkautunut ja tullu venytettyä osan vaatteista o.O
 
:eek: Mullahan tuntuu olevan paljon päälle mahtuvaa vaatetta... Kahdet reisitaskuhousut, verkkarit, parit legginssit. Toki noilla oonki pärjänny melkei kesän jälkeen koko ajan... Koitan pestä sillai et jommat kummat reisarit olis aina puhtaina :)

Asiasta moottorisahaan, meillä on maa valkeana tääl lännessä!!! :p:grin:smiley-bounce016
 
:D mä ostin kaverilta h&m reisarit ja prkl ne on edelleen liian isot vaikka onkin kokoa 38 >:| Pesun jälkee just passelit, mutta venähtää ihan liian isoiksi :sad001 Sit vaan totesin kun alko mamma farkut puristaa etten enään viitti alkaa ostelee tässä vaiheessa!
Tääläkin idemmässä alkoi sataa lunta!! :)
 
Mä pesin just eilen kasan pyykkiä ja pakkaan nyt tonne kassiin mun suosikkihousut eli Me&i:n ihanat olopökät, sitten ajattelin kyllä laittaa mammaleggarit, jonkun t-paidan, villatakin jaa villasukat matkaan myös, jos sitä viihtyis paremmin niissä osastolla. Tosin muistan kyllä ne varotuksen sanat siitä jälkivuodosta eli toden näkösesti tulee sotkettua omat housut vaik olis millanen megaside suojana.
Hah, eilen otin fiskarssit käteen ja leikkasin itselleni otsarin...alkaa olla pikkasen turhautunutta touhua täällä odotellessa. Ja leivoin jo kasan pikkuleipiä, kun bongasin kaurakookoskeksien ohjeen ryynipaketin kyljestä aamulla :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: TMJ
Ai hyvä kun muistutit noi villasukat! Mielessä oli, mutta eipä ole kassiin asti päässyt :) voi villatakki, ite ajattelin samaa ja tilasin vielä uuden, napeilla varustetun että menis hyvin nyt ja jatkossa. Juu olihan se ihana, mutta kutitti päällä >:| palautukseen ----> huoh, kai se on pakko kasata lapset autoon ja lähtee käymään kaupoilla vielä kun on yksi lapsi vähemmän :D Alkaa joo olemaan vähä kypsyyden merkkejä ilmassa :meh: Itekkin vähä sunnittelin tota parturia.. Joulutortut ja sämpylät on kans herkullista ajan vietettä! :D Hitto alkaa käymää kropan päälle tää odottelu, kun kokoajan pitää leipoa jotain! Viime viikolla tein aurinkokakun synttäreiden "kunniaksi" :D
Oho, sori. Aihe taas vähä karkasi :D ..tosin kai se on sama missä sitä lörpöttelee ja mitä.
 
Hah, seuraavaksi teen sitten pakkaseen sämpyliä. Eilen jo tein pari ekstra-annosta makaroonilaatikkoa sinne odottamaan... Niin, en siis aio pakata noita mukaan tonne sairaalakassiin eli meni mullakin tää kommentti vähän aiheen vierestä :grin
 
Haha hyvä huomata, että sama "tekemisen puute" vaivaa muitakin. Otsatukan leikkuu on käynyt kyllä mielessä. Kasvohoidon tein ed päivänä, kynnet on laitettu ja tukka värjätty. Nyt on vielä jalkahoidon jäljiltä varpaat juhlakuosissa ja turvotus hierottu edes sekunniksi pois. Mustakin tulee tätä menoa melkoinen leipuri, kun pakkasessa on korvapuusteja, voileipäkakkua..suunnitelmissa leivoskella seuraavaksi porkkanakakku. En ennen tätä edes omistanut tommosta irtopohjakakkuvuokaa, jonka hommasin pari viikkoa sitten :grin
 
Takaisin
Top