Sairaalakassi

:D Siitähän sen nopeasti oppii.. Meillä mies vaihto ekan kerran vaipan kun lapsi oli 5kk vanha o_O joo, tiedän.. Mä oon päästäny sen ihan liian helpolla. :D
 
Täälläkin sairaalakassi lähes valmiiksi pakattuna! Tyhmä kysymys varmaan, mutta monetko liivinsuojat kannattaa ottaa mukaan, jos ottaa kertakäyttöisiä..? Ei aavistustakaan, kuinka paljon niitä voi kulua... :eek:
 
jemppu: Mä pakkasin vaan yhdet kotiinmenoa varten... Ajattelin et sairaalassa saa varmaakin jotain niiden omia pestäviä käyttää? :eek:
 
Enpä tullu ajatelleeks, et sieltä vois niitä saada :confused: Olis se kyl hyvä, jos sais! Kertokaas joku, joka tietää..?
 
Ite en ole ainaka tarvinu liivinsuojia sairaalassa (maito alkoi urakalla virtaamaan vasta kotona.)
Mutta jos maitoa tulee paljon, niin varmaan ottaisin 3-4paria/päivä. Mä en ole ihan varma saako niitä sairaalasta.. Ne antoi jotkut kertakäyttöset näytepaketin viimeksi, joissa oli yksi pari sisällä.
 
Ei meillä ainakaan Oyssissa liivinsuojia tarjoteltu viimeks. Mut en mä tosin niitä vielä sairaalassa ollessa tarvinnutkaan.
 
Jos sairaala ei niitä liivinsuojia tarjoa ja niille tarve tulee, niin pystyyhän se isimies tuomaan niitä sit jälkikäteenkin kotoa!:wink
 
Elokuisista heippa! En ny kaikkia sivuja viittiny plärätä mut pikku vinkkinä kannattaa hommata sairaalakassiin maidonkerääjä... Itellä maito nousi samantein tisuihin ja sitä tuli, tuli ja tuli kun vauvaa osastolla syötin... Ensisynnyttäjänä tietenkin en ollut kuullut moisesta kapistuksesta muuutta jos si ens kerralla :wink Maksaa ehkä 2 € kaupassa :)
 
Täällä osastolla kun hengaan ja käynnistymistä oottelen, niin sellanen vinkki et kannattaa ottaa paitsi kotiin menoa varten housut niin osastolle kans, täällä ainakin on vaan sellanen mekkomainen kaapu minkä alla on tosi kiva olla omat housut..
 
Aeria tsemppiä sinne synnytykseen, täälä ollaan hengessä mukana :Heartred Toi housut on ihan fiksu pointti! :) itellä ees tullu mieleen, kun nää muksut on tullu sen verta ripeästi ettei synnytyssalissa ole housuja kaivannut xD
 
juu ei siellä ehkä :D mut sitten nyytin kans osastolla ennen ku pääsee kotiin, jos ne ei ihan vrk sisällä päästä.. on muuten niin ihania vauveleita täällä et tulee sellanen olo et kyllä tommosen eestä kärsiikin :love7
 
Täääh, eiks siel osastol ole housuja?! o_O Lahdes on siel synnytys osastol se sellai "iiihana" mekko ja sit osastol saa ihan paidan ja housut..
Oih, kiva et siel on motivaation pitäjiä mitä ihastella :)
 
Aeria: kannattaa ehkä vielä kysäistä housuista, täällä toivat vakiona mekon, mutta housut ja paidan sai pyydettäessä. Mutta omat housut oli kyllä kieltämättä kivat, kun eihän ne sairaalan housut tietty mitkään äitiyshousut oo.
 
Hehee, muistinpas ostaa pähkinät ja kiisselit kauppareissulla! :) Nyt pitää vain unohtaa ne tuonne kassiin, ettei heikkona hetkenä sieltä katoa :grin Tosin suklaata tungetaan joka suunnasta tällä hetkellä, joten se tuskin kerkeää loppumaan ennen synnytystä että ehkä nuo saa olla rauhassa sinne asti :rolleyes:
 
Jemppu: Ainakin Kätilöopistolla tarjosivat liivinsuojia ja sain vielä kotiinkin vietäväksi 5 paria :wink
Ja eivät muuten ole mistään huonoimmasta päästä..
 
Possuna ostin vielä 3kpl kiisseleitä kassiin, että voin tolle mussukalle myös tarjota xD Mies vain totes, että karkkia pitää vielä muistaa ostaa kassiin :D Täs käy viel niin että synnärillä pitää niin kiirettä, että eväät jää syömättä! :D (onneksi osastolla ainaki viimeksi maistui ruoka toooodella hyvin :) )
 
Yhyy, miksi mun kaikissa villasukissa on reikiä?! Tai sitte koira on järsinyt niistä varret?? :grin
Anoppi kyllä vääntää vaik millasia juttuja puikoilla, mutta sitte miniän sukkatilanne on tämä! :mad: +se on vielä villatehtaalla töissä! :D ..pitää vissiin mennä kylää kaikkein rupusimmis sukissa mitä löydän :grin
 
Takaisin
Top