Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
https://www.vau.fi/raskaus/elamantavat-raskauden-aikana/lakritsi-salmiakki-ja-raskaus/ Tää nyt ei oo mikään virallinen, mutta näin salmiakista. Pienet määrät ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo kyl mistään hedelmä rajauksista tietonen. Eviras ei ainakaa lue hedelmistä mitään.
Ei kun joku jossain kohtaa puhui jotain kuorellisista ompuista ja viinirypäleistä et ois kiellettyjä... siihen liittyi toi viesti kun ihmettelin asiaa:)
+ kun noi eviran suositukset muuttuu vuosittain niin mistä sitä koskaan tietää minkä kiellon keksivät seuraavaksi![]()
Varmaan sitten ku meidän lapset alkaa lapsia pukkaa ei saa syyä kun pottua ja suodatettua vettä:D

Vaikeinta on luopua tietyistä juustoista, salmiakista ja lakusta sekä kamomilla teestä. Tänäänkin ajattelin tehdä avokadopastaa ja siihen kuuluu se parmesaani. Mitenköhän sitä vois kuumentaa niin että saisin syödä sitä![]()
Vaikeinta on luopua tietyistä juustoista, salmiakista ja lakusta sekä kamomilla teestä. Tänäänkin ajattelin tehdä avokadopastaa ja siihen kuuluu se parmesaani. Mitenköhän sitä vois kuumentaa niin että saisin syödä sitä![]()
Meillä vaan sattuu kotona olemaan pari ihanaa Italiasta tuotua parmesaania, enkä usko että ne on pastöroitu. Täytyy varmaan tehdä se ilman juustoa ja antaa miehen raastella omaansa se jälkikäteen.Ja ainahan avokadopastan voi tehdä muihin juustoihin. Hyvää niinkin :) Teen melkein aina sen ihan perus arkijuustoon, kun en raaski erikseen mitään kallista parmesaania ostella.
Mulla juustot on vaikein. Mä oon kyl syöny kaikkii juustoi kuummennettuna et voit kyl parmesaanii syödä mut se pitää lämmittää hyvin sinne sekaan. Mä oon siis tehny näin. Toki mies löys sellasen vaihtoehto juuston parmesaanille mitä taas saa syödä en nyt vaa muista sen nimee.Vaikeinta on luopua tietyistä juustoista, salmiakista ja lakusta sekä kamomilla teestä. Tänäänkin ajattelin tehdä avokadopastaa ja siihen kuuluu se parmesaani. Mitenköhän sitä vois kuumentaa niin että saisin syödä sitä![]()