Rv 12 ultra

Hmm... :eek: Käväisin nyt huvikseni kurkkaamassa omakannasta mitä kätilö oli kirjoittanut ultrasta. Löysin "pienehkö ventrikkelikupla nähtävissä"....... Mikä se on?? :eek: Ei mulle vaan mitään tommosesta sanottu itse paikan päällä.
 
Hahaa... :D Eli siis vaan positiivinen juttu, olin jo melkein kauhuissaan et mitä kuplia sillä raukalla on... :p Toi vaan jotenkin kuulosti negatiiviselta sanalta.
 
En siis tosiaan tiiä mut kuulostaa hyvältä että mahalaukku näkyvissä eli kehittynyt :)
 
Täällä myös np-ultra muutaman viikon päästä. Onneksi sitä ennen pääsee ens viikolla visiitille neuvolaan, ja lupasivat siellä aina kuunnella vähintään sydänäänet, mutta halutessa myös näyttää tyyppiä. Saattaa olla, että oon aina halukas :wink
 
Np-ultraan kaksi viikkoa! (kaksi hidasta viikkoa siis :wink) Ihanaa, että sain sen vielä tuohon 42 viikolle, nähdään nimittäin kavereiden kanssa sitten siinä viikonloppuna niin voin kertoa uutiset jos kaikki on hyvin. Muuten olisi ollut vähän vaikeaa peitellä, kun ollaan mökillä yötä ja muut varmaan juo jotain illan aikana.
 
Tässä meidän pieni nyt on. Nt oli jopa 2.0 mut riski luku oli kaikki yhteenlaskettuna 1:26000 eli olematon. Kaikki muuten ookoo, mut la siirtyi ku huomattiin kaverin olevan 6päivää isompi.. Että kerrasta pompsahdettiin viikolta 12+2 viikolle 13+1.. Tyytyväinen kaveri oli ja valitettavasti siksi homma oli hyvin nopeasti ohi.

ImageUploadedByVau Foorumi1443724444.152224.jpg
 
Ihania kuvia ja uutisia täällä :Heartred tyypit on jo ihan ihmisen näkösiä :)

Mulla ei oo vielä edes np ultra aikaa tiedossa :sad001 en malttais odottaa! Tiistaina on verikokeet. Kuin myöhään muilla pk-seutulaisilla on tullut aika? En oikein uskalla vielä kertoa perheelle ennen kun on selvitetty onko kaikki ok.. Vaikka varhais ultrassa käytiin pari viikkoa sit ja kaikki oli kyllä ok :) mutta eihän siellä selvinnyt kun että tyyppi on todistettavasti masussa olemassa ':D aion kyllä nauttia tästä raskaudesta niin kauan kun ei oo surettavaa, vaikka pieni pelko takaraivossa onkin... Helpommin tosin sanottu kun tehty!
 
Mulla nt-ultra myös 15.10. Lasken jo päiviä... Tosin esikoinen pitää niin kiireisenä,että aina en muista edes olevani raskaana. Tänäänkin hän heittäytyi vauvaksi ja häntä piti kantaa sylissä kun oltiin koirien kanssa lenkillä. Ajattelin, että pääsen nopeammin kotiin...masu ei oikein tykännyt. Ja voi vietävä, miten vihloo kun yskin...äskenkin tuli ihan itku silmään kun repi niin kovin.
 
Marip, millon sulla alko tuo vuoto ja kauanko sitä kesti? Kävitkö sitten jossain ylimääräisessä kontrollissa?
Vuoto alkoi yhtäkkiä illalla työpäivän päätteeksi. Vuotoa kesti n.2viikkoa. Aina jos tein jotain tai vähänkin itseäni rastiin alkoi vuoto uudestaan. Ylimääräisistä Konttrollissa ja ultrassa kävin ainaki kolme kertaa hematooman vuoksi.
 
Me käytiin maanantaina, turvotus 0,5 ja netpostiin tuli samana iltana, että normaalia näyttää. Tää kaveri ei ollut suostuvainen mittauksiin ja karkasi koko ajan anturin alta, yritettiin myös alakautta saada mittoja, sekään ei onnistunut.
Lopulta saatiin mitattua pituutta ja vastas 13+3 piti olla 13+0, mutta ei muutettu laskettua aikaa :)

Santra, teillä se laskettu aika oli kuitenkin aika oikein.
 
Mulla huomenna ultra! Vihdoin! Vaikka kävin varhaisultrassa ja olen kuunnellut sydänääniä niin vielä kun saisi viimeisen "silauksen" eli kaikki olisi ultrassa ok niin voisin hengähtää! Huhhuh kun jännittää kun ajattelen asiaa. :nailbiting::hilarious:
 
Minulla torstaina! Ja kyllä jännittää. En oo käyny varhaisultrassa, enkä kuullu sydänääniä jne. Joten jännittää, että onhan kaikki kunnossa. Kuitenkin ollut aika oireetonta ollut koko raskaus, niin tahdo aina tätä uskoakaan. :D Nämä muutama päivä taitaa ihan madella....
 
Ultra oli aamulla. Ja mikä helpotus kuulla, että kaikki oli ok mitä tässä vaiheessa voi nähdä. HUH!. (Luulin siis aikaisemmin, että sain km - luultavasti oli tuplaraskaus - ja sitten piti odottaa se 3 vkoa että jos raskaushormoonit ovat laskeneet ennen kuin kannatti tehdä taas raskaustestin. Ja sitten päätimme "vain" odottaa normaalia np-ultraa. Kun varsinaisesti ennen sitä ei voi nähdä riskiasioita, muuta kuin onko siellä "joku".)

Nyt odotellaan vielä testituloksia ja sitten toivottavasti saa jännittää teidän muiden kanssa sitä seuraavaa ultra.
 
Voi ihania uutisia heti alkuviikosta :) Lisää näitä!! Toivon, että viikko kuluu nopsaan...itsellä vielä 10 pitkää päivää odotettavana ennen nt-ultraa.
 
Mä kävin ekassa ultrassa Rv 9+0 omien laskujen mukaan ja niin oli myös sama kun mitattiin ja kaikki oli hyvin ja ihan normaalisti :shy: Mut sit viikko tästä alkokin tapahtua, ihan yhtäkkiä hirveä veren vuoto ja sitä vaan tuli ja tuli et monta kertaa joutu sidettä vaihtaan tunnin sisällä. Säikähdin ihan hirveesti et nytkö se keskenmeno sitten tuli.
Lähdin sitte miehen kanssa Emergency Room, kun verta vaan tuli eikä loppua näkynyt.
Siellä sitte ottivat kaiken maailman kokeita ja pissanäytteitä, kaikki oli nagatiivisia tulehduksiin jne. Tekivät ultran myös ja onneksi viellä ainakin sydänäänet pieneltä löytyivät.:Heartpink Eivät osanneet sanoa mistä vuoto johtui, muuta kun et saattaa olla alkava keskenmeno :arghh:
Nyt sit määräs vaan lepoa ja ottaa easisti ja yrittää olla stressaamata. Huomenna on viel mun oma lääkärin tarkastus ja uusi ultra. Veren vuoto loppui kyllä nyt.
En oikeen tiie mitä ajatella ja itkettää vaan. Toivon vaa et tää pieni sisupussi taistelis ja selviäis. :Heartred Tuntuu niin kauheelle kun on nähny jo sormet ja varpaatkin ja sydämen lyönnit et nyt jos se meneekin pois...
Mutta huomenna tiedän lisää.
 
Takaisin
Top