Rv 12 ultra

:sad001 Voi BaBy2 ...toivottavasti on vaan joku hematooma (tai joku sellanen...mitä niitä nyt onkaan tuolla kohdussa joskus) puhjennut ja menee ohi. Sulla pitäis sit olla kans aika pian se nt-ultra? Millä raskausviikoilla olet nyt?

rv10+2
 
Oon nyt Rv 10+5! Et kai se pitää paikkansa että ekat 12vkoa on kaikista riskialtista keskenmenolle. Tosin mulle sanottiin että "oikeasti" se on viikoille 15-16, mut kuulema laskee huomattavasti siinnä 12 jälkeen..
 
Mulla on kyllä tosiaan kummatkin km:t tulleet hiukan ennen nt-ultraa...olisko just sit 9-10 viikoilla (näköjään senkin unohtaa). Tosin kummallakaan kerralla ei oo käyty aiemmin ultrassa. Ekassa pääsin kivun ja vuodon vuoksi ultraan ja siellä oli kaks ruskuaispussia, mut ei muuta ("kaksos-tuulimuna"?), toisella kertaa olin jo ehtinyt tyhjentyä ennen ultraa, joten en tie oliko siellä ollutkaan mitään...
Mut sulla on tietenkin ihan eri asia kun pikkuinen on näkynyt ja sykekin on eli pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että toi vuoto on jotain aivan vaaratonta. Monastihan se alkio on lopettanut jo aiemmin kehittymisen eikä siis vastais koon puolesta viikkoja...
Tsemppiä ja iso halaus! :Heartred
 
Tänään käyty ultrassa! :) Aivan mielettömän ihanaahan se oli. Kaikki hyvin (tosin niskaturvotusta ei mitattu kun niin toivoin).

Oli se kyllä uskomatonta nähdä se pieni, ihan oikea vauva -nenä ja leuka ja raajat ja kaikki! :wideyed: Ihan käsittämätön hellyys iski pientä kohtaan, sain ihan kyyneleitä pyyhkiä. Mies ei päässyt mukaan kun on työmatkalla, mutta rakenneultraan sitten.

Onnellinen olo :Heartred Nyt julkistetaan uutinen (tai minähän soitin appivanhemmille jo heti kotimatkalla ultrasta :grin ) Tekis mieli vetää kaikkein tiukimmat paidat päälle ja näyttää kaikille että olen raskaana -saa loppua löysillä teltoilla masun peittely :thumleft
 
Muokattu viimeksi:
Kytsi, samat fiilikset mulla! Tänään olin ultrassa ja Flippo siellä vilkutteli, rapsutti poskea ja potki jaloillaan! Aivan uskomatonta miten aktiivinen se kaveri on jo nyt. Itku oli lähellä, hymysuin ihmeteltiin vauvaa. Ja kivat kuvat sain, yhdessä näkyy kivasti sivuprofiilissa myös vähän kasvojenpiirteitä, nenää yms. Sirolta näyttää joten veikkaan edelleen tyttöä, katsotaan josko olen oikeassa :)

Ja mulle kätilö sanoi että ovat muuttaneet lasketun ajan laskemis"tekniikkaa" joten olenkin nyt 12+4 sijaan 12+5 ja laskettu aika siirtyi niinkin uskomattomaan päivään kun tulevan isin syntymäpäivään, 14.4.! :Heartred
 
Täällä myös ultra takana päin ja olo on onnea täynnä... :Heartred Tyyppi oli ihan älyttömän vilkas ja liikkui paljon, on kätilön mukaan hyvä merkki. Kun mamman syke laski niin tyyppikin aloitti koisimaan! Nyt tama homma viimeistään konkretisoituu että tyyppi siellä hyppii ja pyörii sekä helistelee nyrkkiään massussa! Niskaturvotus normaali, vielä kuiten odotellaan kokonaistulosta!
 
Oi, olispa meilläkin jo nt-ultra! Kuulostaa niin mahtavalta, että sitten tosiaan saa (toivottavasti) huokaista helpotuksesta ja uskaltaa olla vähän onnellinenkin :Heartred
Huomenna meillä kuitenkin neuvola, ja siellä täti lupasi ultrata aina, jos haluaa. Haluan :wink
Ja sitten ens viikon tiistaina olis odotettu nt-ultra, jaiks! :)
 
Eilen oli ultra ja siellä se vaavi vielä onneksi polskutti :Heartbigred Mutta jotain outoa mun masussa oli sikiöpussin alapuolella. Ei osanneet sanoa että onko se sitä verta mitä oon vuotanut (kun edelleen tihkuu) joten määräsivät uuteen ultraan huomiselle mihin tulee joku erikoislääkäri kattomaan ettei oo mitään vakavaa..
Millonkohan ite sais lopettaa tän kaiken murehtimisen..?:crybaby2
 
Voisko se olla kysta? Mulla ei raskauden aikana todettu ultrissa mitään erikoista, mutta synnytyksessä "synnytin" ensin sellaisen kystan...kätilö pyysi lääkärinkin siinä vaiheessa paikalle kun "jotain" alkoi tulla ulos. No ihan normi synnytys muuten. Itse olin nivuskivun vuoksi epäillyt sellasta, kun siskollakin todettiin raskausaikana sellainen...ei vaan näkynyt mulla ultrassa. Voisko sulla olla sellanen ja se olis puhjennut nyt? Ihana kuulla että pikkuinen on kuitenkin siellä masussa ok!!!
 
Täällä kans odotetaan viikon päästä olevaa ultraa kovasti. Mulla on ollut tosiaan vuotoja reilu viikon viikon verran ja olen kyllä käynyt neuvolassa ultrassa ja elossa pikkuinen siellä oli. Heidän laitteensa vaan ei ole yhtä tarkka kuin sairaalan oma, joten en saanut mitään syytä näille vuodoille. Eli pieni jännitys jäi vielä, kun ei tiedä mistä vuodot johtuu...
 
Minunkin odotus on ohi! :) kaikki oli hyvin. Vaikkei suuria oireita tai mahan kasvua olekaan :D oli vielä nuori lääkäri, niin vanhempi toisti mittojen otot jne. Myös neuvoi, niin meni aikaa. Joka minulle sopi :D pikkuinen muutenki pyöri kokoajan karkuun. Jospa nyt jo voisi rentoutua :wink
 
Nyt meilläkin nt- ultra ohi. Kaikki oli hyvin ja sielä pikkunen liikkui kovasti :)
Kasvoja ei suostunut näyttää vaikka ultraaja kovasti yritti mahaa painella :gen045nyt on uskallettu jo kertoa perheelle ja muutamalle kaverille. Ja nyt sitten uskallan itsekkin alkaa nauttii tästä täysillä :love7
 
Täällä sama neljä yötä, mutta tänään itku herkässä kun alkoi taas se saamarin tuhruvuoto ja oikeastaan ei ole enää mitään konkreettisia oireita. Siis ei tunnu enää alavatsalla mitään tuntemusta...jossain vaiheessa myös supisteli, kun oli kova pissahätä...no ei enää. Viimeks oireet hävis kans hiukan ennen,kun tuli km. Voi &%@#£"#!!!!!! Tää on niin hanurista.
 
Takaisin
Top