Ruokavalio raskausaikana

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Daizy, 12 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mehän voidaan tehdä tänne oma topic "vähäsokerinen tammikuu", jossa tsempataan toisiamme. Ja jos joku keksii hyvän makean korvikkeen niin vinkkaa muillekin :wink Ite pidin sokerittoman tammikuun ja huomasin kyllä vaikutuksen. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli makeita, ja jos on tehnyt niin hyvin pieni määrä on riittänyt tekemään öklön olon. Saisipahan samalla muutakin mietittävää kuin se synnytys...
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Naksu Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Tietääkö joku voiko pastöroimattuja maitotuotteita käyttää jos se laitetaan uuniin? Olis yks ihana kakkuohje johon tulis mascarponea... :p Tai voikohan sen korvata esim tuorejuustolla?
  3. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Jos kuumennat ruuan kauttaaltaan 70 asteiseksi kuolee listeria joten hyvin kuumennettuna voi huoletta käyttää pastöroimattomia tuotteita

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Naksu Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Kiitos Mju :) Sitten pitäis uskaltaa käyttää kun kakkua pidetään uunissa 175 asteessa noin tunnin ajan :smiley-bounce013:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. tiada92 Rakastunut foorumiin

Ostin kaupasta jäätelöä,mut siinä ei ollu mainintaa,et maito ois pastoröityä..uskaltaako syödä?
  6. manna Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Jostain mä luin että jäätelön teossa maito aina pastoroituu ja suomessa piti vissiin erikseen mainita jos ei ole pastoroitu joku maitotuote. Että mä oon ainakin vetäny jätskiä hyvällä omallatunnolla :)
  7. tiada92 Rakastunut foorumiin

Okei oon ehkä "hieman" hermo heikko :D Mut hoogletin asian ja arlalla ne kaikki on pastoröityjä :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. tiada92 Rakastunut foorumiin

En nyt enää löytäny sitä paino juttuu,mut meikäläisen vaaka näytti tänää +18,7 kiloo :)
  9. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mulla oli äsken iltamussutusten jälkeen 75,0 kg eli +14,1 kg ekaan nlapunnitukseen. Huomennaamuna neuvolassa varmaan 78 kg, ollu tapana näyttää paljon enempi kuin kotona :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

64,9 tänä aamuna eli 12,5 lähtöpainoon :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
  11. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Minäpä astun vaa'alle huomisaamuna... Kyllä varmaan on nyt kymppikilo rikki Joulun ja UV:n jäljiltä...
  12. knyttet Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mulla neuvolan täti lohdutti, kun kauhistelin joulun jälkeisiä kiloja ja painon nousua, että ei tämä homma siihen kaadu, mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä. Se ratkaisee mitä mättää uudenvuoden ja joulun välillä. Nyt kun vaan sais tän herkuttelu putken loppumaan :)
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Hauska Hauska x 1
  13. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Tuo on hyvin sanottu!
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Mulla on tullu kuutisen kiloa lisää painoa lähtäasetelmista. Onneks tää on pian ohi. Viimeinen kuukausi menossa, tai niinku mä miehen kanssa väittelen... 2 viikkoo. Mä olen sitä mieltä että 15.1.15 olis aivan loistava päivä syntyä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Ei sentään ollut kuin 74,2 kg neuvolan vaa'alla :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  16. Nanna88 Tuttu foorumilla

APUA! Menin sit nielasemaan kielikorun pallon!!! Voiks siitä olla haitaa lapselle ja voiks se jotenki kulkeutua lapselle se pallo?
  17. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Voi ei :) En usko et se kielikoru imeytyy istukan kautta vauvaan.
  18. tiada92 Rakastunut foorumiin

Ei pitäis olla hätää,se poistuu itestään muutaman päivän päästä kehosta :)
  19. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

• Tykkää Tykkää x 2
  20. mmm Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Onkos kellään sitä imetysajan ohjelistaa? Unohtui neuvolasta pyytää se, oletin että olisivat antaneet sen automaattisesti

Jaa tämä sivu