Ruokavalio raskausaikana

Mehän voidaan tehdä tänne oma topic "vähäsokerinen tammikuu", jossa tsempataan toisiamme. Ja jos joku keksii hyvän makean korvikkeen niin vinkkaa muillekin :wink Ite pidin sokerittoman tammikuun ja huomasin kyllä vaikutuksen. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli makeita, ja jos on tehnyt niin hyvin pieni määrä on riittänyt tekemään öklön olon. Saisipahan samalla muutakin mietittävää kuin se synnytys...
 
Tietääkö joku voiko pastöroimattuja maitotuotteita käyttää jos se laitetaan uuniin? Olis yks ihana kakkuohje johon tulis mascarponea... :p Tai voikohan sen korvata esim tuorejuustolla?
 
Jos kuumennat ruuan kauttaaltaan 70 asteiseksi kuolee listeria joten hyvin kuumennettuna voi huoletta käyttää pastöroimattomia tuotteita


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos Mju :) Sitten pitäis uskaltaa käyttää kun kakkua pidetään uunissa 175 asteessa noin tunnin ajan :smiley-bounce013:)
 
Ostin kaupasta jäätelöä,mut siinä ei ollu mainintaa,et maito ois pastoröityä..uskaltaako syödä?
 
Jostain mä luin että jäätelön teossa maito aina pastoroituu ja suomessa piti vissiin erikseen mainita jos ei ole pastoroitu joku maitotuote. Että mä oon ainakin vetäny jätskiä hyvällä omallatunnolla :)
 
En nyt enää löytäny sitä paino juttuu,mut meikäläisen vaaka näytti tänää +18,7 kiloo :)
 
Mulla oli äsken iltamussutusten jälkeen 75,0 kg eli +14,1 kg ekaan nlapunnitukseen. Huomennaamuna neuvolassa varmaan 78 kg, ollu tapana näyttää paljon enempi kuin kotona :D
 
64,9 tänä aamuna eli 12,5 lähtöpainoon :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäpä astun vaa'alle huomisaamuna... Kyllä varmaan on nyt kymppikilo rikki Joulun ja UV:n jäljiltä...
 
Mulla neuvolan täti lohdutti, kun kauhistelin joulun jälkeisiä kiloja ja painon nousua, että ei tämä homma siihen kaadu, mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä. Se ratkaisee mitä mättää uudenvuoden ja joulun välillä. Nyt kun vaan sais tän herkuttelu putken loppumaan :-)
 
Mulla on tullu kuutisen kiloa lisää painoa lähtäasetelmista. Onneks tää on pian ohi. Viimeinen kuukausi menossa, tai niinku mä miehen kanssa väittelen... 2 viikkoo. Mä olen sitä mieltä että 15.1.15 olis aivan loistava päivä syntyä :)
 
APUA! Menin sit nielasemaan kielikorun pallon!!! Voiks siitä olla haitaa lapselle ja voiks se jotenki kulkeutua lapselle se pallo?
 
Onkos kellään sitä imetysajan ohjelistaa? Unohtui neuvolasta pyytää se, oletin että olisivat antaneet sen automaattisesti
 
Takaisin
Top