Onko lenkkeily lähtenyt rutinoitumaan?Mulla on siis hevosia kotona, joten arkiliikuntaa ja niiden ratsastusta jne tulee kyllä päivittäin. Ja sitten eilenkin oli vapaapäivän ruokavalio melkoinen. Aamulla proteiinipirtelö, lounaaksi (klo 14...) salaatti, iltapalaksi kaksi näkkäriä ja kaksi suklaakeksiä. Jotenkin ei ihme, jos ei oikein energiaa ole lähteä lenkille.Tänään koitan skarpata ja tuossa on aamupalasmoothie ja näkkärit nököttänyt jo tunnin, kun ei meinaa mennä alas. On aika aaltoilevaa siis tämä minun syöminen. Mutta ulkona on nätti keli ja jos vielä illalla valmennuksen jälkeen jaksan, menen kyllä lenkille, edes kävelylle. Kaivoin lenkkaritkin jo valmiiksi eteiseen odottamaan.
![]()
Mä viime viikonloppuna söin pizzaa ja suklaata ja paino pomppasi heti 2 kiloa vaikka osa siitä on varmaan vaan turvotusta (mulla siis yleensä paino heittelee vaan max puolella kilolla kun katson sen joka aamu heti herättyä), nyt sisuunnuin että vappuna syön vain yhden munkin
Tänään koitan skarpata ja tuossa on aamupalasmoothie ja näkkärit nököttänyt jo tunnin, kun ei meinaa mennä alas. On aika aaltoilevaa siis tämä minun syöminen. Mutta ulkona on nätti keli ja jos vielä illalla valmennuksen jälkeen jaksan, menen kyllä lenkille, edes kävelylle. Kaivoin lenkkaritkin jo valmiiksi eteiseen odottamaan.
Ehkä tänään... Sulle peukut, kun et anna tekosyille periksi! Koitan ottaa tuosta mallia. Syötiin kans viikonloppuna töissä grilliruokaa ja tulin niin turvonneena kotiin, ettei tosikaan. Nuo 12 tunnin työvuorot on siitä hankalia, että niinä päivinä ei kyllä ehdi mitään muuta kuin pakolliset hevosten hoidot kotona, jos haluaa nukkuakin.
Varsinkin PCOS:stä kärsiville mutta ihan kaikille kuitu on tosi tärkeää, se auttaa kehoa ylläpitämään hormonitasapainoa ja auttaa myös glukoosipiikkien välttelyssä.