Ruokahimot

Ärsyttää oikein ku mies itselleen noita ostaa eikä ehdi ku ehkä yhden syödä... :D
 
Hedelmä kuin hedelmä niin maistuu: mandariini, kiiwi, omena ja viinirypäleet. En uskalla ajatella paljonko olen napostellut :wink
 
Sitruksen menee, kiiwi ei. Se kirveltää kielellä, tai ne siemenet paremminkin.
Runebergin tortut on nyt uusi kohde, voisin syödä niitä päivittäin. Vaaka varmaan kiittäisi.
 
Tajusin just viime yönä, että olisko mun iho kuiva siksi,mettä olen vetänyt niin paljon sitrushedelmiä? Mun kaverilla on talvisin atopiaa, eikä se voi silloin syödä sitruksia, kesällä kuulemma voi.

Tällä hetkellä omena.
 
Meki ollaan tehty nyt useampi kerta appelsiineista mehua kun oli se appelsiinisankotarjous K-Supermarketissa.
 
Ei nää himot niin kivoja oo, tuntee itsensä lähinnä hulluks:wink tällä hetkellä suurimmat intohimot: porkkana, menis vaikka kilo päivässä, jääpalat, rouskuttelen koko ajan. Multaa söisin, jos ei nää viimeiset järjen hivenet estäis... Lunta syön mieheltä salaa. Omenat ehdottomasti kuorineen, myös raaka kukkakaali on ihanaa. Kloritea ja mäntysuopaa tekis mieli ottaa kyytipojaksi. Kukkuu, kukkuu, taidan seota:wink
 
Tuo sementin, laastin tai jopa mullan himoaminen on joku oireyhtymä, siis ihan nimetty sellainen! Voi ku vielä muistais mikä sen nimi oli? Tuli eteen viimeksi ku näky "oho, olenkin raskaana" friillä... Ärh...

Pica- oire, voi liittyä anemiaan :) Itse himoitsen tällä hetkellä chiliä ja korianteria...
 
Mulla on mennyt viime aikoina vihreitä pepperoneja.. Niin hyvä ! :p
 
Mulla on siis aivan puhtaasti noita pica-oireita ja mahdollisesti liittyvät juuri anemiaan. Yleensä mulla tosi korkea hemoglobiini ja nyt maissa lisäraudasta huolimatta. On ollut hassua huomata, kuinka voimakkaita täysin epärationaaliset himot on. Porkkanoita on vain pakko saada, kun niissä on sellainen maan maku. Jääpalat sen sijaan ehkäisee mun lumensyöntihimoa... En malta odottaa, että oon taas vaan oma itseni eikä jaksa varmaan mieskään:D
 
Mulla ei oo ollu tässä raskaudessa mitään kauheeta himoo mihinkään. Nykyään on kyl pakko saada kaakaota melkeen jokapäivä. Niin ja mun inhokki ruoka, lasagne, on muuttunu ihan lemppariksi :D
 
Takaisin
Top