Ruokahimot ja mieliteot

Mulla tekee mieli laskiaispullia! Ens viikolla niitä meinasinkin tehdä, namnam. Nyt alko myös grillimakkaraa tekemään mieli, kun täällä siitä mainittiin. Ja tortilloita on mulla tänään herkuteltavana:happy:

Laskiaispulla on täälläkin ollu mielitekona jo muutaman viikon, mut en oo vielä jaksanu leipoo. Hesen kerrosateriaa teki kans pitkään mieli ja sorruin kerran, ei olis kannattanu... Se sipuli siellä välissä sai närästyksen ihan kamalaks ja nyt ei sit kyllä tee yhtään mieli mitään heseruokaa. Viinirypäleet ja kirsikkatomaatit on kestosuosikki. :wink

Oon leipuri, ja on tullut leivottua jo muutama tuhat laskiaispullaa. laughing6 Joulun jälkeen aloitettiin ja tehdään 100-200 päivässä. Mutta syönyt oon vasta kaksi! :grin

Mäkin tein eilen laskiaispullia :D Kuvattavaa ei jäänyt :smiley-ashamed005 Oli niin hyviä! Pitää ehkä illalla tehä lisää....

Alkuun ei maistunut mikään... Varsinkin ns.normiruuat kuten maito, kananmuna, banaani ällötti. Nyt ne sen sijaan maistuu. Joulukuussa elin vissiin yhen viikon subeilla (jännä kun muutkin mainitsi ne) ja suklaavanukkaalla. Sit tuli pelastus: jouluruuat! Joiden jälkeen alkoi maistua kaikki. Voisin syödä koko ajan. Hedelmiä ja maitotuotteita tehny mieli viime aikoina. Ja muroja! Just sanoin miehelle, et oispa taas aamu ni saisin muroja (en sentään päivälliseks niitä viitti vetää). Kasaan sokeroimattomien täysjyvämurojen päälle lusikallisen mysliä, sit marjoja tai banaanin tai hilloa, ja paljon maitoa! Nam! Ja vauvojen smoothiet&soseet on jokapäiväisiä eväitä töissä. Mites se muuten oli, voiko näistä himoista tehdä päätelmiä sukupuolesta?

Jotkut ainakin sanoo että kirpeet ja suolasen himot ois poikavauvan merkkejä ja makkeet tytön. :)mie voin ainakkii sannoo että makkeeta oon himonnu kahessa edellisessä(molemmat tyttöjä) eli se pittää paikkansa. Ja tälläkin hetkellä vejän namuja :D eli makkeen himot taas.

Mulla on ollut myös makeen ja kirpeen himo kaikissa :D Ja siis kaksi poikaa ja tyttö on tullut.Pojista himoitsin ehkä enemmän hamppareita ja pizzaa, vaikka ei ne tytöstäkään kauaa kerinny kaapissa pyörimään :P

Perusruokaa perunaa ja lihaa tyyliin. Kalaa!!!! Lohta!! Kurkkua! Ja makeaa :thumleft suklaata! Laskiaispulla ♡

Edit* tyttöä veikkaan ....

Makeeta vaan tekis mieli aivan koko ajan! Normaalisti en edes tykkää niin karkeista, mutta nyt vois syödä vaikka kuinka! Onneks en oo kuitenkaan kovin usein lipsunu ;)

Mä oon sortunu töis valmisruokiin ja tänään iski kauhee morkkis! Kotona tietty teen ite ruoan. Jostain syystä kans kalaa tekee taas mieli kun aluks ällötti hirveesti.Ja ai että, LASKIAISPULLAN KUN SAISIN. Pakko vkl tehä. :D

Mä vedän iltapalaksi nykyään aina fetajuustoa ja viinirypäleitä, tai pulled porkia ja viinirypäleitä. :D nytkin on täällä yövuorossa mukana, nam!

Mä oon niin hyvin pärjänny ilman suurempi herkutteluja, mutta tällä viikkoa on melkein joka päivä mennyt daim-pussi! Kauhee morkkis syömisen jälkeen koska elopainoa on niin paljon, muttamutta kun tekee mieli!! :D

Takaisin