Ruokahimot ja mieliteot

Joo ja liha ei uppoo sitten millään..vaikka yleensä syön. Onkohan kuinka suotavaa elää kasviksilla, hedelmillä ja leivällä ? Jogurttia ja välillä herkkuja :D

Täällä on alkanut ruoka maistua ihan todenteolla! Ihanaa kun se kuukausien nyrpistely taitaa vihdoin olla ohi! Ja nyt sitä sit meneekin.. koko ajan jollain kaapilla kaivelemassa. :cool05

Mieki syytän tätä keskustelua siitä että oli pakko hakea pehmistä, ja lisääki tekee mieli :D

Tämän hetken himot ovat tulinen ruoka, jäätelö ja kestohimo tietysti suklaa (SUKLAAMINTTUPALLOT <3 ) :P pizza ja hesen hampparit himottaa välillä mutta vastapallona saatankin vetäistä yök-niin-hapanta maitorahkaa o.O jos jonkin mausta saisin orgasmin niin american -dipistä (näin kuvailin ukolleni yks ilta kun läästin ko.dippiä porkkanaan ja ruissipseihin) :P

Kaikki ruuat ovat makuelämyksiä, makuaisti on edennyt aivan uudelle tasolle raskauden (ja tupakoimattomuuden) edetessä :)

onhan niitä kasvissyöjiäkin:) uskon että voi olla syömättä kuhan pitää huole raudasta ja muista vitamiineista ettå saa kaikkea :)

Iteki söin alkuu vaan hedelmii ni terkkari sano et hyvä ku syö mikä maistuu ja syö sit ku muutki maistuu, vitamiineista tosiss pitää huolen

Mä oon kasvissyöjä (vaikkakin koittanut nyt vähän syödä lihaakin, kun en syö ees kananmunaa tai maitoa. Ravitsemusterapeutti tosin sano, että ei oo pakko) Riittävä proteiinin saanti tosin on tärkeetä, joten jos liha ei maistu syökää papuja, tofua, siemeniä (toki jos käyttäö maitoa, niin maitotuotteista saa hyvin proteiinia. Tofu on muuten hyvää silloin kun närästää/huono olo. Sulaa helposti ja maustamattomana tai kylmä savu -versipna on myös mietoa.

Mä tuun vähän myöhäs tähän keskusteluun, mulla oli tosi outoa toi syöminen pahoinvoinnin aikana, aina tiettyjä ruokia teki mieli sen 2-7pv ja sitten tuli täys stoppi. Ja nyt kun olo helpottanut, niin edelleen on vaikea alkaa syömään niitä stopin kokeneita ruokia esim. Riisiä. Mutta onneksi taas parantuneen olon myötä pääsen taas lempiherkkujeni eli kasvisten ja hedelmien kimppuun. Mielihaluja enemmän suolaisen ruoan suhteen, makeasta jää jotenkin paha maku suuhun pyörimään.
Nyt vain pitäisi keksiä sopivia terveellisiä ruokia/välipaloja treenaamista ajatellen. Verensokerinlasku tuo pahaaoloa ja banaani ainakin yksinään on liian makea...

Paahtoleipää. Mä oon varmaan viikon elänyt jos sillä. Sipasu margariinia päälle ja ääntä kohden :P Muuten onkin sitten ruokahaluttomuutta...

Mulla ei oo juurikaan mitään erityisiä himon kohteita ollut, mutta oli pakko tulla kommentoimaan, että mulla on toi ihan sama kuin PikkuMyy81:llä, että ne ruuat, joilla yritti tilkitä pahaa oloa tai jotka ylipäänsä sai huonovointisena menemään, ei nyt uppoa yhtään. Esim. klementiinit. Yök. Poikkeuksena maitorahka ja omenat - ne on maistunut koko ajan ja maistuu edelleen ja on päivittäisellä eväslistalla.

Metwurstia! Sitä himottelin eilen niin kovin, että meinas itku tulla, kun ei meillä sellasta tietenkään ollut! :banghead:

Mun on kans tehny mieli metukkaa... ja sehän nyt ei tietty suolasuutensa vuoks mitää parasta oo mut meikäläine osti sit semmosen LAATIKOLLISEN "jämäpaloja" sellasesta metukkakangesta :D cittarissa oli niin pakkohan se oli.. nyt on jääkaappi täynnä sellasia 2cm paksusia mötiköitä.. hyi mua. Onneks ei nyt kokoajan mieli tee.. Dippi ja vihannekset vastapainona edelleenkin kova juttu :) Neuvolassa kun mitattiinpaino niin vaa 800g oli tullu lisää koko raskauden aikana.. ja tällä syömisellä.. noh. Pitää olla silti tarkkana.

Takaisin