Ruokahimot ja mieliteot

Voi jessus sitä on tullu taas syötyä! Hups... :oops: Ens viikolla alkaa onneks taas salitreenit, että josko se neljä kertaa viikossa raudan nostoo vähä tasottais tätä syömistä. :grin

Mun tämän hetkinen herkku on kirsikkatomaatit ja miehen tekemä suklaapirtelö. Sitten kun iskee mieliteko johonkin ja kaupat auki mies kotona niin haluaa vapaaehtoisesti hakea mulle tarvittavat. Myös jugurttia ja appelssiinimehua pitää olla kaapissa

Ostin taas kauan kestäneen pepsodenttiputkilon jälkeen frantsilan yrtin raikas -hammastahnaa, ja maistu niin hyvälle että teki mieli hotkia koko putkilo! :D Sain kuitenkin pidettyä himot kurissa kun en usko että tuo fluori on kovin terveellistä enää mahalaukussa :D

Tällä hetkellä himo kirsikkatomaatteihin... Niitä menee ainakin 500 g päivässä. Sitten juon maitoa ja syön suklaajäätölöä todella paljon

Mulla ei oo koskaan ollu vaikeuksia syödä yleensäkään yhtään mittän, varsinkaan makeita tai suolaisia herkkuja. Kaikkiruokainen ja se näkyy kyllä vartalonmallissakin. Nyt aamuisin pitää tarkemmin valita mitä voi syödä, mutta mitä pidemmälle ilta menee, sitä enemmän voisin syödä jotain oikein rasvaista ja suolaista, mäkkäriruokaa, pizzaa... Tai ainakin mielellään jotain mitä voi dipata majoneesiin. Pakastemarjat menee jäisenä ihan koska vaan, ruisleipä helpottaa oloa nopsasti. En tiedä käytänkö tätä olotilaa vaan tekosyynä syödä kaikkea järkyttävän rasvaista ja makeaa heti perään... :)

Minä oon aina tykännyt lohesta ja himoinnu sitä, mutta nyt yks päivä töissä oli lohikeittoa ja sit vielä työkaverilla savulohta eväänä niin voi hitto että se haisi ihan hirveälle. Vaikea oli syödä omia eväitä ku ei voinu paljastaa yökötystä.

Olin himoinnut jo pitkään mäkki tai hese ruokaa ja nyt sitten tossa eilen kävin hesessä. Täytyy sanoa, että kerroshamppari ateriana oli kyllä pettymys! Meinas laatta lentää, kun rupes niin närästään se pirun sipuli mitä sinne oli tungettu kaksin käsin. Hyi! :sick009

Täälläkkii himottaa kaikki makkee.. karkki, suklaa, pullat, munkit. Apua! Onneks on pakastimessa marjoja mitä syyvä pahimpaan himmoon :D

Noni, kiitti vaan! Pakkoko teidän oli mainita jotain suklaapirtelöitä ja softista! Oi, nyt niin haluisin!!!

Oon töissä vaan yön, että täältäpä ei lähdetä noin vaan jäätelöreissulle, ja pakkohan olisi siis saada em. tuotteita just NYT!

Takaisin