Ruokahimot ja mieliteot

Miten nää kaikki herkut sais piettyy kaupassa.. Apuaaaa! Jos vaan tän kerran nuo suklaat ja sipsit.. ens viikolla loppuu mässäily. En halluis lihhoo taas sitä vähintään 16kg... :/

Teilen kaupassa tuoksu koiran kuivamuonan ihan hiton hyvälle! Jätin kuitenkin kauppaan, kun ei meil oo sitä koiraakaan.... :stop: :grin

Laksetaanko se mieliteoksi, kun pääsin eilen nauttimaan ihanasta ja runsaasta hotelliaamiaisesta, ja nyt tekis mieli saada samanlainen tarjoilu joka aamu :D däämm!

Minulla hotelliaamiaista ei voi laskea ainakaan raskauden aiheuttamaksi mieliteoksi. Haluan aina päästä hotelliin ihan vaan sen aamiaisen takia :D

Nyt kun oon joutunut tai saanu olla päivät yksin kotona, miust on tullu oikeen nuudeleiden superkuluttaja. Kun ei itellee oikeen viitti tai jaksa ruokaa laittaa. Mut nuudeleita ja avokadoa, nam!
...ehkä toi mies tekee miulle viikonloppuna jotain "oikeeta ruokaa"... :grin:oops:

Kotiruoka on kyllä nyt ollu tän viikon juttu. Nakkikastike ja muusi +puolukkahilloa mmmmmm. Vesikin on ruvennu maistumaan enemmän, kun ekat viikit tuli huono olo sen litkimisestä. Makeaa on saatava kyllä jokapäivä. Ennen en syönyt ikinä karkkua tai mitään herkkuja. :)

nyt on suklaahimo tyydytetty.. outoa ekan kerran tässä raskaudessa ennen tehnyt mieli suolasta... ja heti pikkusella vauhdit päällä :D

Ei ole juurikaan mitään himoja ollut ennen tätä, mutta eilen vedin kauppareissun jälkeen yhdeltä istumalta 250g hunajakirsikkatomaatteja. Ja niiden napsimisenhan aloitin jo heti kassalta päästyä, kun en halunnut odottaa. Aikaisemmin olen jopa vältellyt tomaatin syömistä. :D Mutta nuo onkin ainoita tomaatteja mitkä on makeita ja hyviä. :p

Kello ei ole edes yhtätoista ja oon vetäny puol pussii lakuja.. Aikasemmin teki mieli suolasii juttuja, nyt näköjään makeeta

Mutta Yomanda, tekkeekö mieli suklaata? Ku lakuhan on enemmän suolanen ku makkee. ;)

Oon kyl syöny suklaataki jonkun verran mut siihe ei ole himoa :) .. Totta tosiaan, lakuhan on enemmä suolanen ;)

Takaisin