Aijaa! :D No tuon kyllä voinkin ymmärtää että mansikat+brie voi olla ihan toimiva yhdistelmä vaikka patongin väliin. Raakoja herkkusieniä ei oo tullut maistettua ikinä vaikka kypsennettynä kyllä sienet on minunkin herkkua :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttua!Eilen kävi kans niin, että kävin libanonilaisessa syömässä, meidän vaki-lemppari paikka syödä, ja vaikka oli niin hyvää, lopussa tökki. Ei oo koskaan käynyt näin aiemmin. Ristiriitainen tunne, että on nälkä, mut ei pysty syömään.
Hauska sattuma!! toki, itse en söisi kumpaakaan vaikka en olis raskaana... :)Olin asiakkaiden kanssa illallisella. Alkupalaksi oli tarjolla graavilohta ja korvasieni-juustokakkua. Jep jep... Olipa siinä sitten helppo noudattaa raskausajan ruokavaliota, olla kohtelias asiakkaita kohtaan ja pyrkiä olemaan paljastamatta että on raskaana - kaikki tämä yhtäaikaa!!
No siinä mä sitten närvin sitä ruokaa ja koitin näyttää siltä että oisin syöny jotain. Pakko mun oli lopulta sit pari pientä palaa maistaa. Pääruoka upposkin sitten alas suurella mielihalullaMaMaMehiläinen, voi ei Miten selvisit tilanteesta?