Ruokahimot ja -ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja häini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todellakin, nam rapeat Royal Galat! Täälläkin melkein päivittäin niitä menee 8)
Ihanko kuorineen syötte?
Ite en oo kovin hysteerinen niin kuorineen menee mutta jostain osui silmään että osa syö kaiken ulkomaisen tuoreen ilman kuoria, mietin kumpi on yleisempää..

Mäkin söin noita royal galoja ihan kuorineen, mutta sit tuli viime viikolla jo stoppi kun tuli ylös ties kuinka monennen kerran. Nyt ei enää tee mieli.

Mullekin maistunut omput normaalia paremmin ja mitä happamampia sen herkumpia!:p Mun on tehnyt koko raskauden ajan happamia ruokia mieli...noh, mielummin niin kuin rasvaiset tai makeat ruuat :wtf:

Voi vitsi :/ appelsiinit on myös nam, mutta ompun voi syödä missä vaan bussissa tms :D

Nyt oon iloinen! Lämmin ruoka lähtökohtaisesti ei oikein uppoa välillä (toisinaan ei mitään ongelmaa) niin oli ihanaa kun tänään tuli oikein himo kun kotona tehtiin peruna-pinaattimuusia ja kalapuikkoja, nam etenkin muusi! harjoitellaan lasten menua ;)

Mä kuorin kaikki omenat aina, en vaan tykkää kuorista. Tänään sain syötyä pinasttilettuja kun keksin ettei ne maistu kauheasti ku laittaa pakkasesta puolukoita päälle!

Söin ennen kyllä kuorineen päivineen, mutta nyt raskauden aikana oon ne kuorinu kun ovat ulkomaisia omenoita ja ties mitä torjuntamyrkkyjä niihin käytetään. Näin jonku videonki, jossa kaadettiin just royal galan näkösen omenan päälle kiehuvan kuumaa vettä ja omenasta irtos oikeen semmonen kalvo kaikkea mitä siinä ei pitäis olla :O Ehkä oon liianki tarkka nyt, mutta eipä tuo maksa vaivaa kuoria ne :D

Ei oo hirveesti mitään himoja ollu, mutta paahtoleipä on ollu viime päivien pelastus :joyful: Joinain päivinä en oo melkeen muuta syönytkään, mutta kai se on pääasia että syö ees jotain :joyful: Mansikka- ja päärynäviili on kans hyvää.

Minä olen kyllä aina kuorinut ulkomaiset omenat. Nyt ei maistu oikein mikään, mutta koko ajan nälkä. Menisipä pian ohi.

Söin ennen kyllä kuorineen päivineen, mutta nyt raskauden aikana oon ne kuorinu kun ovat ulkomaisia omenoita ja ties mitä torjuntamyrkkyjä niihin käytetään. Näin jonku videonki, jossa kaadettiin just royal galan näkösen omenan päälle kiehuvan kuumaa vettä ja omenasta irtos oikeen semmonen kalvo kaikkea mitä siinä ei pitäis olla :O

Yäk :stop: Ite ostan aina luomuomenoita,ne voi popsia vaikka kuorineen jos tahtoo. :)

Hesan rautatieasemalta saa aivan ihanan jugurttikupin 3lla täytteellä. Hain just äsken junaan yhden raparperihillolla, omenakuutioilla ja myslillä. Nams!!

Lakritsia ja salmiakkia haluttaa hulluna :(

"Jos -- kaipaa lakritsikastiketta jäätelöön tai palan tai kaksi lakritsia, ne voi syödä huoletta, Lukkariniemi sanoo."

Palan tai kaks??? Tuohan on jo julmaa pilaa! Kuka muka ostaa pussin ja pystyy syömään vaan pari? Raskaana ja mielihaluissaan? :D

http://www.hs.fi/m/ruoka/a1453349152208

Eli keskenmenoriskiä, ennenaikasta synnytystä, adhd-oireita ja mitäs muita uhkakuvia siellä olikaan.. Aiemmissa raskauksissa söin ihan huoletta kun luulin rajoituksen johtuvan vaan verenpaineen noususta (mikä oli mulle vaan plussaa). Ei käyny kuinkaan, mutta aika varovasti oon ollu nyt :/

Mulla on kans kova salmiakinhimo. Oon pari palaa ottanut harvakseltaan. Samanaikaista kidutusta kuin helpotustakin! Omenatkin on hyviä! Ja hapankorppu!

Ruokahimoina on ollut sellaiset lapsille suunnatut sokeriset minikokoiset hedelmäjogurtit. Niitä metsästettiin kerran miehen kanssa kissojen ja koirien kanssa kaupasta :D

Mihinkään yhteen ruoka-aineeseen kohdistuvia ällötyksiä ei ole ollut. Välillä tekee pahaa avata jääkaappi kun sieltä tulvahtaa erilaisia hajuja heti nenään. Ja välillä meinaa olla ruokahalu hukassa ettei tee mieli edes syödä mitään...

Takaisin