Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MaMaMehiläinen: Itseasiassa äidilläni on ollut sama "hapanhimo" minua ja siskoani odottaessa :angelic:Mimmiilii: kiinalaisen uskomuksen mukaan tuo happamuushimo viittaa selkeästi tyttöön Ja mulla meni ekassa raskaudessa uskomus kohdilleen...
Mun tekee mieli kaikkea suolaista myös ja makeat ällöttää. Samoin ällöttää kaikki tuoreet kasvikset, mikä taas harmittaa koska tietää että olis nyt hyvä syödä terveellisesti. Mutta minkäs teet kun ei uppoa niin ei uppoa Tein viime keväänä ruokavalioremontin ja tuli syötyä tosi terveellisesti ja säännöllisesti koko kesäkin, niin nyt ruokavalio koostuu sipseistä, kalapuikoista, kananugeteista... Onneksi sentään joitaikin hedelmiä menee alas niin saa edes jotain tuorettakin syötyä. Toivon todella että tää ällötys alkais pikkuhiljaa tasaantumaan.
Hapankorppua kokeilin eilen ja huomasin, että menee alas, joten niitä oon napostellu eilen ja tänään muutaman. Kauhee näläntunne päällä koko ajan kun saan niin vähän mitään alas saatikka pysymään, jos en oksenna niin toinen juttu on, että mulla on maha sekasin koko ajan, joten en oikeen tiedä, miten mikään imeytyy edes tällä hetkellä.
Hihihi, raakoja herkkusieniä ja patonkia mansikoilla Mulle ei oo kyllä vielä ikinä tullut mitään tollasia tosi erikoisia himoja