Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kun oon näin hyvin kahvista vieroitunut, niin kannattaakohan sitä enää edes langeta siihen.. Kuukauden ollu kahvia juomatta, eikä kyllä vieläkään tee mieli. Ankarat pääkivut seuras kahvin lopetuksesta...
Ei oo enää vierotusoireita. Ne meni alkuraskauden kans samaan piikkiin. Pääkipua ja heikotusta oli selkeesti enemmän noin viikon verran, mut nyt ei edes tee kahvia mieli. Vaikka se ei enää ällötäkkään.Kauanko sulla kesti vierotusoireet vai jatkuuko vieläkin? .
Ei oo enää vierotusoireita. Ne meni alkuraskauden kans samaan piikkiin. Pääkipua ja heikotusta oli selkeesti enemmän noin viikon verran, mut nyt ei edes tee kahvia mieli. Vaikka se ei enää ällötäkkään.
Nyt oonki päässyt eroon tupakasta (n.4v sitte) ja kahvista. humalassakaan en oo ollu 3v.
Ja yhdes välis näytti pahasti siltä, että meinaako suklaakin jäädä pois, mut ei onneks! :D
Toivottavasti! Oon kasvissyöjä nimittäin. Osa on allergisia kalalle joten luulis että pakko.Kala ei ole maistunut tippaakaan pahoinvoinnin aikana, nyt se taas alkaa menemään. Itse asiassa sushi himottaisi nyt ihan mielettömästi! Jotain kypsää/ kasvisversiota on kyllä saatava. Ehkä voisi opetella vaikka itse tekemään. Mua epäilyttää noissa sushipaikoissa, että käsitteleeköhän ne varmasti eri alustoilla ja välineillä esim. raakaa kalaa sisältävät tuotteet... Nyt ällöttää liha