Ruokahimot ja -ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja häini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minua on harmittanut se kun koko ajan olisi nälkä mutta mitään ei tekisi mieli. Nyt kuitenkin olen keksinyt ruokahimoni; KALINKA-JOGURTTI :joyful: Namnam!

Oliko se niin että jos on jotain kovia ruokahimoja, niin se tarkoittaisi että on puutetta jostain ravintoaineesta mitä ne sisältää? Jos se oli noin, voiko siitä vetää johtopäätöksen että jos ei haluta erityisesti mitään, niin silloin ei mitään puutteita olisi?

Vai mistähän se johtuikaan :)

Nyt on semmoinen perusterveellinen ruoka himottanut. Eilen keitin luullisesta keittolihasta lihakeittoa ja maistui todella hyvältä. Tänään koko päivän haaveillut siitä keitosta ja liemestä ja tuntui että juuri sitä hyvän makuista lihalientä ja lihaa kroppa kerjäsi.

Rasittava yhtälö:nälkä ja kuitenkaan mittään ei tee mieli. Tai jos tekikin jotain mieli ni kun pääset keittiöön asti ni etoo kaikki :yuck:.

Mulla kans tuo sama, että kamala nälkä ja mitään ei tee mieli. Ainut mitä tekee mieli ja himoitsen, on appelsiinimehu. Onneks oon kuitenki saanu syötyä vähän kerrallaan.

Minun ei tee mieli mitään! Pakko syödä kuitenkin jotain. Lämmin ruoka kyllä maistuu kun sitä rupee syömään.
Joisin mieluiten vain mehua :) Aina oon ollu herkkupylly, mut nyt ei ees suklaa maistu :O

Tykkään sushista muutenkin, ja on kyllä ja muutaman viikon himottanut enemmän ja vähemmän mutta kotipaikkakunnalla ei ole sellaista paikkaa jonne haluaisin mennä sushille eikä kotona ole ehtinyt. Ai että, tänään sitten työreissussa grillattua lohta ja kasvisnigiriä, ei ole mikään maistunut noin hyvältä pitkään aikaan. Täytyy varmaan koittaa kotona ehtiä tehdä noita kanssa vaikka paistetusta lohesta ja avokadosta.

Mulla himottaa (ja helpottaa vointia) tällä hetkellä kylmä smoothie! nam.

Käytän ulkomaisia (koska en asu suomessa) pakastemarjoja smoothieen.
Tiedän että osa varmasti keittää kaikki pakkasmarjat, mikä teidän kanta tähän?

Ulkomaiset marjat keittäisin, mutta kun käytän vaan omia omasta pakkasesta niin en keittele, muuta kuin kiisseliä varten :)

Oon eniten ihmetellyt tätä, ettei laisinkaan tee mieli makeaa, vaikka aiemmin makeanhimo on ollut melkein joka päivä. Eilenkin söin muutaman pastillin kokeeksi ja alkoi vain kuvottamaan. On tämä outoa! Lisäksi jotkut ruoat maistuvat paljon tulisemmalle kuin ennen vaikka samasta ruoasta kyse. Lämpimän teen juonti ja puuron syönti on kuvottavaa, niin olen niitä sitten vähentänyt. Saas nähdä milloin tämä tästä helpottaa. Ainoa mikä maistuis todella on raikas appelsiinimehu, kylmät ruoat menee kans helpommin alas.

Rasittava yhtälö:nälkä ja kuitenkaan mittään ei tee mieli. Tai jos tekikin jotain mieli ni kun pääset keittiöön asti ni etoo kaikki :yuck:.
Puit sanoiksi! Mulla samantapaista!

Nassuttimella ja Terhinaattorilla samat myös, mun tekis mieli myös kaikkea mahdollista pizzaa ja hampurilaisia ym. Tää on aivan.e ennenkuulumatonta.

Olen nimittäin yleensä niin paljon kaiken superterveellisen luomu-raakaruuan perään ja sen lisäksi valitsen usein aasialaisen; sushit ja keitot, dumplingit.

Mites tää näin päälaelleen onkaan kääntynyt.

Aamulla pakkasin miehen eväsrasiat, niin voi ällö mikä olo tuli. Piti pitää tauko :confused:!

Minun ei tee mieli mitään! Pakko syödä kuitenkin jotain. Lämmin ruoka kyllä maistuu kun sitä rupee syömään.
Joisin mieluiten vain mehua :) Aina oon ollu herkkupylly, mut nyt ei ees suklaa maistu :O

Mulla sama, suklaa on ollu aina iso intohimo, mutta nyt en voi koskeakaan mihinkään suklaiseen. Kaikki raikas vaan ok.

Vegaanin painajainen: Tekis niin mieli mozzarellaa.

Takaisin