RU

Ru on 14.3. Tuntuu että sinne on ikuisuus ja haluaisi vain päästä saamaan vielä lisävarmuuden jotta kaikki on hyvin! Rv taitaa silloin olla hmm 20+2 tai sinnepäin.
 
Täällä kans ru takana ja kaikki hyvin. Iso kaveri on tulossa :wink
20+6 nyt laskujen mukaan, täti sano että nyt olis kuitenkin jo 21+2 koon mukaan. Nyt olis painoa jo 420g :D Iso poika meille tulossa :Heartred
 
Täälläkin r-ultra takana, kyl oli jännät paikat! Kaikki kuitenkin hyvin ja normaalisti kaikin puolin! :) Sukupuolta ei haluttu tietää, mieskään ei sitä loppujen lopuksi kysynyt vaan jännitetään nyt sitten molemmat :)
 
Meilläkin oli ru tänään, selkeästi poikaa odotellaan. Näin vehkeet jo ennen kuin ultraaja ehti sanoa mitään :D
Huomenna uusintakäynnille, oli hieman siro viikkoihin nähden. On todennäköisesti vain vähän oletettua nuorempi, muuten kaikki näytti olevan hyvin :)
 
Meilläkin ru vasta 14.3, joten sitä joudutaan vielä odottamaan 3 viikkoa! Mutta eiköhän aika nopeasti mene, kun on hiihtolomakin tässä välissä :)
 
Onpa kiva lueskella ultrakuulumisia, kaikilla vieläpä mennyt käynnit mukavasti. :) meillä oli RU tänään ja olipahan taas kiva nähdä että pikkuisella kaikki hyvin. Kovasti heilui ja touhusi. :D ja kuulemma tyttöä odotellaan. :Heartred
 
Joo niinpä, ihana lukea ultrakuulumisia!

Mielenkiinnosta; Te keille on lupailtu tyttöä, miten vahva tyttöveikkaus on ollut kätilön mielestä? Me ei vielä tiedetä kumpi on tulossa mutta olen kuullut tässä lähiaikoina useamman tarinan missä tyttölupaus onkin ollut poika :D Ja sitähän sanotaan että poika-arvio on lähes varma mutta tytöstä ei voi koskaan olla satavarma. Mietin siis vain että jos saa itse ensi viikolla tyttölupauksen niin voiko siihen luottaa? :P
 
Mie oon kuullut samaa, mutta kaipa siihe voi luottaa :) Mut ehkä ostelisin varuilta unisex vaatteita.
 
Mä just pelkään tota ettei oiskaan tyttö! Tuttavalla sanottiin 99% tyttö ja lääkäri ei ollut vielä erehtyny. Yllätys oli suuri kun syntyikin poika... Vaarauksella oon siis iteki liikenteessä... Etenki ku mun äiti katto haarovälin ultrakuvaa ja kysy ettei vaa ois poika?! Mutta ite kyllä ultrassa näin ettei sielä jalkovälissä ollu pusseja... Silti D:
 
Meillä kätilö pyöritteli aikansa anturia eikä näkynyt minkäänlaista uloketta eikä pusseja. Näky vaan ne "riisinjyvät". Sanoi kyllä ettei kannata lastenhuonetta vielä pinkiksi maalata, mutta että melko varmasti on tyttö. :) Siltä se kyllä näytti omaankin silmään. Mutta viimeistäänhän se tosiaan sitten kesällä näkee. :happy:
 
Ainahan ne on veikkauksia. Tiedän yhden tapauksen, jossa useamman kerran sanottiin ultrissa et poika tulossa ja tulikin tyttö.
 
Takaisin
Top