RU

Penni

Päivystävä dosentti
Heinämammat 2017
Tammiäidit 2020
Helmiäidit 2020
Alkaa pikkuhiljaa RUt lähestyä, niin ajattelin tehdä oman aloituksen sille :) meillä on ru 22.2 20+0. Vielä ei jännitä, mutta lähempänä varmasti, että onhan vauvalla kaikki hyvin. Sukupuoli on toissijainen asia, mutta toivon kyllä, että se näkyisi :) Hankintoja uskallan ruveta tekemään sitten ru:n jälkeen. Sitten varmaan riennänkin vauvanvaateosastolle ja vaunukauppoihin hipelöimään :wink
 
Meillä 20.2. En tiedä mikä rv menossa silloin. Odotan tooosi paljon sitä
 
Meillä 13.2. Sillo rv 19+4 :) Hankintoja aletaan tekee vasta ru:n jälkeen :)
 
Meillä ei vielä tietoa koska on ru, ku meillä on ainakin kaksi ultraa vielä ennen sitä. :wink
 
Mulla on 27.2, silloin 20+4. Vielä olis piiiitkä aika odotella!
 
14.3 vasta, plaah kun tuntuu pitkältä ajalta odottaa että näkee toisen ja et kaikki on hyvin :)
 
Onko kenelläkään rakenneultra vasta viikolla 21? Luulen, että meidän ajoissa on tehty virhe ja ekaakin aikaistettiin viikolla.
 
Mulla 15.2 ja rv 20+2. Siis käytännössä 21. viikolla, vai tarkotitko Dolcetti 21+ x? Harmittaa ettei mies nyt pääsekään, kun aloittaa uudessa työpaikassa eikä tietty voi heti pyytää vapaata...
 
Lemona meilläki mies alotti just uudessa paikassa mutta kysy niin kyllä sanoivat että tollasissa asioissa joustavat jos joustaa myös takaisin päin :)
 
Takaisin
Top