RU

Joo, tarkoitin viikkoa 21+ :) Ilmeisesti siis joillakin on, mutta vain pienellä vähemmistöllä. Taidan soittaa huomenna ja pyytää aikaistusta.
 
Meillä oikein nt-ultrassa varta vasten katsoi kalenterista että tulee 21 viikkoa täyteen ennen rakenneultraa. Mulla se on 15.3.
 
Joo oon jotai kuullut, jos menee 19+ niin voi olla taas liian aikaista mennä. Varsinkin jos kasvaa pienempänä viikkoihin vrt
 
Eiköhä nuo ole yhtä hyviä viikkoja, kunha ei mee liia aikaisin, että ei oo kehittynyt viel tarpeeksi.
 
Meillä 22.02. rv 21 ja jännittää kovin. Sukupuoli haluttais kyllä tietää, että voi hössöttää mm. vaatteiden kanssa. [emoji7]
Toivonmukaan siellä on pienellä kaikki niinkuin pitää. [emoji173]
 
Meillä RU 21.2 ja silloin 20+6 menossa. Mä haluan tietää sukupuolen, mies ilmeisesti ei kun haluaisi pojan ja mulla ihan tyttöolo :D
 
Meillä on 20.2. ja silloin on 20+6.
Mä en halua tietää sukupuolta, mies sen sijaan haluaa. Sovittiin siis, että jos se näkyy ja jos kätilö sen kertoo niin mä olen silmät ja korvat kiinni siinä vaiheessa :D Mua kiinnostaa vain, onko sikiöllä kaikki niinkuin pitää.
 
Nostan kyllä hattua Birgitta jos pystyt siinä olemaan silmät ja korvat kiinni, ite en pystyis! Muakin tietysti ensisijasesti kiinnostaa että onko kaikki niin ku pitää. Sukupuolen kyllä mielelläni haluaisin tietää, mutta ei se välttämätöntä ole :) ..mutta tosiaan jos mä en tiedä niin sitten sitä ei tiedä kyllä mieskään :D
 
Meilläkin vasta maaliskuussa, miten tässä jaksaa odottaa sinne asti! Sukupuoli halutaan tietää etukäteen jos sen vaan näkee. Ja tietysti tärkeintä että kaikki on hyvin! :Heartred
 
22.2. ja viikkoja silloin 21+3. Sukupuolta ei haluta tietää. Se on ihana yllätys sitten syntyessä :love7 mulla viime raskaudessa oli aika alusta asti tunne että tyttö sieltä on tulossa ja niinhän se vain olikin. Nyt ei oo tullu tunnetta kumpaankaan suuntaan.
 
Mulla rakenne 1.3. ja pääasiana, että kaikki olisi rakenteellisesti kunnossa. Mua jäi kaivelemaan pieni down suhde vaikka ei tarvitsisi siitä huolia.

Katotaan kumpi on. Oloja ja toiveita ei ole, mutta monet veikkaavat poikaa.
 
Takaisin
Top