RU

Osaisko kokeneemmat kertoa, kuinka kauan RU suurinpiirtein kestää? Tai et kestääkö huomattavasti kauemmin kun NT-ultra kun kuitenkin katotaan tarkemmin eri rakenteita.. En siis kylläkään tiedä, että miksi tätä mietin, kiinnostais vaan kuulla kokemuksia :D

Ja hienoa Verde, onnea! :)
 
Ei mulla ainakaan kestänyt rakenneultra hirveän paljon kauemmin kuin nt-ultra. Sattui kyllä hirveän hyvä tuuri, että vauva esitteli tosi auliisti aina juuri niitä paikkoja, mitä lääkäri halusi katsoa. Nt-ultrassa mulla julkisella kesti jonkun aikaa, että vauva saatiin sellaiseen asentoon, että niskaturvotuksen sai mitattua.
 
Hei! Vierailen kesäkuisista. Mulla kesti rakenneultra puoli tuntia kun nt-ultra kesti vain kymmenisen minuuttia. Ultraaja sanoi, että pitää mennä vauvan ehdoilla.
 
Mulla taas nt-ultra kesti yli 30min kun pikkuinen oli aina väärinpäin :D
 
Meillä olis vasta 15.3 ru. Onhan se vähän pitkä aika odotella mutta, mulla on vanva tunne että kaikki on kunnossa. Alkuraskaudesta sai jo säikähtää niin kovin niitä vuotoja, että nyt nt ultran jälkeen, kun pikkunen oli matkassa vielä ja vastas viikkoja ym niin on ollut helpottunut ja varma olo että kaikki on hyvin :)
 
Meillä 6.3. Ja viikkoja sillon 20+3... mä haluan kovasti tietää kumpi tulee ja mies taas ei... ....

Minäkin haluan tietää. En halua ostaa vain neutraaleja vaatteita ja tavaroita..
 
Meillä ru 28.2., silloin viikkoja 21+0. Jännittää jo, vaikka aikaan melkein kolme viikkoa. Aiotaan myös kysellä sukupuolta. Moni sitä onkin jo arvaillut varsinkin työpaikalla, on sitten mutulla menty tai ennustettu siitä, etten ole oksennellut raskauden aikana. Päätettiin kuitenkin muille kertoa vasta 4d ultran jälkeen, joten pidetään uteliaita vielä hetken kauemmin jännityksessä :wink
 
Mulla on ru luultavasti 6.-10.3 viikolla. Ajan saan vasta seuraavassa ultrassa, joka on 20.2. :)
 
Ketä te otatte ru:n mukaan? Mä jotenki miehen lisäks haluisin ottaa esikoisen (7v) mukaan, mut en tiä onko se sallittua!?
 
Ketä te otatte ru:n mukaan? Mä jotenki miehen lisäks haluisin ottaa esikoisen (7v) mukaan, mut en tiä onko se sallittua!?

Mies tulee mukaan meillä.

Meillä ultra huoneen ovessa on lappu jossa lukee että lapset eivät saa tulla ultraan mukaan.
 
Joo lapsia ei yleisesti ottaen tutkimushuoneisiin. Se on niin tarkkaa ja tekijälle täytyy antaa työrauha. Ja jos jokin on pielessä, ni voi olla vähän hankala sit siinä tilanteessa vielä ylimääräinen?
 
Meillä ainakin ultralapussa lukee, että puoliso/tukihenkilö voi tulla mutta ei muita/lapsia.
 
Ja miehen kanssa siis mennään. Tasan kaksi viikkoa vielä/enää!!
 
Takaisin
Top