RU

Mulla vasta 15.3, joten vielä pitkä aika odottaa. Mies tulee mukaan.
 
Mies saa luvan tulla mukaan, täytyy vaan esikoiselle keksiä joku hoitopaikka siksi aikaa...
Siinä kuitenkin menee hetki ku kahden rakenteet tsekataan. Ru ajan saan vasta seuraavassa ultrassa, joka on 20.2. Siitä n. 2viikkoa, ni on ru. (eli 6.-10.3.)
Viikkoja silloin on 20+5-21+2.
 
Mulla on vasta 21+3 ja siis 1.3. Jännittää kyllä että onko kaikki hyvin. Erikoisesta tuo tehtiin 19+6 meidän kesälomateissun takia muuten olis ollu 20+... sanoi että voi olla ettei sillon kaikki rakenteet vielä näy mut hyvin näkyivät sukupuolta myöten. Nytkin halutaan tietää kumpu on jos vaan näkyy.
 
Mulla oli esikoisesta ru 19+5 ja ei nähty kunnolla kaikkia rakenteita (lähinnä yhteistyökyvyttömän lapsen takia :D), joten kävin 2:n viikon päästä uudelleen ultrassa.
 
Ens viikolla uus ultra, kun bebe päätti pitää pään alhaalla :D Ei saatu suun aluetta katottua, ja istukka on takana melkein kohdunsuulla, niin siitä kontrolli viikolla 28 :)
 
Mulla on myös istukka takana alhaalla, vielä kohdunsuulla. Mut mä käyn 2:n viikon välein ultrassa kaksosuuden takia, niin ei erikseen oo mitään kontrollia siitä.
 
Ultraaja sano, että ei muuten välttis mitään, mutta nuora lähtee sieltä kohdunsuun kohdilta :/ Ei jää sitten puristuksiin, kun vauva laskeutuu
 
Takaisin
Top