Ristiäiset/nimiäiset

Meillä on ristiäiset vajaan kahden viikon päästä, mutta siivousurakka aloitettiin tänään :) Huomenna jatkuu ikkunoidenpesulla.
 
Kyfixfix, kuulostaa hyvältä! Resepti leivontaketjuun?
 
Nonni, nimiäispäiväksi päätetty 2.8. Kummitkin on pyydetty ja kutsuttaville infottu ajankohta. Aika moni ilmoittanut pääsevänsäkin :)

Tarttis siis alkaa miettiä tarjoiluita. Ja pistää toi piha kuosiin ja raivata loput romukasat nurkista muuton jäljiltä. Nytkin silti vaan kyyhötän sohvalla kun tyttö nukahti syliin enkä mä henno sitä siirtää. Onhan tässä toki aikaa :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie otin jo kiitoskortteihin tulevan kuvan yks päivä. Ristiäiset viikonloppuna, kaik muu valmiina paitsi pienet tarjottavat, servetit ja muu sellainen :)
Meille ois tulossa kaikille oman perheenjäsenille ehkä sellainen jadenvihreä vaatetus, tai oikeastaan meille tytöille jadenvihreät mekot ja miehille hopeat krakat, pikkumiehellä musta kraka kun en ole hopeaa sille löytänyt :wink
Sit vaan jadenvihreät servetit ja kukat 8)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja täytyy kyllä ylistää miestä, se on ollut avulias ristiäisten suhteen, soittanut meidän juhlatilaan, hakenut avaimia, tilannut kakut..
Mun kontolle on jäänyt vaan tarjoiluastioiden haku hassusti exäni äiskän lahjoittamana, vaatetuksen miettiminen ja tosi pienet jutut.
Itse kävin kyllä juhlatilan katsomassa yksin, mutta muuten oon vaan niin kiitollinen miehelle, näissä hormoneissa otan stressin pienemmätkin kuin ristiäisistä ja mies tietää sen :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meilläkin oli ristiäiset sunnuntaina. Pikkumies rauhoittui vain isänsä syliin, kummit eivät juuri ehtineet pitää ollenkaan :D äitin sylikin kelpas oikeastaan vain tissi suussa. Niin ja kun ei meinannut nukahtaa yliväsyneenä, kantoliinassa sitten otti edes jonkinlaiset päikkärit. Vieraiden lähdettyä päivänsankari oli ihmeen rauhallinen ja nauravainen vähäisistä unista huolimatta. Yöunilla sitten otti takaisin kun nukkui ekaa kertaa yli neljän tunnin pätkän :)

Tarjoilut riittivät liiankin hyvin. Kaikkea jäi, vaikka tein itte makeat. Kakkuna oli mud cake, nam! Kamalaa, mulle ihan liikaa taas hyväskää :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Upea kakku Mimii!!!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Tosi upea kakku! Mä mietin meidän kakkuun koristeluideoita. Kukkaset ois kyllä hienoja, tarvis hommata vaan muotti.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Hah, juu ei siis oo tarkotus huijata teitä että oisin tuon itse tehny :P
Kakun idea ja suunnittelu on peräisin multa, mutta toteutus ei. Onneks löysin täältä läheltä taitavan leipurin joka osasi tehdä tän ihanuuden, niin ei tarvinnut ostaa mitään kahvilan peruskakkua tai yrittää itse väkertää! :)
 
Hyvä, koska mä oisin meinaan saattanu ilmaantua oven taakse vaatimaan meillekin noin hienoa kakkua :wink Saman tyylinen ollaan kyllä tilattu, mutta katotaan nyt mitä sieltä tulee, ja millä nimellä.. :rolleyes:
 
Huh! Mitenköhän kuvittelin että olisin kaiken yksin tehnyt. Mies, miehen siskot ja toisen siskon mies oli tänään leipomassa kun mie ohjeistin ja imetin. Jääkaapissa odottamassa nyt 2 voileipäkakkua ja yksi kakku koristelua, valmiina pellilinen omenapiirakka ja kaksi pellillistä lihapiirakkaa. Keksit kaupasta ja punainen pommac kaupasta niin ei niitäkään tarvinnu tehdä. Tuossa on tarpeeksi! Kaikki vasta puoli yksi sängyssä ja aamu seiskalta ylös! Seuraavan kerran pitopalvelu! Huh ja öitä!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja ulkona on muutenkin hyvä keli :) Ei tuu istuttua puhelin kädessä kotona!
 
Jippii! Juhlat ohi, nimi kehuttu ja väsyneenä sekä tyytyväisenä kotona. Tyttö nukkui klo. 12-18 yhdellä imetyksellä!!! Ehkä kahden päivän häslinki kotona vei veronsa tytöstäkin. Ite en pystyny lukemaan vanhemmille tarkoitettua tekstiä vaan kävin itkemään kesken ja mies luki loppuun eli aika tunteellinen tilaisuus. Mutta....Onneksi kaikki on nyt ohi! !

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Meidän juhlat ohi, poika ei itkenyt kertaakaan :) Hyvä fiilis jäi ja suosin tätä juhlapaikan varausta myöhemminkin, jos tarvetta vielä tulee!
ImageUploadedByVau Foorumi1405277999.215689.jpg
Tää oli kahvipöydässä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1405278021.777344.jpg
Nää 3:ssa vieraspöydässä

ImageUploadedByVau Foorumi1405278068.113289.jpg
Ton verran tuli lahjoja ja kukkia!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top