Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla vaikeuksia salmiakin kanssa..? :arghh: Välillä tulee vähän syötyä mut paras olis kai suuria määriä vältellä..
Onko muilla vaikeuksia salmiakin kanssa..? :arghh: Välillä tulee vähän syötyä mut paras olis kai suuria määriä vältellä..
Minulla. Itse asiassa en ollut ennen raskautta tajunnut, että syön lakua ja salmiakkia ihan säännöllisesti ja eniten kaikista karkeista. Silloin tällöin olen vähän syönyt.
Kyllä mä oon ihan normaalisti syönyt salmiakkia ja lakritsia, jos on mieli tehnyt. En nyt ehkä ihan yhtä suuria määriä kerrallaan, kuin aikaisemmin. En juuri tykkää muista karkeista, niin pitäis olla ilman karkkia jos välttelis kokonaan salmiakkia ja lakuja. Sirkusaakkoset on mun lemppari tällähetkellä ja pandan kaura lakut.
Välillä saattaa olla kuukausiakin etten syö yhtään karkkia, mutta sitten tulee taas kausia että tekee mieli joka viikko ostaa vähän jotain karkkia ja aina ne on jotain missä on salmiakkia edes puoliksi.