ravintolisät

Juu. Mulla ollut ths siellä 0,45 paikkeilla ja t4v 17 nyt raskausaikana ja olo ollut ihan ok. Kyllä huomaa jos t4v lähtee laskuun. Edellisessä raskaudessa ja raskauden jälkeenkin oli ongelmana se, että tsh meni lähelle nollaa ja t4v laski myös johonkin 13 tienoille. Voin silloin huonosti ja lääkäri vaan käski laskea lääkitystä, koska tsh oli niin matala. :sad001 Lääkäri ei kyllä mun oireista ja voinnista välittäny, tuijotti vain arvoja, mikä on väärin. Tässä raskaudessa vähän paremmin mennyt. Mulla myös, kun lääkitys aloitettiin, oli arvot tuommosia jotain ihan hirveitä, niinku sullakin Zeni.

Se olikin jo tänään se mun kontrollilabra. Toivotaan, et arvot ois pysyny hyvänä edelleen.
 
Onko sulla millanen olo nyt? Mun lääkäri onneksi katsoo muutakin kuin arvoja ja th on sanonutkin, että muokkaan sitten ite lääkitystä tarpeen mukaan ylös tai alas ilman labrojakin.
 
Mitä haittaa on jos ottaa liikaa lisävitamiinia? Tänään en ollut oikein varma olinko jo ottanut ja otin just yhen pillerin... muisti on alkanut jotenkin pätkimään raskaus aikana :D purkis lukee että annostusta ei saa ylittää.
 
Mut ei yhestä tabletista viel mitää yliannostusta tuu. Ota tabletit heti aamul ku heräät ni ei unohdu onko ottanu vai ei
 
Otan tabletin yleensä heti aamulla, mutta tänään oli jotenkin niin kummallinen aamu ja muutenkin oon alkanut olemaan tosi haja mielinen... laitan tavaroitakin minne sattuu ja kysyn aviomieheltä että mitä kummaa :D kerran laitoon juomalasinkin nurin päin tiskipöydälle... :grin
 
Takaisin
Top