Mä oon viime aikoina alkanu miettii näitä lisiä vasta, ekalla lääkärikäynnillä kävin huonolla lääkärillä (googletti KAIKEN mulle selittäessään, määräsi myös emätin tulehdukseen asettimillista lääkettä eikä kertonut, että asetinta ei kannata käyttää :/) joka kuittasi kaiken kysymällä syötkö hedelmää, ok no jos tahot ni voit foolihappoa ottaa. Totta kai hain sen, kun ajattelin että kaikki käyttöön jos ei haittaakaan ole. No uusi lääkäri sitte sanoi, että ei siitä enää niin hyötyä ole, syö jos haluat ja nyt oon ottanu jos muistan. D vitamiini on ainoa, josta tiesin raskaanaolevien syövän ja eihän se täällä "Sunshine statessa" sama asia ole kun Suomessa.
Mutta nyt oon jotenki ärsyyntynyt ku kukaan ei ole mistään puhunut ja joo yleensä oon iteki vähän lääkevastainen, päänsärkyki saa aika kovaksi mennä, ennenku Buranaa oon ottanu enkä nytkään Panadoliin ihan herkästi turvaudu.
Tulipa nyt pitkä vuodatus ilman selkeää pointtia, haluan siis vauvalle mahtavat luut ja aivot, pitäisköhän omegat ainakin ottaa kun kalaa tulee valitettavan harvoin syötyä.. :D Kai niitä on normaaleja vauvoja ennenku syntyny..