Raskaustestien kuvia

Tein muutaman tunti sit testin vähän laimeemmasta pissasta testin ja se oli haaleampi (ei kuvissa), nyt taas parempi 🙏

Liitteet

• 20240226_173733.jpg
    20240226_173733.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 34
  • 20240226_173453.jpg
    20240226_173453.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 34
Mäkin liityn tänne piinailemaan testien tummumista. Takana yksi raskaus, joka sittemmin todettiin kohdunulkoiseksi ja siinä tunnetusti hcg nousee hitaasi. Mitä nyt olen niitä silloisia testejä vertaillut näihin nykyisiin niin ainakin siihen nähden vaikuttaisi lupaavalta… 🙏🏻 Tässä tämän iltainen Pc:n testi ja eka epäherkkä jonka tein, dpo 10 tänään. 😊

Liitteet

• IMG_7595.jpeg
    IMG_7595.jpeg
    177 KB · Katsottu: 16
Jospa minäkin ilmottaudun tänne perjantaina tekemän plussani kanssa 🙂❤️

Tietämättömänä pitää kysyä miksi moni tekee useita testejä? Eikö yksi positiivinen testi riitä kertomaan raskaudesta vai pitääkö tässä alkaa testaamaan enemmänkin? 😅
20240224_120811.jpg

Tietämättömänä pitää kysyä miksi moni tekee useita testejä? Eikö yksi positiivinen testi riitä kertomaan raskaudesta vai pitääkö tässä alkaa testaamaan enemmänkin? 😅
View attachment 131402

En mä nuorena tehnyt kolmen lapseni kohdalla ku vaan sen yhden testin, mut nyt ku ikää tullu ja keskenmeno ja kemiallisia, niin oppinu sen, että se yks plussatesti ei takaa vielä mitään 😔 Ihanaa olis, jos vois luottaa yhteen testiin, mut en pysty 🫤

En mä nuorena tehnyt kolmen lapseni kohdalla ku vaan sen yhden testin, mut nyt ku ikää tullu ja keskenmeno ja kemiallisia, niin oppinu sen, että se yks plussatesti ei takaa vielä mitään 😔 Ihanaa olis, jos vois luottaa yhteen testiin, mut en pysty 🫤
Mulla siis ikää 39 vuotta ja siltikään en ymmärrä 😁. Millaisen testin mun siis kannattaa vielä tehdä? 🤔

Mulla siis ikää 39 vuotta ja siltikään en ymmärrä 😁. Millaisen testin mun siis kannattaa vielä tehdä? 🤔

Mä suosittelen, että älä tee toista testiä, jos vaan pystyt olee kerta tekemättä ❤️ Nauti luottamuksesta ❤️👍🏻 Niin mä tein kolmen onnistuneen raskauden kohdalla ja haluaisin sen tunteen takaisin ❤️

View attachment 131402
Mulla syynä juurikin tuo mitä kerroin mun kohdunulkoisesta raskaudesta. Siinäkin mulla tuli useampia positiivia tuloksia, digissä nousi viikot niinkuin piti ja rv 8 sain tietää, että kyseessä ei normaali raskaus. Silloin oli myös vuotoa ja kipuja, jotka sai epäröimään ja testailemaan. Toivoisin todella, että pystyisin vaan luottamaan siihen ekaan plussaan. Kateeksi käy niitä, jotka siihen pystyy. 😣

Jep täällä sama jo ton yhden todetun kemiallisen jälkeen. Tää tän hetkinen plussa pelottaa et meneekö vielä kesken vaikka plussa hyvin vahvistunut. (Tän iltaista pikapissaa lukuunottamatta)

Mitä te siis seuraatte uusissa testeissä? Jos raskaus on mennyt kesken, niin alkaako positiivinen viiva haaleta vai mikä siinä on ajatuksena seurata?

Mitä te siis seuraatte uusissa testeissä? Jos raskaus on mennyt kesken, niin alkaako positiivinen viiva haaleta vai mikä siinä on ajatuksena seurata?
Mä ainakin nyt odotan et viiva vahvistuisi, kemiallisessa lähti heti seuraavana päivänä haalenemaan 🙃

Joo, minulla useita kemiallisia ja keskenmeno takana, niin joko haalenee tai ei tummene se testiviiva. 😅 Mutta itsehän siis aloitin testaamisen jo paljon ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, niin samalla seuraillut kun nuita kemiallisia raskauksia tuppaa tulemaan. Sinun viiva näytti hyvältä ja vahvalta, ei kannata turhaan testailla jos pystyy olemaan testaamatta 🤗 Itsellä plussan metsästys ollut käynnissä 12 vuotta ja erittäin monta pettymystä siis takana, niin kuhan vain mielenrauhan vuoksi tässäkin testailen suuntaa antavia viivoja 😅

Dpo12 aamu, todella haljuksi jäi 😔 rfsu perustesti. Tänään ois myös kk alkamispäivä, saas nähdä... tässä testi jo vähän kuivuneena.
View attachment 131411
Mulla oli kans haalee plussa perjantaina kun menkat piti alkaa. Ei oo alkaneet, joten mun kohdalla ainakin vielä kaikki oletettavasti hyvin. Digiinkin tuli tänään viikot 2-3 niinku pitikin niin kai se sieltä vahvistuu pikkuhiljaa 😊
IMG_20240227_064249.jpg

Oli kyllä jotenki niin huonosti muotoiltu viesti näin aamusta, mutta tarkotuksena oli vaan sanoa, että mun kohdalla se haalee plussa ei ainakaan vielä merkinny mitään huonoa ja en sinuna @Pumperoinen olis huolissani koska ihan selkee plussa se siellä on 🥰

Takaisin