@Iltatähti89 todellakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jospa minäkin ilmottaudun tänne perjantaina tekemän plussani kanssa
Tietämättömänä pitää kysyä miksi moni tekee useita testejä? Eikö yksi positiivinen testi riitä kertomaan raskaudesta vai pitääkö tässä alkaa testaamaan enemmänkin?
View attachment 131402
Mulla siis ikää 39 vuotta ja siltikään en ymmärrä . Millaisen testin mun siis kannattaa vielä tehdä?En mä nuorena tehnyt kolmen lapseni kohdalla ku vaan sen yhden testin, mut nyt ku ikää tullu ja keskenmeno ja kemiallisia, niin oppinu sen, että se yks plussatesti ei takaa vielä mitään Ihanaa olis, jos vois luottaa yhteen testiin, mut en pysty
Mulla siis ikää 39 vuotta ja siltikään en ymmärrä . Millaisen testin mun siis kannattaa vielä tehdä?
Mulla syynä juurikin tuo mitä kerroin mun kohdunulkoisesta raskaudesta. Siinäkin mulla tuli useampia positiivia tuloksia, digissä nousi viikot niinkuin piti ja rv 8 sain tietää, että kyseessä ei normaali raskaus. Silloin oli myös vuotoa ja kipuja, jotka sai epäröimään ja testailemaan. Toivoisin todella, että pystyisin vaan luottamaan siihen ekaan plussaan. Kateeksi käy niitä, jotka siihen pystyy.Jospa minäkin ilmottaudun tänne perjantaina tekemän plussani kanssa
Tietämättömänä pitää kysyä miksi moni tekee useita testejä? Eikö yksi positiivinen testi riitä kertomaan raskaudesta vai pitääkö tässä alkaa testaamaan enemmänkin?
View attachment 131402
Jep täällä sama jo ton yhden todetun kemiallisen jälkeen. Tää tän hetkinen plussa pelottaa et meneekö vielä kesken vaikka plussa hyvin vahvistunut. (Tän iltaista pikapissaa lukuunottamatta)En mä nuorena tehnyt kolmen lapseni kohdalla ku vaan sen yhden testin, mut nyt ku ikää tullu ja keskenmeno ja kemiallisia, niin oppinu sen, että se yks plussatesti ei takaa vielä mitään Ihanaa olis, jos vois luottaa yhteen testiin, mut en pysty
Mä ainakin nyt odotan et viiva vahvistuisi, kemiallisessa lähti heti seuraavana päivänä haalenemaanMitä te siis seuraatte uusissa testeissä? Jos raskaus on mennyt kesken, niin alkaako positiivinen viiva haaleta vai mikä siinä on ajatuksena seurata?
Joo, minulla useita kemiallisia ja keskenmeno takana, niin joko haalenee tai ei tummene se testiviiva. Mutta itsehän siis aloitin testaamisen jo paljon ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, niin samalla seuraillut kun nuita kemiallisia raskauksia tuppaa tulemaan. Sinun viiva näytti hyvältä ja vahvalta, ei kannata turhaan testailla jos pystyy olemaan testaamatta Itsellä plussan metsästys ollut käynnissä 12 vuotta ja erittäin monta pettymystä siis takana, niin kuhan vain mielenrauhan vuoksi tässäkin testailen suuntaa antavia viivojaMitä te siis seuraatte uusissa testeissä? Jos raskaus on mennyt kesken, niin alkaako positiivinen viiva haaleta vai mikä siinä on ajatuksena seurata?
Mulla oli kans haalee plussa perjantaina kun menkat piti alkaa. Ei oo alkaneet, joten mun kohdalla ainakin vielä kaikki oletettavasti hyvin. Digiinkin tuli tänään viikot 2-3 niinku pitikin niin kai se sieltä vahvistuu pikkuhiljaaDpo12 aamu, todella haljuksi jäi rfsu perustesti. Tänään ois myös kk alkamispäivä, saas nähdä... tässä testi jo vähän kuivuneena.
View attachment 131411
Mun mielestä tää on jopa hyvä tälle merkille! Tää antaa todella huonosti viivoja, kun taas esim pc antais todella selkeä plussan verrattain! Ei siis mielestäni hätääDpo12 aamu, todella haljuksi jäi rfsu perustesti. Tänään ois myös kk alkamispäivä, saas nähdä... tässä testi jo vähän kuivuneena.
View attachment 131411