Raskaustestien kuvia

Kiertoa olisi vielä 1-2 päivää jäljellä. Uskaltauduin tekemään tänään aamulla Apteekkarin raskaustestin, joka ei kai ole varhaistesti. Uteliaisuudesta halusin nähdä, piirtyisikö siihen vielä viivaa ja minkä vahvuisena. Piirtyihän se, vaikkakin aika haaleana. Kuva unohtui ottaa tällä kertaa, mutta parin päivän päästä sitten uusi yritys.
 
Ei jestas, ostan ”salaa” raskaustestejä mieheltä. Se pitää tätä jatkuvaa testailua aivan päättömänä touhuna 😅
Haluaisin vaan niin nähdä sen selkeän plussan ❤️

Mun mies vuoden aikana jo tottunu tähän testihulluuteen, että ei sanonu mitään ku kerroin, että menny yli 60e testeihin tässä kierrossa 🤣
 
Mullakin tummempi testi jostain muusta kuin aamuisesta 😊 toivon että vahvistuu hyvin🙏 pc ei vielä kovin vahva..

Munkin mies just sanoi että kannattaako joka päivä tehdä 😁

@Toivoaon mikä tuo sinun testisi on? Hyvännäköinen! Voisko sulla olla jo dpo12 jos mulla dpo11? Siirrettiinkö sulla päivää ennen mua?
 

Liitteet

  • 20240223_120106.jpg
    20240223_120106.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 45
  • 20240223_120101.jpg
    20240223_120101.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 46
Se on semmonen ku wondfo @jamm 😊
Mulla näitä erimerkkisiä testejä satoja kotona 🤭 siis oikeasti satoja. Olen amazonista aina tilannut ovistestien mukana kaikenlaisia. Hyvältä näyttää sinunkin viivat! Mullakin ois noita e@h testejä. 😎

Ja ei voi, mullehan siirrettiin nelipäiväinen (3 päiväsenä pakastettu ja edellisenä päivänä sulamaan otettu) Ovistestit oli plussaa 12 päivä, niin sen perusteella nyt ois se dpo10 ja siirron mukaan vissiin sitten 11.
 
Tänään nyt ovulaatio-oireiden mukaan dpo 14, mut menkoista 3+5 eli taidan siirtyy puhuu ton menkkojen mukaan päivistä, ku neuvolassakin mennään sen mukaan 🤔 Eli pari päivää heittoa vaan
 

Liitteet

  • C6080F82-DE96-4474-AFF6-4FD66A932629.jpeg
    C6080F82-DE96-4474-AFF6-4FD66A932629.jpeg
    855.1 KB · Katsottu: 68
Se on semmonen ku wondfo @jamm 😊
Mulla näitä erimerkkisiä testejä satoja kotona 🤭 siis oikeasti satoja. Olen amazonista aina tilannut ovistestien mukana kaikenlaisia. Hyvältä näyttää sinunkin viivat! Mullakin ois noita e@h testejä. 😎

Ja ei voi, mullehan siirrettiin nelipäiväinen (3 päiväsenä pakastettu ja edellisenä päivänä sulamaan otettu) Ovistestit oli plussaa 12 päivä, niin sen perusteella nyt ois se dpo10 ja siirron mukaan vissiin sitten 11.

Eli sama ku mulla 😊 mä lasken vaan siirron mukaan eli dpo11 :) ja 3+4.
 
Hyvälle näyttää sielläkin @Iltatähti89 🤗
Eikait sillä tällä hetkellä ole väliä kummin puhuu tai laskee. Minäkin sitten vasta tarkemmin mietin, mitä pitäs koon vastata jos ultraan asti tästä pääsee 🥲 Viimeksi kun koko aina jätätti ultratessa, niin tiesi ettei hyvää seuraa, eikä seurannutkaan.
 
Hyvälle näyttää sielläkin @Iltatähti89 🤗
Eikait sillä tällä hetkellä ole väliä kummin puhuu tai laskee. Minäkin sitten vasta tarkemmin mietin, mitä pitäs koon vastata jos ultraan asti tästä pääsee 🥲 Viimeksi kun koko aina jätätti ultratessa, niin tiesi ettei hyvää seuraa, eikä seurannutkaan.

Kun tuota sun alla olevaa listaa lukee, niin sydäntä ihan puristaa ja toivon koko sydämestäni, että teillä kävisi nyt onni 🥲❤️💖🌈💛
 
Kiitos @Iltatähti89 🩷 Tässähän ollaan taas toivon paremmalla puolella molemmat 🥲 marraskuu tosin minulla tuntuu olevan kohtalon ivaa. Odotin viime vuonnakin marraskuista ja se päättyi keskenmenoon. Ja nämä alkiot on myös tietty kerätty ja pakastettu marraskuussa, kuinkas muutenkaan 🥹
 
Kiitos @Iltatähti89 🩷 Tässähän ollaan taas toivon paremmalla puolella molemmat 🥲 marraskuu tosin minulla tuntuu olevan kohtalon ivaa. Odotin viime vuonnakin marraskuista ja se päättyi keskenmenoon. Ja nämä alkiot on myös tietty kerätty ja pakastettu marraskuussa, kuinkas muutenkaan 🥹

Koita päästä siitä marraskuu-ajatuksesta pois ja mieti, että tällä kertaa marraskuu voi olla elämäsi paras kuukausi 🥰❤️

Mulla tosiaan syntyy viimeistään lokakuun lopussa, kun on neljäs sektio kyseessä 👍🏻
 
Koita päästä siitä marraskuu-ajatuksesta pois ja mieti, että tällä kertaa marraskuu voi olla elämäsi paras kuukausi 🥰❤️

Mulla tosiaan syntyy viimeistään lokakuun lopussa, kun on neljäs sektio kyseessä 👍🏻
Joo pitää yrittää 🥹🥹

Ja ihana, niin teille syntyykin! Menkööt kaikki nyt hyvin, kivikkoinen vuosi teilläkin takana 💕
 
Joo pitää yrittää 🥹🥹

Ja ihana, niin teille syntyykin! Menkööt kaikki nyt hyvin, kivikkoinen vuosi teilläkin takana 💕

Meillähän tää tärppäs siinä kohtaa, kun luovutettiin ja annettiin olla ja olin varaamassa aikaa jo kierukan laittoon 😄
 
Kai ne hiljaa vahvistuu...pelottaa onnistuuko tämä raskaus
 

Liitteet

  • 20240224_090615.jpg
    20240224_090615.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 59
  • 20240224_090610.jpg
    20240224_090610.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 59
Sitä vaaleanpunaista vuotoa ei ole näkynyt klo 03 jälkeen, mutta testi näyttää vaalemmalta kuin eilen 😪 On tässä vielä pienen pieni toivon kipinä, mutta hyvin pieni sellainen 😪
 

Liitteet

  • 017EF9BC-7540-4A1D-9149-1F933C751EB8.jpeg
    017EF9BC-7540-4A1D-9149-1F933C751EB8.jpeg
    456.2 KB · Katsottu: 19
Täällä ei vuotoa ja viiva on vielä hyvä. Silti olen varpaillani, kun säikähdin sitä vaaleanpunaista vuotoa niin paljon 😪😪😪
 

Liitteet

  • 0F89FAEF-95D9-44A9-9915-AF1ACC8C68E0.jpeg
    0F89FAEF-95D9-44A9-9915-AF1ACC8C68E0.jpeg
    588.2 KB · Katsottu: 13
Takaisin
Top