Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MÀ pÀÀtin ettÀ en testaa nyt enÀÀ kuin korkeintaan loppuvkosta kerran, jos menkat ei ala niin se puhukoot puolestaan sen verran selvÀÀ tulosta on nyt alkanut tulla testien merkistÀ ja vuorokaudenajasta riippumatta et kai se on vaan uskottava et raskaana sitÀ ollaan
MÀki pÀÀtin lopettaa pÀivÀ- ja iltatestailut Aamuisin vielÀ teen, paitsi jos alkaa kunnon raskausoireet, nii en varmaan sit joka pÀivÀ
Dpo 13, pikkuhiljaa varmaan uskaltaa lopettaa testailun
PÀivÀllÀ tehty pc, nÀyttÀÀkö tuo ihan hyvÀltÀ viivalta teidÀn mielestÀ? Ainakin ihan selkeÀ ero eilisillan samaan testiin (ja myös niihin mun edeltÀvÀn raskauden tuloksiin)⊠TÀnÀÀn siis dpo 11
View attachment 131460
PÀivÀllÀ tehty pc, nÀyttÀÀkö tuo ihan hyvÀltÀ viivalta teidÀn mielestÀ? Ainakin ihan selkeÀ ero eilisillan samaan testiin (ja myös niihin mun edeltÀvÀn raskauden tuloksiin)⊠TÀnÀÀn siis dpo 11
View attachment 131460
Nyt en tiedÀ miten nÀÀ labratulokset pitÀis ottaa.. TÀnÀÀn siis viikot 4+0 = DPO14 ja HCG tulos oli 444.2 IU/L Odotin arvon olevan max. 200 luokkaa, joten heti tuli huoli ettÀ onko kaikki hyvin.
Joo, HCG skaala voi viikolla 4 olla aika laaja, ettÀ voi olla ettÀ kaikki ihan hyvinkin. Ja voihan olla ettÀ yhden pÀivÀn heitto on oviksessa, joka jollain tasoa vois selittÀÀ tuota korkeaa arvoa.
On se... IkinÀ ei ole hyvÀ.. Milloin pelkÀÀ ettÀ on liian matalat ja millon liian korkeat arvot ja heti pelkÀÀ pahinta..
View attachment 131463
TÀltÀ pÀivÀÀ digiÀ, joka jÀÀnee mun viimeiseksi testiksi.
Nyt en tiedÀ miten nÀÀ labratulokset pitÀis ottaa.. TÀnÀÀn siis viikot 4+0 = DPO14 ja HCG tulos oli 444.2 IU/L Odotin arvon olevan max. 200 luokkaa, joten heti tuli huoli ettÀ onko kaikki hyvin.
Joo, HCG skaala voi viikolla 4 olla aika laaja, ettÀ voi olla ettÀ kaikki ihan hyvinkin. Ja voihan olla ettÀ yhden pÀivÀn heitto on oviksessa, joka jollain tasoa vois selittÀÀ tuota korkeaa arvoa.
On se... IkinÀ ei ole hyvÀ.. Milloin pelkÀÀ ettÀ on liian matalat ja millon liian korkeat arvot ja heti pelkÀÀ pahinta..
View attachment 131463
Jospa sieltÀ tulee kaksosetNyt en tiedÀ miten nÀÀ labratulokset pitÀis ottaa.. TÀnÀÀn siis viikot 4+0 = DPO14 ja HCG tulos oli 444.2 IU/L Odotin arvon olevan max. 200 luokkaa, joten heti tuli huoli ettÀ onko kaikki hyvin.
View attachment 131463
Miten tÀÀ epÀtoivo voi olla nÀin kamalaa. Vitsin kemiallisen kokeminen
Laitan vielÀ kuvan jolla yritÀn saada luottamusta itelleni, ettÀ ois kunnolla kiinnittynyt...
Tossa on dpo11 aamu-rsfu ja tÀnÀÀn dpo13 ilta-rsfu
Tosi hyvin vahvistunu viivaMiten tÀÀ epÀtoivo voi olla nÀin kamalaa. Vitsin kemiallisen kokeminen
Laitan vielÀ kuvan jolla yritÀn saada luottamusta itelleni, ettÀ ois kunnolla kiinnittynyt...
Tosi mahtava viiva sulla tossa dpo13 testissÀMiten tÀÀ epÀtoivo voi olla nÀin kamalaa. Vitsin kemiallisen kokeminen