Raskaustestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IltatĂ€hti89
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ pÀÀtin ettĂ€ en testaa nyt enÀÀ kuin korkeintaan loppuvkosta kerran, jos menkat ei ala niin se puhukoot puolestaan 👍 sen verran selvÀÀ tulosta on nyt alkanut tulla testien merkistĂ€ ja vuorokaudenajasta riippumatta et kai se on vaan uskottava et raskaana sitĂ€ ollaan đŸ„°

MĂ€ pÀÀtin ettĂ€ en testaa nyt enÀÀ kuin korkeintaan loppuvkosta kerran, jos menkat ei ala niin se puhukoot puolestaan 👍 sen verran selvÀÀ tulosta on nyt alkanut tulla testien merkistĂ€ ja vuorokaudenajasta riippumatta et kai se on vaan uskottava et raskaana sitĂ€ ollaan đŸ„°

MĂ€ki pÀÀtin lopettaa pĂ€ivĂ€- ja iltatestailut 😅 Aamuisin vielĂ€ teen, paitsi jos alkaa kunnon raskausoireet, nii en varmaan sit joka pĂ€ivĂ€ đŸ€”

MĂ€ki pÀÀtin lopettaa pĂ€ivĂ€- ja iltatestailut 😅 Aamuisin vielĂ€ teen, paitsi jos alkaa kunnon raskausoireet, nii en varmaan sit joka pĂ€ivĂ€ đŸ€”

MĂ€ taas lopetan aamun, siis ekasta tekemisen😁 kotona enÀÀ yks herkkĂ€ ja yks pc, postissa lisÀÀ pc mut en tiedĂ€ millo jaksan hakea. EhkĂ€ huomenna iltapĂ€ivĂ€llĂ€

PĂ€ivĂ€llĂ€ tehty pc, nĂ€yttÀÀkö tuo ihan hyvĂ€ltĂ€ viivalta teidĂ€n mielestĂ€? Ainakin ihan selkeĂ€ ero eilisillan samaan testiin (ja myös niihin mun edeltĂ€vĂ€n raskauden tuloksiin)
 TĂ€nÀÀn siis dpo 11
IMG_7612.jpeg

Ja mĂ€ kĂ€vin tĂ€nÀÀn hakemassa lisÀÀ testejĂ€ kaappiin
 😂 Jotenkin tuntuu ettĂ€ koko ajan vaan lisÀÀntyy stressi ja testit pyörii mielessĂ€ 24/7. Mulla ei oo menkat vielĂ€ myöhĂ€ssĂ€ niin ehkĂ€ joudun niiden yli testailemaan ennenku saan mielenrauhan.

PĂ€ivĂ€llĂ€ tehty pc, nĂ€yttÀÀkö tuo ihan hyvĂ€ltĂ€ viivalta teidĂ€n mielestĂ€? Ainakin ihan selkeĂ€ ero eilisillan samaan testiin (ja myös niihin mun edeltĂ€vĂ€n raskauden tuloksiin)
 TĂ€nÀÀn siis dpo 11
View attachment 131460

On hyvÀ!

Nyt en tiedĂ€ miten nÀÀ labratulokset pitĂ€is ottaa.. TĂ€nÀÀn siis viikot 4+0 = DPO14 ja HCG tulos oli 444.2 IU/L đŸ«Ł Odotin arvon olevan max. 200 luokkaa, joten heti tuli huoli ettĂ€ onko kaikki hyvin.

Joo, HCG skaala voi viikolla 4 olla aika laaja, ettÀ voi olla ettÀ kaikki ihan hyvinkin. Ja voihan olla ettÀ yhden pÀivÀn heitto on oviksessa, joka jollain tasoa vois selittÀÀ tuota korkeaa arvoa.

On se... IkinÀ ei ole hyvÀ.. Milloin pelkÀÀ ettÀ on liian matalat ja millon liian korkeat arvot ja heti pelkÀÀ pahinta..

1000039386.jpg
TÀltÀ pÀivÀÀ digiÀ, joka jÀÀnee mun viimeiseksi testiksi.

Nyt en tiedĂ€ miten nÀÀ labratulokset pitĂ€is ottaa.. TĂ€nÀÀn siis viikot 4+0 = DPO14 ja HCG tulos oli 444.2 IU/L đŸ«Ł Odotin arvon olevan max. 200 luokkaa, joten heti tuli huoli ettĂ€ onko kaikki hyvin.

Joo, HCG skaala voi viikolla 4 olla aika laaja, ettÀ voi olla ettÀ kaikki ihan hyvinkin. Ja voihan olla ettÀ yhden pÀivÀn heitto on oviksessa, joka jollain tasoa vois selittÀÀ tuota korkeaa arvoa.

On se... IkinÀ ei ole hyvÀ.. Milloin pelkÀÀ ettÀ on liian matalat ja millon liian korkeat arvot ja heti pelkÀÀ pahinta..

View attachment 131463

MĂ€ en muista paljonko sen pitĂ€is olla tossa vaiheessa, mut voihan se olla tosiaan niin, ettĂ€ nyt onkin jo pidemmĂ€llĂ€ đŸ€”

MĂ€ en oo edes uskaltanut pyytÀÀ verikoetta 😔

View attachment 131463

Mulla oli viime raskaudessa 287 4+0 😊 eiköhĂ€n se sun ole hyvĂ€! Mulla oli silloin hyperi ja VOI olla ettĂ€ se nestemÀÀrĂ€ laimensi tulosta.

Miten tÀÀ epĂ€toivo voi olla nĂ€in kamalaa. Vitsin kemiallisen kokeminen😼‍💹
Laitan vielÀ kuvan jolla yritÀn saada luottamusta itelleni, ettÀ ois kunnolla kiinnittynyt...
Tossa on dpo11 aamu-rsfu ja tĂ€nÀÀn dpo13 ilta-rsfuđŸ„”

Liitteet

• IMG_20240227_213447.jpg
    IMG_20240227_213447.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 79

View attachment 131463
Jospa sieltĂ€ tulee kaksoset â˜șâ˜ș

MĂ€ kokeilen nyt tehĂ€ nĂ€in, ettĂ€ jĂ€tin ekasta pissasta tekemĂ€ttĂ€ testin kokonaan ja teen noin tunnin pidĂ€tyksellĂ€ seuraavasta pissasta, koska se oli eilenkin parempi niin đŸ‘đŸ» Ja pĂ€ivĂ€llĂ€ ja illalla en tee enÀÀ testejĂ€ đŸ‘đŸ»

Laitan vielÀ kuvan jolla yritÀn saada luottamusta itelleni, ettÀ ois kunnolla kiinnittynyt...
Tosi hyvin vahvistunu viiva đŸ©·đŸ€©

Tosi mahtava viiva sulla tossa dpo13 testissĂ€ đŸ„°

Takaisin