Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää oli hypännyt seuraavaan Ehkä siis on mahis, että kaikki onkin hyvin
Jokohan sitä uskaltautuisi tulla joukkoon testiensä kanssa
View attachment 131332
Vuoden sisään kaksi keskenmenoa, joten pelko takaraivossa aina läsnä, mutta yrittää siitä huolimatta ajatella positiivisesti, että nyt olisi se kerta kun saataisiin tämä pieni syliin asti
Siis tää himotestaaminen on ihan kauheeta! Koko ajan vaan mielessä testit ja se alkaa muodostumaan ihan pakkomielteeksi
Siis jotenkin ihan vainoharhanen olo viivojen tummuuden kaa Tänään tehny 3 pc:tä ja kauhee arvioiminen ihan koko ajan
Siis jotenkin ihan vainoharhanen olo viivojen tummuuden kaa Tänään tehny 3 pc:tä ja kauhee arvioiminen ihan koko ajan
Noissa aikaisemmissa on siis herkkä frsu, ne on herkkyydeltä 10 ja pc mielestäni 25.Onko noissa kuvissa ollu pc? Näyttää tosi tummilta! Noin aikaisilla päivillä
Noissa aikaisemmissa on siis herkkä frsu, ne on herkkyydeltä 10 ja pc mielestäni 25.
Liitteinä tän päivän 3 pc:tä, dpo11
Ei oikeastaan, kun oon tikuttanut ovulaationAika samanlaisia ku mun dpo13 voiko sulla olla yhtään isompi dpo?
Ei oikeastaan, kun oon tikuttanut ovulaation