Raskaustestien kuvia

Tunnin pidätyksellä dpo 12. Tummeni testiajan jälkeen melkein ton toisen viivan vahvuiseksi, niin onneksi otin kuvan testiajalla 😅👍🏻
 

Liitteet

  • D9E925D7-4FC9-4E8A-A9EA-D844BBF43142.jpeg
    D9E925D7-4FC9-4E8A-A9EA-D844BBF43142.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 14
Seuraan keskustelua varovaisesti, kun tuntuu ettei tuo viiva oikein vahvistu 🙈 Mutta toki aikaset päivät, dpo 12. Pistin tänään pari digiä tilaukseen vielä varmuuden vuoksi.
IMG_20240221_103816.jpg
 
Ei tuo oo huono viiva dpo 12 😍
Eilinen oli mun ensimmäinen positiivinen raskaustesti koskaan 🥹 Joten ei oo hirveesti kokemusta et millasia viivoja ois odotettavissa milloinki tai mikä on "normaali kehitys" tms 😅 muuta ku mitä on keskusteluja selaillu. Ja lopputulos vissiin on et se on tosi yksilöllistä 🙈
 
Moikka 🌸
Ootteko tehneet nämä ensimmäiset testit ”normi ” raskaustesteillä vai niillä, joiden luvataan antavan tulos jo ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää? 😊
 
Kiitos! Onnea ja paljon tarrasukkia sinullekin :Two-hearts: Olen kokenut kemiallisen kerran, ja jo se yksi kerta kummittelee takaraivossa. Pohdin yhtä aikaa nimivaihtoehtoja ja varaudun keskenmenoon. Hiukkasen höyrähtänyt tunne. :No Evil Monkey:


Onnittelut ja paljon lykkyä myös Kimpsulle ja jammille! 🍀❤️


Auringonkukkia, minä käytin varhaistestiä, joka lupailee tuloksia 6 päivää ennen kuukautisten poisjääntiä. Paketin kyljessä tosin mainostetaan tätä mielestäni vähän harhaanjohtavasti, koska sisältä löytyvissä ohjeissa lukee, että parina ensimmäisenä mahdollisena päivänä tehdyt testit ovat vielä jonkun verran epätarkkoja ja voivat antaa väärän negatiivisen tuloksen.
 
Tää ku sain pc puikolla myös hyvän viivan päivällä alkaa mua jo vähän huojentaa ❤️❤️❤️👍🏻👍🏻👍🏻
 

Liitteet

  • D2B55B12-86F4-46BE-B5B1-2072F9446887.jpeg
    D2B55B12-86F4-46BE-B5B1-2072F9446887.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 14
Kiitos! Onnea ja paljon tarrasukkia sinullekin :Two-hearts: Olen kokenut kemiallisen kerran, ja jo se yksi kerta kummittelee takaraivossa. Pohdin yhtä aikaa nimivaihtoehtoja ja varaudun keskenmenoon. Hiukkasen höyrähtänyt tunne. :No Evil Monkey:


Onnittelut ja paljon lykkyä myös Kimpsulle ja jammille! 🍀❤️


Auringonkukkia, minä käytin varhaistestiä, joka lupailee tuloksia 6 päivää ennen kuukautisten poisjääntiä. Paketin kyljessä tosin mainostetaan tätä mielestäni vähän harhaanjohtavasti, koska sisältä löytyvissä ohjeissa lukee, että parina ensimmäisenä mahdollisena päivänä tehdyt testit ovat vielä jonkun verran epätarkkoja ja voivat antaa väärän negatiivisen tuloksen.
Kiitos tiedosta ja paljon onnea sinne ja samoin iltatähti89 ❤️

Sain eilen haalean plussan tälläisellä testillä joka lupailee vastausta 6päivää ennen.

Vähän mutkia tässä tuo matkaan se, että kuukausi sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno ja reilu kolme viikkoa sitten oli lääkkeellinen tyhjennys.

”Normi” raskaustesti antoi negatiivisen tuloksen jo 1,5 viikkoa tyhjennyksen jälkeen.

Nyt mietin, että olisiko tuo hailea plussa voinut olla jäämiä tuosta keskeytyksestä . Se toki selviää tässä nyt jos ”normi ” testit alkaa näyttää plussaa niin sitten uskon, että olen raskaana 😅.

Oireita on hiukan ja kiinnittymisvuodon kuvauksiin sopivaa vuotoa tuli yhtenä päivänä. Toivotaan parasta ❤️
 
Mun pinkki testi on 10mlu, pc liuska 25mlu mutta se on todellisuudessa tosi herkkä. Tässä kuvassa ylin testi on sofin, se on 25mlu ja paljon huonompi kuin pc.
 

Liitteet

  • 20240222_074711.jpg
    20240222_074711.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 59
En tiedä onko toi aamunen haalistunut ajan myötä vai miten tää iltapäiväinen on näin tumma 😱😁

Ehkä se on joku dpo 10 juttu, mullakin on yleensä ollut just dpo 10 illalla paljon tummempi kun aamulla 😁
Mutta siis tosi hyvin vahvistunut kyllä 😍
 
Takaisin
Top