Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttu tunne, mut sit kun eka ultra on ohi, aika menee ku siivilläIhana kuulla! Tää on tosiaan eka positiivinen koskaan. Ehkä mennään tällä vain, vaikka tuntuukin että aika kuluu niiiin paljon aiempaa hitaammin
5+2.
Vielä on yksi liuska, säästelen myöhemmäksi jos iskee paniikki
Onnea 3+ tuloksesta!
Kiitos, liuska samassa kuvassa myös ihanan tumma, toivottavasti kaikki hyvin
Mä en aio tehä tota digiä enää, vaikka toisaalta tekis mieli Tänään toinen päivä ku en testaa ja kyllä tähänkin tottuu Aiheuttaa kyl sen, että sit vaan hysteerisemmin tarkkailee oireita
Hei ihanaa, onpa hienosti tummentunut!MÄÄÄ SORRUIN ostaa vielä yhden paketin PCn liuskoja. Mut mikä fiilis kun näki et NOIN paljon tummunut edelliseen verrattuna.
Täähän pomppasi nyt oikeen kunnollaMÄÄÄ SORRUIN ostaa vielä yhden paketin PCn liuskoja. Mut mikä fiilis kun näki et NOIN paljon tummunut edelliseen verrattuna.
5+0 kunniaksi vielä yksi testi, viimein testiviiva selvästi vahvempi kuin kontrolli ehkä tämä tästä etenee View attachment 131741
Hei älä ressaa! Katoppa mun viivoja, sain vasta dpo19 noin vahvan PCn tikkuun.View attachment 131742Täällä hitaasti tummenee... Tuntuu että toi one step tummenee ja pc taas ei.. Nyt yritän olla muutaman päivän testaamatta, ihan kauhea stressi kun noi ei kunnolla tummene
Joo Yritän olla stressaamattaHei älä ressaa! Katoppa mun viivoja, sain vasta dpo19 noin vahvan PCn tikkuun. View attachment 131745