Raskaustestien kuvia

Täällä plussattu hyvin haalea plussa dpo 14!❤️
Dpo 12 oli vielä nega. Huolestuttaa kun viivat ei lähde kunnolla tummumaan..☹️ toki en ole aamun enimmäisestä pissasta sen jälkeen testannut.
En tiedä milloin uskaltaisi uittaa digin jos siihen saisi 2-3 viikkoa niin voisi vähän rauhoittua
20240302_111015.jpg
 
Ylemmässä dpo 12 ja tehty samana päivänä kun kk piti alkaa. Alimmainen tehty tänään dpo 17. Silleen se vaan vahvistuu. 😍 Mulla on vielä digi testi tekemättä ja säästelen sen varmaan ens viikolle.
 

Liitteet

  • 20240306_075114.jpg
    20240306_075114.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 40
Mä en aio tehä tota digiä enää, vaikka toisaalta tekis mieli 🤔 Tänään toinen päivä ku en testaa ja kyllä tähänkin tottuu 😅 Aiheuttaa kyl sen, että sit vaan hysteerisemmin tarkkailee oireita 😅

En mäkään enää digiä 😁 ihan kiva olla testaamatta ja yrittää luottaa. Sitä yhtä pc liuskaa pidän jos iskee joku paniikki tai vuoto niin teen sit, jos ei mitään hälyttävää käy niin ehkä teen sen huviks joskus
 
Onkohan viivan paksuudella mitään merkitystä? Nää testit ylhäältä alas dpo 15, 17, 19, 20, 23. Vika tältä aamulta. Sen viiva on ehkä yhtä tumma kuin kahdessa aiemmassa testissä (en tiedä, voiko se tosta enää edes tummua?), mutta se on jotenkin ohuempi. Onkohan se vaan että testeissä on tällaisia eroja?
1000013761.jpg
 
Oli kyllä kiva katella näitä kuvia testeistä. Olin niin tylsä, että ostin vaan yhden testin ja siinä luki raskaana ja testit jäi siihen. Ennen tein varmaan 20 testiä ennen kuin uskoin eli himotestaaja kyllä ymmärtää hyvin teitä 😅 nyt herää se himo tehä pari testiä lisää kun muutkin..
 
Tällaisena noviisina mielenkiintoista lukea tätä ketjua. 😄 Tänään tein ekan testin, kun pregcheckin testejä oli jonkun vanhan ovistesti tilauksen yhteydessä tullut useampia. Virallinen testauspäivä mulla olis vasta huomenna. 😁 Huomenna teen siis toisen, jotta saan noita käytettyä pois ja tuoreen tuloksen jaettua HUS:iin ja puolisolle. 😄
 
Takaisin
Top