Raskaustestien kuvia

Täällä taisi olla muitakin, kellä on vielä se yks digi jemmassa. Milloin ajattelitte tehdä sen?
Mä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteen 🫣
 
Oli kyllä kiva katella näitä kuvia testeistä. Olin niin tylsä, että ostin vaan yhden testin ja siinä luki raskaana ja testit jäi siihen. Ennen tein varmaan 20 testiä ennen kuin uskoin eli himotestaaja kyllä ymmärtää hyvin teitä 😅 nyt herää se himo tehä pari testiä lisää kun muutkin..
Joo ryhmäpaine on yllättävän tehokas 🙈 Mäkin ennen tein raskaustestejä niin, että heti kun siihen ilmeni kontrolliviiva näkyviin heitin tikun samantien roskiin enkä tiiraillu haamuviivoja sen enempää. 😂 Oon oppinut tän himotestailun vasta myöhemmin, ja se on kyllä tosi koukuttavaa… Toisaalta haluaisin nyt tehdä testejä vaan siksi, että on niin kiva katella niitä plussia toisen perään 😍
 
Mä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteen 🫣
Mäkin mietin et pitäiskö viel hakea jostain viikkodigi mut toisaalta mietin et oottaisko vaa mieluummin siihen ultraan ettei tuu pettymystä liian aikaisin 🤭
 
Viimeiset tehty! Tänään 5+3 ja dpo 21. Viimeinen liuska PCn ja tikku herkkä onestep (laatikkoon muistoksi, koska digistä loppuu joskus patterit). Nyt vaan ootellaan ekaan ultraa ja se on nt. Haluisin varhaisultraan, on kuulemma turhaa rahan menoa. 🙄
 

Liitteet

  • 1000010270.jpg
    1000010270.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 53
Voisin varovaisesti liittyä tänne marraskuisten puolelle. Eilen dpo16 virallinen testipäivä ivf tuoresiirrosta ja viikkodigi näytti 1-2 ❤️
Liitteessä dpo15 alkaen aamu+ilta pc liuskat, ylin siis tältä aamulta. Näyttäisi onneksi vahvistuvan 😊🙏
 

Liitteet

  • 1709972590598.png
    1709972590598.png
    2.3 MB · Katsottu: 50
Heippa vaan kaikille! Itsekin sain viimein aikaiseksi tehtyä tunnukset tänne, vaikka jo hetken olenkin seuraillut foorumin keskusteluja taustalta :)

Positiivisen testin tein reilu viikko sitten kp28/dpo14 - mukava viiva tuli ja ensimmäisen lapsen odotus kyseessä! Testirumbaan en lähtenyt, vaan tällä tuloksella painellaan varhaisultraan asti, vaikka tunteet ja tuntemukset ilon ja "ahdistuksen" välillä vaihtelevatkin päivästä toiseen. Taustalla tuulimunaraskaus 11/2023, joka osaltansa himmentää tätä alkuraskauden onnentunnetta.. :/
 

Liitteet

  • 20240309_194757.jpg
    20240309_194757.jpg
    111.9 KB · Katsottu: 17
Kuinkahan vahva pc:n viiva pitää olla, kun clearbluella saa 3+? :Slightly Smiling Face: Omaa pohdintaa vaan siis täällä :Face With Tears Of Joy:
 
Kuinkahan vahva pc:n viiva pitää olla, kun clearbluella saa 3+? :Slightly Smiling Face: Omaa pohdintaa vaan siis täällä :Face With Tears Of Joy:

No mulla oli tälleen, mutta luulen että aiemminkin ois voinut tulla 3+, eli pc olis kuitenkin testiviiva vahvempi kuin kontrolli 🤔 edes hieman?
 

Liitteet

  • 20240306_072130.jpg
    20240306_072130.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 22
No mulla oli tälleen, mutta luulen että aiemminkin ois voinut tulla 3+, eli pc olis kuitenkin testiviiva vahvempi kuin kontrolli 🤔 edes hieman?
Juu, siis itselläkin on testiviiva tummempi kuin kontrolli, kun sain tuon 3+. Mutta pohdin voiko sen aikaisemminkin saada :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
1000045205.jpg
 
Vähän hätiköiden tein vikan testin ku teki mieli, (1,5h pidätys) mutta hyvähän se on 😊 toisessa kuvassa vielä tekeytymässä
 

Liitteet

  • 20240311_123629.jpg
    20240311_123629.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 13
  • 20240311_123259.jpg
    20240311_123259.jpg
    1 MB · Katsottu: 13
Vähän hätiköiden tein vikan testin ku teki mieli, (1,5h pidätys) mutta hyvähän se on 😊 toisessa kuvassa vielä tekeytymässä
Pitäisiköhän läpällä ostaa vielä kans yks testi ja tehdä🤣 sit toki pettymys on suuri jos siinä ei ookkaan viivaa😂 RV 5+5❤️ digeihin ei nytkään jakseta panostaa🙈
 
Takaisin
Top