Mä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteenTäällä taisi olla muitakin, kellä on vielä se yks digi jemmassa. Milloin ajattelitte tehdä sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteenTäällä taisi olla muitakin, kellä on vielä se yks digi jemmassa. Milloin ajattelitte tehdä sen?
Joo ryhmäpaine on yllättävän tehokas Mäkin ennen tein raskaustestejä niin, että heti kun siihen ilmeni kontrolliviiva näkyviin heitin tikun samantien roskiin enkä tiiraillu haamuviivoja sen enempää. Oon oppinut tän himotestailun vasta myöhemmin, ja se on kyllä tosi koukuttavaa… Toisaalta haluaisin nyt tehdä testejä vaan siksi, että on niin kiva katella niitä plussia toisen peräänOli kyllä kiva katella näitä kuvia testeistä. Olin niin tylsä, että ostin vaan yhden testin ja siinä luki raskaana ja testit jäi siihen. Ennen tein varmaan 20 testiä ennen kuin uskoin eli himotestaaja kyllä ymmärtää hyvin teitä nyt herää se himo tehä pari testiä lisää kun muutkin..
Mäkin mietin et pitäiskö viel hakea jostain viikkodigi mut toisaalta mietin et oottaisko vaa mieluummin siihen ultraan ettei tuu pettymystä liian aikaisinMä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteen
Mä tein tänään ja oli se 3+! Mulla 5+5 tänään. Kyllä jännitti huhhuhMä aattelin tehdä digin nyt viikonloppuna. Tänään on 5+1 eli viikonloppuna pitäisi digiin tulla viikkoja se 3+. Vähän kyllä jännittää jo etukäteen
Kuinkahan vahva pc:n viiva pitää olla, kun clearbluella saa 3+? Omaa pohdintaa vaan siis täällä
Pitäisiköhän läpällä ostaa vielä kans yks testi ja tehdä sit toki pettymys on suuri jos siinä ei ookkaan viivaa RV 5+5 digeihin ei nytkään jakseta panostaaVähän hätiköiden tein vikan testin ku teki mieli, (1,5h pidätys) mutta hyvähän se on toisessa kuvassa vielä tekeytymässä
Noniin rv 5+6 ja himotti testin teko niin tässäPitäisiköhän läpällä ostaa vielä kans yks testi ja tehdä sit toki pettymys on suuri jos siinä ei ookkaan viivaa RV 5+5 digeihin ei nytkään jakseta panostaa