Raskaustestien kuvia

Mulla jäi tän jälkeen vielä kaks testiä jäljelle ja ku ne oon käyttänyt, niin eiköhän testaaminen lopu siihen 🙏🏻
Mikä dpo sulla nyt menossa? Mä mietin kehtaako sitä enää testailla kun on selvät viivat jo tullu, mut jotenkin sitä on muuten vaikea uskoa että siellä ois pieni kyydissä 🙊
 
Tänään en testannut 🥳🤭 mut huomenna vois ❤️ ja sit miettiin millon uskaltaa tehdä digin. Huomenna 5+0 😊
 
Eilen ostin PCn liuskat... Tänään dpo16 tein ekasta aamun pissasta niinkuin aina. Mielestäni aika hyvä viiva, kun on tosiaan normaali 25 herkkyys. Kun taas noissa onestepeis on se 10 herkkyys.

Jos nyt voisi levollisin mielin olla useamman päovän ja sitten tehdä tuon viimeisen liuskan pois.
Ku kysyit miksi meillä muilla on niin vahvoja viivoja:

Oletko ovulaation ajankohdasta varma?

Kaikilla tietysti hcg nousee yksilöllisesti, mutta minusta dpo 16 tuo on kyllä aika haalea. Ja nuita one steppjä kun tarkastelee niin ei mielestäni näyttäydy selkeää hcgn tuplaantumista päivien erolla..

Voi olla että sinun kohdalla se hcg vaan sit nousee hitaasti, tai kielii jostain muusta. Varmaan järkevintä on siis katsella mihin sun testit kehittyy :Two-hearts: 🌈
 
Ei nyt suurta vahvistumista parin päivän erolla mut en kyllä löytänyt netistä yhtään kuvaa jossa tällä testillä ois tullut kontrollia vahvempi testiviiva🤭 tässä siis dpo16 ja dpo19. Tänään 4+5 ja neuvolaan soittelen ensikäynnille aikaa🤩
 

Liitteet

  • IMG_20240304_072351.jpg
    IMG_20240304_072351.jpg
    1,005 KB · Katsottu: 28
Ei nyt suurta vahvistumista parin päivän erolla mut en kyllä löytänyt netistä yhtään kuvaa jossa tällä testillä ois tullut kontrollia vahvempi testiviiva🤭 tässä siis dpo16 ja dpo19. Tänään 4+5 ja neuvolaan soittelen ensikäynnille aikaa🤩

Mun mielestä on hyvin vahvistunut 😍👍🏻
 
Ku kysyit miksi meillä muilla on niin vahvoja viivoja:

Oletko ovulaation ajankohdasta varma?

Kaikilla tietysti hcg nousee yksilöllisesti, mutta minusta dpo 16 tuo on kyllä aika haalea. Ja nuita one steppjä kun tarkastelee niin ei mielestäni näyttäydy selkeää hcgn tuplaantumista päivien erolla..

Voi olla että sinun kohdalla se hcg vaan sit nousee hitaasti, tai kielii jostain muusta. Varmaan järkevintä on siis katsella mihin sun testit kehittyy :Two-hearts: 🌈
On se aika varma kun tikutettu, toki se voi siitä ovisplussasta olla vasta 48h päässäkkin et voi dpo olla päivällä pienempi.. Mut kuten muistelin niin oli esikoisestakin tuollainen haalea plussa. Esikoisesta tein about dpo16 tai 17 plussan herkkään testiin ja se oli tuollainen hailakka myös. Luulen et se on tota hitaasti nousevaa hcg:tä. Tiedä häntä. Pelko on suuri takaraivossa. Ehkä kuitenkin teen tänään tuon toisen liuskan pois päiväpissasta ja toivon parasta...
 
Takaisin
Top