Raskaustestien kuvia

On se aika varma kun tikutettu, toki se voi siitä ovisplussasta olla vasta 48h päässäkkin et voi dpo olla päivällä pienempi.. Mut kuten muistelin niin oli esikoisestakin tuollainen haalea plussa. Esikoisesta tein about dpo16 tai 17 plussan herkkään testiin ja se oli tuollainen hailakka myös. Luulen et se on tota hitaasti nousevaa hcg:tä. Tiedä häntä. Pelko on suuri takaraivossa. Ehkä kuitenkin teen tänään tuon toisen liuskan pois päiväpissasta ja toivon parasta...
Kaikilla ei nouse hcg nopeesti ja mun mielestä toi on kuitenkin hyvin vahvistunut ja näkyy jo pcssäkin🥰 mäki lupasin miehelle etten enää testaile mut tekis mieli tehä pc jos siinä näkyisi jo tosi vahva viiva kun toi rsfu on vielä vähän hailakka muiden testeihin verrattuna🤣
 
Täällä taisi olla muitakin, kellä on vielä se yks digi jemmassa. Milloin ajattelitte tehdä sen?
 
Täällä taisi olla muitakin, kellä on vielä se yks digi jemmassa. Milloin ajattelitte tehdä sen?
Mä tein digin heti seuraavana aamuna noista kahdesta liuska-plussasta. 😅 Noi kaks liuskaa on samalta päivältä aamu ja ilta, dpo12 ovisplussasta laskettuna. Et dpo13 tein herkän digin.
 

Liitteet

  • 1000010031.jpg
    1000010031.jpg
    363.2 KB · Katsottu: 29
Mä en oo tehnyt kuin yhden positiivisen testin puoltoista viikkoa sitten ja luottanut siihen. Mut tänään sitten hain kaupasta muutaman testin ja tein tän, rakkoaika oli tässä alle tunti, jos sillä on merkitystä. Jos olisi mennyt kesken, niin alkaisko toi viiva haalenemaan?


20240304_161240.jpg
 
Mä en oo tehnyt kuin yhden positiivisen testin puoltoista viikkoa sitten ja luottanut siihen. Mut tänään sitten hain kaupasta muutaman testin ja tein tän, rakkoaika oli tässä alle tunti, jos sillä on merkitystä. Jos olisi mennyt kesken, niin alkaisko toi viiva haalenemaan?


View attachment 131668

Joo aika nopeesti alkaa haalenemaan, jos menee kesken…
 
Joo aika nopeesti alkaa haalenemaan, jos menee kesken…
Onko testin herkkyyksillä väliä? Tässä tais olla se jokin arvo 25. Jotenkin aluksi päätin, etten ala murehtimaan liikaa, mutta mies kuumottelee et onhan kaikki hyvin ja sitte kattelen näitä muiden testien määrää, niin hain sitte itekkin vielä uuden testin 😅
 
Onko testin herkkyyksillä väliä? Tässä tais olla se jokin arvo 25. Jotenkin aluksi päätin, etten ala murehtimaan liikaa, mutta mies kuumottelee et onhan kaikki hyvin ja sitte kattelen näitä muiden testien määrää, niin hain sitte itekkin vielä uuden testin 😅

Mä suosittelen, että älä lähe tähän testausrumbaan ❤️👍🏻 Mä oon saanu kokea kolme raskautta niin, että en edes tajunnut tehdä ku vaa sen yhen testin ja se oli hyvä asia ☺️👍🏻 Nyt on pettymykset tehneet mulle tän, että hysteerisesti tarkkailen lähteekö viiva haalenemaan 😪
 
Mä en oo tehnyt kuin yhden positiivisen testin puoltoista viikkoa sitten ja luottanut siihen. Mut tänään sitten hain kaupasta muutaman testin ja tein tän, rakkoaika oli tässä alle tunti, jos sillä on merkitystä. Jos olisi mennyt kesken, niin alkaisko toi viiva haalenemaan?


View attachment 131668

Tämä näyttää hyvältä 😊
 
Pakko kommentoida testin haalistumiseen nyt kun tiedän missä omalla kohdalla mennään. HCG enää keskenmenon jälkeen 100 ja tälläinen viiva vieläkin!!
Eli HCG laskee hitaasti varsinkin virtsasta, ei enää 5+ viikoilla voi mitään päätellä viivoista. Säästäkää itseenne tresssiltä ja oottakaa sinne ultraan👍
 

Liitteet

  • IMG_20240124_134212.jpg
    IMG_20240124_134212.jpg
    701.4 KB · Katsottu: 24
Pakko kommentoida testin haalistumiseen nyt kun tiedän missä omalla kohdalla mennään. HCG enää keskenmenon jälkeen 100 ja tälläinen viiva vieläkin!!
Eli HCG laskee hitaasti varsinkin virtsasta, ei enää 5+ viikoilla voi mitään päätellä viivoista. Säästäkää itseenne tresssiltä ja oottakaa sinne ultraan👍

Oho 😮😮
 
Pakko kommentoida testin haalistumiseen nyt kun tiedän missä omalla kohdalla mennään. HCG enää keskenmenon jälkeen 100 ja tälläinen viiva vieläkin!!
Eli HCG laskee hitaasti varsinkin virtsasta, ei enää 5+ viikoilla voi mitään päätellä viivoista. Säästäkää itseenne tresssiltä ja oottakaa sinne ultraan👍
Niin, onhan se 25 Miu aika vähän verrattuna siihen 25000 Miu yms mitä voi olla 😬
 
View attachment 131684
Ihka ensimmäiseni, 1.3 tehty, nyt tasaviikot 5+0 🥹 mietin kyllä pitääkö tehä toinen ihan vaan, jos tuo onki ollu viallinen maanantaikappale 😂
Toi viiva on niin oikeessa paikassa, että jos ei oo kemiallisten tai keskenmenojen taustaa nii en lähtis testaamaan uudelleen🥰 myös noi viikonkin jo kertoo että hyvin ois kiinni 👌
 
Eilen soittelin neuvolaan kuten suunnitelmissa oli ja sain ajan 2,5 vkon päähän🥰 pari päivää aiemmin käydään kyllä varhaisultrassa, sillä mitään hcg mittauksia yms ei kuulu meillä neuvolaseurantaan. Tänään siis ov 4+6 (menkoista 6+0).
 
Toi viiva on niin oikeessa paikassa, että jos ei oo kemiallisten tai keskenmenojen taustaa nii en lähtis testaamaan uudelleen🥰 myös noi viikonkin jo kertoo että hyvin ois kiinni 👌
Ihana kuulla! Tää on tosiaan eka positiivinen koskaan. Ehkä mennään tällä vain, vaikka tuntuukin että aika kuluu niiiin paljon aiempaa hitaammin 😁
 
Takaisin
Top