Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, tää selvensi asian Eli ne neuvolassa sit kertoo mulle paljonko mulla on viikkoja ja päiviä kasassa ja siihen saakka mä oon vaan raskaana jollain päivilläJos lasket ovulaation mukaan niin ei voi laskea myös menkkojen mukaan, ellei ne sattuisi osuu yhteen :) mulla on nyt dpo18 ja 4+4 eli jos sulla nyt dpo21 tänään niin onkos se sit 5+0 nojoo pari päivää vaan eroa mutta juu
Mä yritän olla tänään testaamatta vaikka tekis mieli toivon että kans lähipäivinä tulis toi että tummempi testiviiva kuin kontrolli.. viimeistään ens viikolla jos ois..tänään saattaisi olla samanlainen viiva kuin eilen yritän vasta huomenna testata oisko mulla vielä 6 pc ja 1 digi..
Se on hyvin vahvistunu Eli näillä näkymin vaan joku harmiton vuoto, hyvä niinNoniin dpo15 ja dpo16 aamupissasta. Nyt seuraava testi sit maanantaina jos ei taas tuu vuotoja
Okei! Lähinnä mietin et helpottaisko se tieto omaa oloa jos näkis verikokeesta et hcg on hyväEi oteta sillon vielä verikokeita
Okei, tää selvensi asian Eli ne neuvolassa sit kertoo mulle paljonko mulla on viikkoja ja päiviä kasassa ja siihen saakka mä oon vaan raskaana jollain päivillä
Tuohon testaamiseen jää kyllä helposti koukkuun ja mua nauratti kun lokakuisissa on vaan muutaman sivun ketju raskaustesteistä ja meillä on jo 11 sivua Kaikki himotestaajat osunu marraskuisiin?
Mä lasken kans ovulaatiosta et dpo14 on 4+0 koska ovis tuli taas niin myöhään et oisin jollain 6+0 jo menkoistaOkei, tää selvensi asian Eli ne neuvolassa sit kertoo mulle paljonko mulla on viikkoja ja päiviä kasassa ja siihen saakka mä oon vaan raskaana jollain päivillä
Tuohon testaamiseen jää kyllä helposti koukkuun ja mua nauratti kun lokakuisissa on vaan muutaman sivun ketju raskaustesteistä ja meillä on jo 11 sivua Kaikki himotestaajat osunu marraskuisiin?
Mullakin tuli äsken leffaviivat! Testiviiva kontrollia tummempi
Millä dpo:lla tuo arvo on mittautettu?Mä en oo tänään testiä tehnyt, mutta kävin verikokeissa ja hcg oli 484
Dpo 14Millä dpo:lla tuo arvo on mittautettu?
Tervetuloa! Mulla ainakin näytti onestepit huomattavasti haaleempaa viivaa ku esimerkiksi pregcheckit.Määkin liityn tänne himotestailijoiden joukkoon. Onestepin herkät testit ja näin heikosti vahvistuu viivat. Tein kuitenkin herkän digin dpo13 aamuna. Onko noi onestepin testit vaan huonoja näyttään? Kuitenkin on viivat vahvistunut jokaisella kerralla. Uskon kaverin pysyvän mukana. Nyt kyllä jomottelee aika huolella... Mut uskon olevan ihan normaalia asiaan kuuluvaa. Tämä olisi siis toinen lapsi, esikoinen täyttää lokakuussa 6v. Nyt olisi laskujen mukaan menossa 4+4.