Raskaustestien kuvia

Jos lasket ovulaation mukaan niin ei voi laskea myös menkkojen mukaan, ellei ne sattuisi osuu yhteen :) mulla on nyt dpo18 ja 4+4 eli jos sulla nyt dpo21 tänään niin onkos se sit 5+0 🤔 nojoo pari päivää vaan eroa mutta juu😁

Mä yritän olla tänään testaamatta vaikka tekis mieli😁 toivon että kans lähipäivinä tulis toi että tummempi testiviiva kuin kontrolli.. viimeistään ens viikolla jos ois..tänään saattaisi olla samanlainen viiva kuin eilen 🤷‍♀️ yritän vasta huomenna testata 😬 oisko mulla vielä 6 pc ja 1 digi..
Okei, tää selvensi asian 😄😄 Eli ne neuvolassa sit kertoo mulle paljonko mulla on viikkoja ja päiviä kasassa ja siihen saakka mä oon vaan raskaana jollain päivillä 😆

Tuohon testaamiseen jää kyllä helposti koukkuun ja mua nauratti kun lokakuisissa on vaan muutaman sivun ketju raskaustesteistä ja meillä on jo 11 sivua 😂 Kaikki himotestaajat osunu marraskuisiin? 😂😂

Okei, tää selvensi asian 😄😄 Eli ne neuvolassa sit kertoo mulle paljonko mulla on viikkoja ja päiviä kasassa ja siihen saakka mä oon vaan raskaana jollain päivillä 😆

Tuohon testaamiseen jää kyllä helposti koukkuun ja mua nauratti kun lokakuisissa on vaan muutaman sivun ketju raskaustesteistä ja meillä on jo 11 sivua 😂 Kaikki himotestaajat osunu marraskuisiin? 😂😂

No neuvola varmaan laskee menkoista 😋

Tässä vielä mun koko testiarsenaali, tällä hetkellä 🤭 ajattelin ensi viikolla tehdä vielä yhden, ja odotella sitten neuvolat ja verikokeet ym.
Tällä hetkellä pitäisi olla rv 4+6!

Liitteet

• 4DF10EF2-1B1F-462E-9CC6-56C2F172480C.jpeg
    4DF10EF2-1B1F-462E-9CC6-56C2F172480C.jpeg
    810.2 KB · Katsottu: 36
@Kimpsu mulla alkoi kanssa edelliset menkat 28.1. ja mun kierron keskipituus on 27 pv, sen mukaan itse elän näitä päiviä, koska en oo yhtään varma oliko mun ovis 8. vai 9.2. vai edes silloinkaan 😂

Mä lasken kans ovulaatiosta et dpo14 on 4+0 koska ovis tuli taas niin myöhään et oisin jollain 6+0 jo menkoista🤣

Sorruin testaamaan 😁 reilu tunnin pidätyksellä testiviiva vahvempi kuin kontrolli 😮 eka kuva on otettu minuuttien sisällä testin tekemisestä, en muista tarkalleen, ja seuraava siitä 4min myöhemmin.

Liitteet

• 20240301_121412.jpg
    20240301_121412.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 22
  • 20240301_121845.jpg
    20240301_121845.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 22
Määkin liityn tänne himotestailijoiden joukkoon. Onestepin herkät testit ja näin heikosti vahvistuu viivat. Tein kuitenkin herkän digin dpo13 aamuna. Onko noi onestepin testit vaan huonoja näyttään? Kuitenkin on viivat vahvistunut jokaisella kerralla. Uskon kaverin pysyvän mukana. Nyt kyllä jomottelee aika huolella... Mut uskon olevan ihan normaalia asiaan kuuluvaa. Tämä olisi siis toinen lapsi, esikoinen täyttää lokakuussa 6v. Nyt olisi laskujen mukaan menossa 4+4.

Liitteet

• 1000010086.jpg
    1000010086.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 53
  • 1000010049.jpg
    1000010049.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 52
Määkin liityn tänne himotestailijoiden joukkoon. Onestepin herkät testit ja näin heikosti vahvistuu viivat. Tein kuitenkin herkän digin dpo13 aamuna. Onko noi onestepin testit vaan huonoja näyttään? Kuitenkin on viivat vahvistunut jokaisella kerralla. Uskon kaverin pysyvän mukana. Nyt kyllä jomottelee aika huolella... Mut uskon olevan ihan normaalia asiaan kuuluvaa. Tämä olisi siis toinen lapsi, esikoinen täyttää lokakuussa 6v. Nyt olisi laskujen mukaan menossa 4+4.
Tervetuloa! 😊 Mulla ainakin näytti onestepit huomattavasti haaleempaa viivaa ku esimerkiksi pregcheckit.

Takaisin