Raskaustestien kuvia

Määkin liityn tänne himotestailijoiden joukkoon. Onestepin herkät testit ja näin heikosti vahvistuu viivat. Tein kuitenkin herkän digin dpo13 aamuna. Onko noi onestepin testit vaan huonoja näyttään? Kuitenkin on viivat vahvistunut jokaisella kerralla. Uskon kaverin pysyvän mukana. Nyt kyllä jomottelee aika huolella... Mut uskon olevan ihan normaalia asiaan kuuluvaa. Tämä olisi siis toinen lapsi, esikoinen täyttää lokakuussa 6v. Nyt olisi laskujen mukaan menossa 4+4.
Toisaalta tossa on vaan kaks päivää, joten näyttää mun mielestä hyvältä kun on edes vahvistunut 🤩
 
Tervetuloa! 😊 Mulla ainakin näytti onestepit huomattavasti haaleempaa viivaa ku esimerkiksi pregcheckit.
Ahaa, no se voi olla että on sit vaan haalea näyttäjä tuo onestep. 🤷 En enää lähde ostelemaan uusia. Luotan nöihin, kun näitä kaapissa oli aika monta. Ja ne halusin pois testata juurikin näin vertailemalla. 😅
 
Me ollaan reissussa tää vkonloppu niin tulee pakostakin taukoa testailuun, huh 😅 nyt on virallisesti kuukautiset myöhässä pari päivää. Aattelin tehdä vielä ens vkolla ehkä yhden (tai useamman 🤣) testin ja sit viimein lopettaa testaamisen 🙏 Alkaa sen verran tummaa viivaa jo tulemaan että jotain luottoa on siihen ettei jäänyt vaan kemialliseksi. Toki mitä tahansa voi edelleen sattua mut nyt alkaa jo vähän olla toiveikkaampi ❤️
 
Mikä tässä onkin et näitä testejä haluaisi vaan tehdä ja tehdä? Miksi ei voi luottaa siihen yhteen ja ainoaan plussaan? Ihana fiilis se kyllä on kun se viiva vahvistuu ja vahvistuu.
 
Mikä tässä onkin et näitä testejä haluaisi vaan tehdä ja tehdä? Miksi ei voi luottaa siihen yhteen ja ainoaan plussaan? Ihana fiilis se kyllä on kun se viiva vahvistuu ja vahvistuu.

Jep! Nimim. Tein äsken taas. Ja enää 3 testiä jäljellä. Huomenna yritän olla testaamatta 🤭 ainakin sit digin kanssa haluan tehdä yhden, varmaan ne on sit vikat..joskus 5+2-3
 
Mä oon tänää osannut olla tekemättä (koska niitä ei oo kotona) ja huomenna aamuvuoroon töihin🤭 maanantaina suunnitelmassa tehdä testi ja soittaa neuvolaan☺️
 
Mä oon vähän nyt kahden vaiheilla teenkö tänään testiä ollenkaan 🤔 Jos teen, niin nyt aamulla toisesta pissasta tunnin pidätyksellä 👍🏻
 
Dpo 14. Tein tänään uuden testin ja on kyllä edelleen yhtä haalea. Toki oon nukkunu vähän kehnosti ja testi on tehty yöllä kun heräsin. Pidätysaika oli kuitenkin n. 4tuntia. Mut voi olla et olis ollut vahvempi jos oisin nukkunut aamuun asti. Onneks on vielä yks perus testi ja yks viikkonäytöllinen. 😎

Ylempi tehty tänään sunnuntai aamuna (tai yöllä) ja alempi perjantaina 1.3.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240303_082528_Gallery.jpg
    Screenshot_20240303_082528_Gallery.jpg
    450.7 KB · Katsottu: 38
Dpo 14. Tein tänään uuden testin ja on kyllä edelleen yhtä haalea. Toki oon nukkunu vähän kehnosti ja testi on tehty yöllä kun heräsin. Pidätysaika oli kuitenkin n. 4tuntia. Mut voi olla et olis ollut vahvempi jos oisin nukkunut aamuun asti. Onneks on vielä yks perus testi ja yks viikkonäytöllinen. 😎

Ylempi tehty tänään sunnuntai aamuna (tai yöllä) ja alempi perjantaina 1.3.
Mulla ainakin oli noilla päivillä vielä haalea, mutta alkoi vahvistumaan sen jälkeen kun menkat jäi pois. Toivotaan sullekin vahvistumista 🥰
 
Eilen ostin PCn liuskat... Tänään dpo16 tein ekasta aamun pissasta niinkuin aina. Mielestäni aika hyvä viiva, kun on tosiaan normaali 25 herkkyys. Kun taas noissa onestepeis on se 10 herkkyys.

Jos nyt voisi levollisin mielin olla useamman päovän ja sitten tehdä tuon viimeisen liuskan pois.
 

Liitteet

  • 1000010134.jpg
    1000010134.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 63
Kuvassa dpot 15-17-19.

Kai tähän voi alkaa jo luottaa. Oireita oli aluksi, mutta ei oo nyt ollut, niin luottamus on kyllä varsinkin lapsettomuustaustalla vaikeaa. Toivoisin kahden vikana testin välille vielä isompaa eroa, mutta en tiedä, meneekö nää edes tästä tummemmiksi :D Kellään ajatusta tästä?
1000013691.jpg
 
Kuvassa dpot 15-17-19.

Kai tähän voi alkaa jo luottaa. Oireita oli aluksi, mutta ei oo nyt ollut, niin luottamus on kyllä varsinkin lapsettomuustaustalla vaikeaa. Toivoisin kahden vikana testin välille vielä isompaa eroa, mutta en tiedä, meneekö nää edes tästä tummemmiksi :D Kellään ajatusta tästä?
View attachment 131623
No on kyllä niin leffaviivat, et ei kyllä epäilyksen varaan jätä. Kun taas katot mun viivoja, niin ne on todella haaleat. Mut muistan et esikoisesta tuli myös todella hailakka viiva herkkään testiin. Et ehkä mun kroppa ei vaan tee tollasia leffaviivoja. 🤷 Tosin esikoisesta testasin sen kerran ja siihen luotin. 💁
 
No on kyllä niin leffaviivat, et ei kyllä epäilyksen varaan jätä. Kun taas katot mun viivoja, niin ne on todella haaleat. Mut muistan et esikoisesta tuli myös todella hailakka viiva herkkään testiin. Et ehkä mun kroppa ei vaan tee tollasia leffaviivoja. 🤷 Tosin esikoisesta testasin sen kerran ja siihen luotin. 💁
Kiitos tsempistä, oon sen tarpeessa ❤️ Monelta kuullut just tosta että viivat oli aina vähän hailakoita, mutta lapsi sieltä tuli. Ja sullakin on viivat vahvistunut - se kai on tärkeämpää kuin yksittäisen viivan voimakkuus? Toivotaan että meidän pallerot pysyy tiukasti kiinni! ❤️
 
Takaisin
Top