En tiiä, toi dpo13 oli vielä illalla otettu ja vuotoa ei oo kyllä ollut enempää, mutta varmaan joku keskeytynyt keskenmenoToivottavasti ei kerro siitä voiko olla et tänään ois ollu laimeampi pissa? Onko tullut enemmän vuotoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiiä, toi dpo13 oli vielä illalla otettu ja vuotoa ei oo kyllä ollut enempää, mutta varmaan joku keskeytynyt keskenmenoToivottavasti ei kerro siitä voiko olla et tänään ois ollu laimeampi pissa? Onko tullut enemmän vuotoa?
Alkaa olla kunnon leffaviivat kyllä jospa viimein ois teidän vuoroKokeilin millanen tulee päivällä ja on kyllä hyvä viiva!
Alkaa olla kunnon leffaviivat kyllä jospa viimein ois teidän vuoro
Oli pakko tehdä tänään vielä testi vaikka oli tarkoitus tehdä huomenna kivasti vahvistuu viiva!!
Oliko sulla nyt dpo 17?Mäki tehny pari päivätestiä vielä yritän nyt pitää taukoa että riittäisi ens viikolleki testejä
Oliko sulla nyt dpo 17?
Oon sunnuntaina viimeks testannu puikolla (haalee mut selkee positiivinen) ja tiistaina tein digin joka anto sen 2-3 viikkoa. Nyt sain vähän mielenrauhaa kun testasin vielä ja on vahvistunu hyvin. Teen enää sen yhden digin ens viikon lopulla ja sit loppuu testailut View attachment 131549
Oon sunnuntaina viimeks testannu puikolla (haalee mut selkee positiivinen) ja tiistaina tein digin joka anto sen 2-3 viikkoa. Nyt sain vähän mielenrauhaa kun testasin vielä ja on vahvistunu hyvin. Teen enää sen yhden digin ens viikon lopulla ja sit loppuu testailut View attachment 131549
Mun laskujen mukaan joo dpo 20! Sain sen tosi vahvan ovisplussan 8.2. ni eikös sillo dpo 0 ois 9.2. Ja mun laskujen mukaan 4+4, kun edelliset menkat alko 28.1., en tiiä oonko laskenu sit jotain väärinOnko sulla nyt dpo20? No ehkä sillon voiski jo olla noin tumma luulin että oot dpo 18 ja 4+4 tänään
Olikos sulla ens viikolla lääkäri jo? Otetaanko sulla hcg silloin verestä?Pitäs oikeesti lopettaa tää testailu Haaleampi viiva tuli ekasta 8h rakossa olleesta pissasta Teen uuden joko nyt aamulla tai sit päivällä. En vielä niin paljon säikähdä ku lähes joka aamu ollu näin, että eka pissa on mulla niin laimeaa
Olikos sulla ens viikolla lääkäri jo? Otetaanko sulla hcg silloin verestä?
Mun laskujen mukaan joo dpo 20! Sain sen tosi vahvan ovisplussan 8.2. ni eikös sillo dpo 0 ois 9.2. Ja mun laskujen mukaan 4+4, kun edelliset menkat alko 28.1., en tiiä oonko laskenu sit jotain väärin