Raskaustestien kuvia

@Bebetuulia24 täällä kanssa sormet ja varpaat ristissä, vielä en sinuna heittäisi pyyhettä kehään kun vuotoakaan ei ole tuon enempää ollut! ❤️

Täällä dpo 13 ja vahvistuu mun mielestä aika kivasti…🥰 Mäkin huomasin, että aamun ekasta pissasta näyttää haaleampaa kuin vasta myöhemmin tehdystä. Tää tehty nyt tokasta pissasta n. 1,5h pidätyksellä. IMG_7632.jpeg

Oon sunnuntaina viimeks testannu puikolla (haalee mut selkee positiivinen) ja tiistaina tein digin joka anto sen 2-3 viikkoa. Nyt sain vähän mielenrauhaa kun testasin vielä ja on vahvistunu hyvin. Teen enää sen yhden digin ens viikon lopulla ja sit loppuu testailut 😊IMG_20240229_210845.jpg

Oon sunnuntaina viimeks testannu puikolla (haalee mut selkee positiivinen) ja tiistaina tein digin joka anto sen 2-3 viikkoa. Nyt sain vähän mielenrauhaa kun testasin vielä ja on vahvistunu hyvin. Teen enää sen yhden digin ens viikon lopulla ja sit loppuu testailut 😊View attachment 131549

Oho on tuo testiviiva jo tummempi kuin kontrolli, taas alan huutelemaan voiko olla kaksoset tai myöhäisempi dpo 😍 mä luulin että vasta 5+ testiviiva ois vahvempi kuin kontrolli tai sit joillakin vaan tummuu nopeammin 😊

Oon sunnuntaina viimeks testannu puikolla (haalee mut selkee positiivinen) ja tiistaina tein digin joka anto sen 2-3 viikkoa. Nyt sain vähän mielenrauhaa kun testasin vielä ja on vahvistunu hyvin. Teen enää sen yhden digin ens viikon lopulla ja sit loppuu testailut 😊View attachment 131549

Onko sulla nyt dpo20? No ehkä sillon voiski jo olla noin tumma 🤔 luulin että oot dpo 18 ja 4+4 tänään 🤭

Onko sulla nyt dpo20? No ehkä sillon voiski jo olla noin tumma 🤔 luulin että oot dpo 18 ja 4+4 tänään 🤭
Mun laskujen mukaan joo dpo 20! Sain sen tosi vahvan ovisplussan 8.2. ni eikös sillo dpo 0 ois 9.2. Ja mun laskujen mukaan 4+4, kun edelliset menkat alko 28.1., en tiiä oonko laskenu sit jotain väärin 😄

Pitäs oikeesti lopettaa tää testailu 🙄 Haaleampi viiva tuli ekasta 8h rakossa olleesta pissasta ☹️ Teen uuden joko nyt aamulla tai sit päivällä. En vielä niin paljon säikähdä ku lähes joka aamu ollu näin, että eka pissa on mulla niin laimeaa 🤔

Liitteet

• FA2402AE-04CE-429F-BC01-623E0D6B8DD8.jpeg
    FA2402AE-04CE-429F-BC01-623E0D6B8DD8.jpeg
    545.2 KB · Katsottu: 18
Pitäs oikeesti lopettaa tää testailu 🙄 Haaleampi viiva tuli ekasta 8h rakossa olleesta pissasta ☹️ Teen uuden joko nyt aamulla tai sit päivällä. En vielä niin paljon säikähdä ku lähes joka aamu ollu näin, että eka pissa on mulla niin laimeaa 🤔
Olikos sulla ens viikolla lääkäri jo? Otetaanko sulla hcg silloin verestä?

Mun laskujen mukaan joo dpo 20! Sain sen tosi vahvan ovisplussan 8.2. ni eikös sillo dpo 0 ois 9.2. Ja mun laskujen mukaan 4+4, kun edelliset menkat alko 28.1., en tiiä oonko laskenu sit jotain väärin 😄

Jos lasket ovulaation mukaan niin ei voi laskea myös menkkojen mukaan, ellei ne sattuisi osuu yhteen :) mulla on nyt dpo18 ja 4+4 eli jos sulla nyt dpo21 tänään niin onkos se sit 5+0 🤔 nojoo pari päivää vaan eroa mutta juu😁

Mä yritän olla tänään testaamatta vaikka tekis mieli😁 toivon että kans lähipäivinä tulis toi että tummempi testiviiva kuin kontrolli.. viimeistään ens viikolla jos ois..tänään saattaisi olla samanlainen viiva kuin eilen 🤷‍♀️ yritän vasta huomenna testata 😬 oisko mulla vielä 6 pc ja 1 digi..

Takaisin