Raskaustestien kuvia

Mä kokeilen nyt tehä näin, että jätin ekasta pissasta tekemättä testin kokonaan ja teen noin tunnin pidätyksellä seuraavasta pissasta, koska se oli eilenkin parempi niin 👍🏻 Ja päivällä ja illalla en tee enää testejä 👍🏻

Mä aattelin tätä samaa..
Olin just pissalla ku luin sun tokan viestin, ja kerkesin saada lirun purkkiin.. ehkä teen testiksi molemmista, nyt ja tunnin päästä.. toivottavasti ja varmaan sulla johtuu vaan siitä että pissa oli liian laimeeta?❤️ verrattuna eiliseen..
Teen varmaan myös sit tunniksi päästä..

Mä aattelin tätä samaa..
Olin just pissalla ku luin sun tokan viestin, ja kerkesin saada lirun purkkiin.. ehkä teen testiksi molemmista, nyt ja tunnin päästä.. toivottavasti ja varmaan sulla johtuu vaan siitä että pissa oli liian laimeeta?❤️ verrattuna eiliseen..
Teen varmaan myös sit tunniksi päästä..

Mä ajattelin kokeilla nyt 1,5 tunnin päästä uudelleen 🤔

Sanoin eilen etten testaa enää mut se vika testi huhuili mua liikaa kaapista ja pakkohan se oli tehdä 🙈 nyt testit loppui (taas hetkeksi) joten katsotaan kauanko selviän ilman kauppareissua 😂
Dpo13, aamun toka pissa. Kaipa se viiva on tummunut vähän ihan alkuun nähden mut oisin kyllä tällä testillä odottanut jo vähän tummempaa viivaa 😕20240228_074520.jpg

Sanoin eilen etten testaa enää mut se vika testi huhuili mua liikaa kaapista ja pakkohan se oli tehdä 🙈 nyt testit loppui (taas hetkeksi) joten katsotaan kauanko selviän ilman kauppareissua 😂
Dpo13, aamun toka pissa. Kaipa se viiva on tummunut vähän ihan alkuun nähden mut oisin kyllä tällä testillä odottanut jo vähän tummempaa viivaa 😕View attachment 131472

Hyvä viiva on noille päiville 😍

Dpo13, aamun toka pissa. Kaipa se viiva on tummunut vähän ihan alkuun nähden mut oisin kyllä tällä testillä odottanut jo vähän tummempaa viivaa 😕View attachment 131472

Hyvä viiva 😍 tässä mun kuivuneita, samalta taitaa näyttää ku sun

Liitteet

• 20240228_081701.jpg
    20240228_081701.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 54
Taas jouduin säikähtää turhaan 🙄🙄🙄☹️☹️☹️ Kolmannesta pissasta tuli tummempi, joten ei hätää. Se päivän toinen pissa näyttikin jostain syystä laimeammalta kuin eilen toinen tai tänään tää kolmas 🧐

Liitteet

• 4C445E53-B67D-4736-8224-940CF1F691EE.jpeg
    4C445E53-B67D-4736-8224-940CF1F691EE.jpeg
    556.2 KB · Katsottu: 39
Kääk mulla kai nyt haaleeempi toi melkein 1,5h pidätys kuin yöltä 6-7h pidätys.. on tää huolestuttava työmaa 😅 ei ois pitänyt ostaa lisää testejä 🙈 tai oisko ne samanlaiset🤷‍♀️

Liitteet

• 20240228_085616.jpg
    20240228_085616.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 26
Kääk mulla kai nyt haaleeempi toi melkein 1,5h pidätys kuin yöltä 6-7h pidätys.. on tää huolestuttava työmaa 😅 ei ois pitänyt ostaa lisää testejä 🙈 tai oisko ne samanlaiset🤷‍♀️

Ei noissa kai eroa paljon ole 🤔

Te joilla on kokemusta kemiallisista; näkyikö se ekana r-testeissä haljuina viivoina / viivan heikkenemisenä? 🤔 vai tuliko ensin jotain vuotoja tms.

Te joilla on kokemusta kemiallisista; näkyikö se ekana r-testeissä haljuina viivoina / viivan heikkenemisenä? 🤔 vai tuliko ensin jotain vuotoja tms.

Mulla ei oo kemiallisissa tullu tosi tummaa viivaa ollenkaan, mut yhdessä kemiallisessa viiva tummui kuitenkin muutaman päivän ja sit lähti haalenemaan. Ja vuodot vasta muutama päivä odotetun menkkojen alun jälkeen

Mäki kävelin just kaupan ohi ja tulin kotiin ILMAN testiä. Päätin että seuraava on perjantaina ja jos se on vahvistunut niin sit soitan neuvolaan🙈 mun mielestä toi viiva näyttää hyvältä, aika samanlainen ku mun eilinen ☺️

Mulla näkyi haalea posi, jonka myös mies näki ja kuivui näkyväksi myös. Seuraavana päivänä oli jo haaleampi ja sen jälkeen seuraavana ei näkynyt mitään. Ja testasin koska oli 5 päivää ollut raskausoireita mutten ollut tikuttanut ovista koska oli eka kierto imetyksen lopettamisen jälkeen eikä menkkoja ollut vielä näkynyt. Pari päivää meni vielä ilman oireita ja sit alko menkat. Eli sinällään toi nopeesti tummunut viiva luo toivoa🤞

Takaisin