Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kokeilen nyt tehä näin, että jätin ekasta pissasta tekemättä testin kokonaan ja teen noin tunnin pidätyksellä seuraavasta pissasta, koska se oli eilenkin parempi niin Ja päivällä ja illalla en tee enää testejä
Mä aattelin tätä samaa..
Olin just pissalla ku luin sun tokan viestin, ja kerkesin saada lirun purkkiin.. ehkä teen testiksi molemmista, nyt ja tunnin päästä.. toivottavasti ja varmaan sulla johtuu vaan siitä että pissa oli liian laimeeta? verrattuna eiliseen..
Teen varmaan myös sit tunniksi päästä..
Täällä tumma viiva, mut vuoto senkun jatkuu. Ehkä jätän testit tähän ja odottelen millon räjähtää View attachment 131471
Semmosta hentoa vaaleanpunaista tiputtelua ollut 5päivää jo. Ei koko ajan, mutta joka päivä ei kipuja varsinaisesti, selkäähän se aina vähän jomottelee.Voi ei, millaista vuotoa? Ei kipuja? Toivottavasti on tavallista hoitoalkuisen vuotoa
Täällä tumma viiva, mut vuoto senkun jatkuu. Ehkä jätän testit tähän ja odottelen millon räjähtää View attachment 131471
Sanoin eilen etten testaa enää mut se vika testi huhuili mua liikaa kaapista ja pakkohan se oli tehdä nyt testit loppui (taas hetkeksi) joten katsotaan kauanko selviän ilman kauppareissua
Dpo13, aamun toka pissa. Kaipa se viiva on tummunut vähän ihan alkuun nähden mut oisin kyllä tällä testillä odottanut jo vähän tummempaa viivaa View attachment 131472
Sanoin eilen etten testaa enää mut se vika testi huhuili mua liikaa kaapista ja pakkohan se oli tehdä nyt testit loppui (taas hetkeksi) joten katsotaan kauanko selviän ilman kauppareissua
Dpo13, aamun toka pissa. Kaipa se viiva on tummunut vähän ihan alkuun nähden mut oisin kyllä tällä testillä odottanut jo vähän tummempaa viivaa View attachment 131472
Yksittäinen HCG arvo kai aika huono tätä sanomaan, mutta ainahan se mahdollisuus on, varsin kun suvussa näitä kaksosia onJospa sieltä tulee kaksoset
Kääk mulla kai nyt haaleeempi toi melkein 1,5h pidätys kuin yöltä 6-7h pidätys.. on tää huolestuttava työmaa ei ois pitänyt ostaa lisää testejä tai oisko ne samanlaiset
Tein myös vika e@h
Te joilla on kokemusta kemiallisista; näkyikö se ekana r-testeissä haljuina viivoina / viivan heikkenemisenä? vai tuliko ensin jotain vuotoja tms.
Mäki kävelin just kaupan ohi ja tulin kotiin ILMAN testiä. Päätin että seuraava on perjantaina ja jos se on vahvistunut niin sit soitan neuvolaan mun mielestä toi viiva näyttää hyvältä, aika samanlainen ku mun eilinenSanoin eilen etten testaa enää mut se vika testi huhuili mua liikaa kaapista ja pakkohan se oli tehdä nyt testit loppui (taas hetkeksi) joten katsotaan kauanko selviän ilman kauppareissua
Mulla näkyi haalea posi, jonka myös mies näki ja kuivui näkyväksi myös. Seuraavana päivänä oli jo haaleampi ja sen jälkeen seuraavana ei näkynyt mitään. Ja testasin koska oli 5 päivää ollut raskausoireita mutten ollut tikuttanut ovista koska oli eka kierto imetyksen lopettamisen jälkeen eikä menkkoja ollut vielä näkynyt. Pari päivää meni vielä ilman oireita ja sit alko menkat. Eli sinällään toi nopeesti tummunut viiva luo toivoaTe joilla on kokemusta kemiallisista; näkyikö se ekana r-testeissä haljuina viivoina / viivan heikkenemisenä? vai tuliko ensin jotain vuotoja tms.