RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rupee vissiin hajuaistikin olemaan herkkä...appivanhempien vanhuskoira haisee vaan päivä päivemmältä pahemmalle :puke muut koirat ei siis haise nenään mut toi 13v...noh, suoraan sanottuna se haisee kuselle :D

Here comes the waterworks! Ei pitäs kattoo surullista elokuvaa, toi toinen nainen aka love and other impossible pursuits ja meikä itkeny koko leffan :)

Onko muilla ihan jäätävä jano usein? Mulla menee nesteitä varmaan 3-6 litraa päivässä, vaikken mitään tee. Ja jos en jättimäärää nesteitä juo, ni heti iskee kammottava ummetus. Jännää on myös se, ettei näilläkään nesteytyksillä ihan hirveästi tarvitse vessassa juosta, eli jonnekin se jää selvästi :eek:

Ei oo oikestaan jano. Pahoinvoinnin alkaessa ei pystynyt edes juomaan vettä tai haistamaan sitä. Nyt jopa pystyy juomaan, mut voi elämä tuo lavuaari haisee, enkä tiedä haiseeko se oikeesti vai vaan mun nenään:sick006 Ja koko kämppäkin haisee tunkkaiselle eikä voi kokoaikaa tuulettaa kun ulkona on jo niin kylmä, tekee mieli vaan haistella tuota IHANAA kylmää raikasta ilmaa (voi kun vois parvekkeella nukkua.)

Mangusti: On! Ihan hulluna joutuu juomaan enemmän kuin yleensä. Aikaisemminkin join aika paljon (2-3 litraa päivässä), niin nyt tuntuu, että mikään ei riitä. Tosin aika luonnollista, että janottaa, kun luin että lapsivesi uusiutuu joka kolmas tunti! Ja sitten vielä verta ja muuta mitä kaikkea se siellä kehittääkään. Täytyy olla aineenvaihdunnan aika ylikierroksilla, että tommonen onnistuu :)

Kyllä! Janottaa vietävästi ja vaikka juo normaalia enemmän niin silti vaan tuntuu että olis koko ajan kuiva.. Ja ummetuspeikko iskee erittäin helposti

Täälläkin litkitään vettä litratolkulla ja sitten juostaan vessassa koko ajan! Sentään vatsa alkanut taas toimimaan :)

Aamusin janottaa yleensä mut pyrin muutenkin käymään vähän väliä juomassa vettä. Eilen käytiin ulkona syömässä, ehkä vähän normaalia mausteisempaa/suolasempaa ruokaa ja tänä aamuna janotti ihan törkeesti...ihan ku ois ryypyllä ollu :grin

Myssy, todellakin kaikki vaan löyhkää oman miehen shampoosta ja dödöstä lähtien. Jääkaapin aukaiseminen on painajainen. Myös oma hiki haisee, mutta dödö haisee vieläkin pahemmalle. :confused005

Meidän koti haisee, vaikka yleensä mä oon rakastanut puutalomme tuoksua. Yleisesti ottaen kaikki haisee. Onneksi tää sentään tuntuu ihan hieman helpottavan. Oli pahimmillaan pari viikkoa sitten, mutta silti menee hermot.:mumum Tää ärsyttää aivan hulluna!!

Heh, tänään ymmärsin ekaa kertaa niitä raskaana olevia, joiden mielestä mieskään ei saisi ryypätä. Huhhuijaa kun krapulainen mies haisee pahalta! Eikä auta suihkut ja hammaspesut, kun pistävä viinan haju tunkee läpi. Parit ylimääräiset yökkäykset aiheutti :D

Mimimami, samoilla linjoilla sunkin kanssa. Oli oikein yllätys kun kaikki ennen niin hyvät tuoksut nostatti heti oksennuksen kurkkuun. Nimimerkillä kahteen viikkoon en voinut pyykkiä pestä saati olla samassa asunnossa kuivuvien pyykkien kanssa. Onneksi Se meni suurimmalta osin ohi, ja ainoastaan välillä tuoksut tökkii. Huhheijaa, mikä toimintakykyyn vaikuttava oire, joka muuten sai hiukan ymmärtämään luonnostaan hajuherkkiä ihmisiä.
Onko kellään muuten hiuspohjan kuivumista ja kutinaa? Itsellä vaivaa hilse, jota ei aiemmin ole koskaan ollut..
Myös selkä on alkanut särkemään. Yhdistin sen näin jälkikäteen mahdollisesti kohdun asennon vaihtoon. Koska selkäsärky helpotti kun kohtu pullahti ylös lantiosta. Mutta tiedä häntä, toivottavasti ei ala jatkuvasti vaivaamaan..

En siis o yksin todellakaan mun suuren suuren janon kanssa!

Mulle on tullu vakavia ongelmia julkisten paikkojen ja kavereiden kotien käsisaippuoiden kanssa. Kun kädet löyhkää joltain kemikaalilta, ja tunnetusti omia käsiä on vaikea paeta.Pesemättömyys kun ei ole vaihtoehto mulle. Tänään jouduin viä autoon, jossa oli wunderbaum, härregud! Meinas yrjö lentää :confused:

Mulla on kans särkeny muutaman päivän selkää ja mahaan ilmestynyt tunne,kuin joku olis liian kireellä. Ei oikeastaan aiheuta kovaa kipua vaan ikävän tunteen ja sit on pakko vaihtaa asentoa.Vaikea selittää..onko muilla tai tietääkö joku mitä tää on?

Jano on ihan jatkuva täälläkin. Edellisenkin raskauden ajoilta muistan sen, kun piti juoda ihan tolkuttomia määriä. Nyt onneks pystyy jo juoda vettäkin, muutama viikko sitten sekin sai oksentamaan.

Menni, luulen ymmärtäväni mitä tarkotat. Mulla oli just tollanen tunne eilen kun olin katsomassa esikoisen jalkkisharkkoja, tuntu ettei pystynyt vaan istua paikoillaan. Itse mietin, että liittyiskö ilmavaivoihin?

Damn, mä luulin et tää pahoinvointi ois loppunu jo kun 3 hyvää päivää takana, niin eiköhän toi tehny taas paluun... :(

Jeee!! Kaks päivää ilman pahaa oloa... mutt nyt sitt pamahti kuume jostakin..

Yksi erikoishomma vielä, eli mun mielestä perse puutuu istuessa paljon helpommin ja nopeammin kuin aikaisemmin :D

Jokohan ne hormonit löystyttää lantion aluetta vai kuvittelenko vaan..?

Ju hullu jano ollu mullaki. Ja varsinki kun heraa. Yolla kayn kahtee kertaa veskissa ku tullu juotua nii paljo. Suurin pahoinvointi on menny jo ohi mutta kylla se tulee takas jos unohtaa syoda. Tosta selan sarkemisesta ni mulla on vihlonu oikean puoleiseen pakaraan jos on seisonu monta tuntia istumatta valissa. Se tuleeki yleensa illalla.

Vaan kahteen kertaan?? Mä oon onnellinen jos pärjäis sillä kahdella kerralla. Normiyö nykyään 2 h:n välein vessassa. Kuume teki tepposet ja viime yönä juoksin 30 min-tunnin välein pissalla, lepää siinä sitten

Takaisin