Mulle iski iskias jo yli kuukausi sitten. Se on vanha kaveri ja ärtyy aina paljon liikkuessa. Nyt en o kuitenkaan tehny juuri mitään, eli iskias johtuis ehkä siitä, että turvotusmaha vetää virheasentoon? Poikittaisia vatsalihaksia pitäis jaksaa tehä, mutta laiskottaa. Kipu on välillä sitä vanhaa kauraa eli sattuu eikä pysty liikkuun tai jalka lähtee alta ja tarttee konttailla paikasta toiseen. Uutta on ollu se, että välillä liikkuessa iskee niin agressiivinen kipu, ettei voi ku huutaa. Sellanen joku puukottaa mua alaselkään -tyyppinen kipu, joka helpottaa toisessa asennossa (jos sellaiseen pystyn vääntäytymään). Tai siis onhan sitäkin ollu ennen, muttei tässä laajuudessa ja näin tappavana versiona. Aattelin, että hommaan tukivyön jo hyvissä ajoin selkäkipujen takia.
Rosmariini, olipas epäasiallista kohtelua sulla ultrassa. Luulis kiinnostavan odottavan äidin terveys! Neuvoloiden välilläkin on kuitenkin jopa 2 kk väliä. Luin jonkin sivuhuomautuksen jostain, että päänsärkyä voi auttaa runsas juominen. Kokeilin sitä ite, ku meinasin hulluks tulla jatkuvan päänsäryn kanssa. Runsas nesteytys ja päänsäryn helpotus onneks korreloi mulla. Välillä ku on huonosti juonu, ni meinaa tulla särky helpommin takas.