Olen vierailulla toisesta ryhmästä (laskettuun aikaan kaksi viikkoa), mutta toivon että kokemuksistani voisi olla sinullekin apua. Mulla alkoi ehkä pari kuukautta sitten vaivata kauhea närästys, Renniellä sain hetkellistä apua mutta sitten mukaan tulivat nuo yölliset oksennus kurkkuun-mukavuudet...Sain lääkäriltä Omeprazol-nimistä lääkettä, jolla närästys loppui kuin seinään mutta nuo yölliset yökkimiset jatkuivat. Ainoa ratkaisu millä sain ne loppumaan on ollut se, etten syö ennen nukkumaanmenoa 2-3 tuntiin mitään ja viimeisen vesilasillisenkin juon noin tunti ennen nukkumaanmenoa. Ei ole toki kiva mennä nälkäisenä nukkumaan, mutta tuo vaiva on niin inhottava että olen todennut tämän paremmaksi vaihtoehdoksi. Lisäksi olen laittanut tyynyjä patjan alle, jotta nukkumisasento on hieman pystyssä.
Oman kokemukseni mukaan voin siis sanoa että tuo vaiva ei ole ainakaan helpottamassa, mitä enemmän kohtu on kasvaessaan alkanut painamaan mahalaukkua, sitä pahemmaksi vaiva on mennyt. Toivottavasti saat vaivan helpottamaan :)