Raskausoireita.

Hormonit heittää häränpyllyä näemmä :) Alussa oli kauheat finnit, keskiraskaus ok, sit taas kauheat hormoninäpyt viä hetki sitten ja nyt 3 päivää sitten on koko hormonitoiminta taas muuttunu, esim. esimaito ja muut "vanhat oireet" on kadonnu kokonaan. Toi pehmeä iho on lisäks tosi hyvinvoivan näköinen nyt, taisin saada sen paljon puhutun raskaushehkun jostain viimein nyt kun oon muuten pallo ja valas :p


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Voi huoh,sanon vaan näiden loppuraskauden oireideni kanssa. :confused:
Tuo häpyluun kipu on jo jotain aivan järkyttävää kun saa nousta ylös
hampaat irvessä ja pitää seinistä tukea. Kyljelleen pystyy vielä jotenkin olemaan..
Pakko soittaa huomenna siitä neukkuun ja sanoa että hirveesti en haluais ainakaan
yli lasketun mennä et ku ei kertakaikkiaan pysty olemaan.
Nivelsärky on tullut myöskin noin viikko sitten ihan uutena juttuna..aamusin välillä
niin jumissa et hyvä kun kahvikuppi pysyy kädessä..
 
onko kellään muulla ollu silmäsärkyä? Mulla on nyt pari viikkoa ollu silmät silleen kipeät että ku liikuttaa silmiä niin sattuu ihan kamalasti :/. Tulee mieleen heti ne raskausmyrkytysepäilyt... Toisaalta oon seurannu verenpaineita päivittäin sen jälkeen ja on ollu korkeimmillaanki vaan 117/76. Mutta turvotusta on kyllä viime viikostaki tullu,etenki sormiin ja naamaan. Sormien taivuttaminen sattuu ku on niin pinkeät.
 
Eipä oo ainakaan täälläpäin tuntunut silmissä olevan minkäänlaista särkyä
tai muutakaan :o kysäse ihmeessä neukusta et onko kuullu muilla olevan?
 
Raskausmyrkytykseen kuuluu esim. näköhäiriöt, proteiini virtsassa, kohonnut RR ja turvotus. Voisko ne silmät särkeä ihan sitä turvotusta? Sehän on sellainen epäluonnollinen olotila silmille ja verenpaineet sulla on kohdillaan. Ei mittää muita silmätulehduksen merkkejä ole? Joskus ihan kuivatkin silmät saa aikaan kipua(ja niihin auttaa silmätipat). Soitto neuvolaan, mut noi nyt tuli ekana mieleen.
 
Jee...tänään käynti äippäpolilla tuotti tulosta:):p:grin:happy093
Minulla käynnistettiin ja nyt odotellaan jotain tapahtuvaksi. Painoarvo oli nyt 38+1 4kg eli sen puolesta ei oltas käynnistetty (kuulemma), mutta mun yleinen olotila eli tää flunssa on niin pahana ja ollut pitkään niin siksi... Olin sormelle auki ja kanavaa jäljellä 2cm.

Laitettiin Ballonki ja pääsin kotiin. Huomenna 11 viimeistään osastolle jos ei ennen sitä ole tarvetta tullut mennä. Aika jännää..:signs003
 
Ameeba voihan ne turvotuksestaki toki särkeä.. en tiiä! huomenna neuvola, pitää kysästä asiasta.
 
Ei se taida mahtua tulemaan jos kohdunkaula ei ole tarpeeksi auki, mutta suppareita se ei tosiaan aina saa aikaan. Toivottavasti ne nyt pian kuitenkin alkaisi.
 
Mitäs KevätKääröllä on viikkoja? Kyseleepi utelias.
 
Mulla on 38+1 viikot. Täällä osastolla ollaan 3 cm auki. Kalvot puhkaistu juuri. Ei kipeitä supistuksia tulee 10min välein. Sellainen kuristava tunne kurkulla ja heti perään hikikarpalot ottalla, mutta ei muuta.

Kyllä se tästä ja tsemppiä muillekin!
 
Musta on ihan hassua että KevätKäärö oot vaan päivän mua edellä ja siellä sä jo synnyttelet!
 
Takaisin
Top