Jospa sillä estetään yliannostusta... tai turvataan viemärijärjestelmien rottien ravinteiden saanti
. Todennäköisesti se on vain tapa saada myytyä tässä sulle kaikki, muuta et tarvitse.
Valtaosalle ihmisistä, etenkin miehille se varmaan riittääkin.
Kaivoin nyt esille ennen ed raskautta luottogynen kanssa yhdessä laaditun lisäravinne strategian... olin käynyt laajoissa verikokeissa, joiden tuloksien perusteella se tehtiin. Silloinhan olin juonut paljon kahvia, ja syönytkin vähän miten sattuu, jotka tavat raskauden myötä onneksi jäi.
*aamuisin ekaksi diasporal magnesium-rakeita. ( Sulavat suussa, imeytyvät tosi hyvin), sen jälkeen pesin hampaat
*Aamupalan yhteydessä Vahva 1000 foolihappo ja kalkiton/ raudaton monivitamiini ja D3. Lisäksi piimax, jota olin syönyt kampaajan suosituksesta jo vuosia.
*Lounaalla kalkkia jauheena ruokaan.
* Iltapalalla toinen pussi diasporal rakeita ja kalaöljykapseli
* Ennen nukkumaan menoa joka toinen vrk C-vitamiini ja rautaa.
Hauskinta oli että olin vuosia kärsinyt ns levottomista jaloista, suonenvedoista ja lihaskrampeista mm uidessa, kokouksissa sekä syönyt niihin magnesiumia iltaisin ennen nukkumaan menoa. Kun aloin ottamaan magn. illoin aamuin oireet hävis...Olikin ihanaa parin viikon jälkeen tuosta muutoksesta pystyä istumaan esim elokuvissa/ lentokoneessa ilman että liimasin vaivihkaa purkalla jalat kiinni lattiaan.