Raskausoireet

Mulla oli aluksi tosi pahaa väsymystä ja rinnat! Voi juma ne oli kipeeeet. Nyt ei oikeen muuta oo ku naama kukkii ja tukka rasvottuu. Pieniä tuntemuksia alavattalla. Mulla on endometrioosin ja umpisuolen puhkeamisen takia paljon kiinnikkeitä että saa nähä kuinka pahaksi kivut vielä muuttuu... Myös tykyttelyä ja huimausta on ollu. Syön sydänlääkkeitäki mutta niistä ei paljo tunnu olevan apua :/
 
Mulla kukkii niska ja yläselkä, jessus mikä teinifinnikausi iskenyt
Ja ei tarvi ku puhtaat vaatteet viikata kaappiin ni on jo hiki ja hyi miltä kainalot haisee
 
Ihan alussa oli etomista ja pientä väsymystä.nyt väsymys on ollut tosi hurjaa ja vois vaan nukkua. Tuo vajaa 2v vaan pitää huolen, että pysyy liikkeellä :D Onneksi hän on super hyvä nukkuja ni saa itsekin hyvin nukuttua, jos saa :D
 
Mulla oli alussa ihan tosi ällö olo ja ihan mieletön väsymys, mutta nyt ei ole ollut oikeastaan enää mitään moneen viikkoon...
Aivan kuin en olisikaan raskaana?
Mitä nyt maha on kuitenkin ehkä vähän kasvanu...?? o_O
Huomista ultraa odotellen...
 
Onko muilla tosi voimakasta väsymystä?
Mulla on torstaina 14+0 ja oon edelleen ihan älyttömän väsynyt vaikka nukun hyviä yöunia.
Huomenna onneksi labrat perussairauden tiimoilta ni näkee on hb millä mallilla..
 
Tulin just maaliskuisten puolelta kurkkimaan, että joko teillä muutaman viikon edellä menevillä on väsymys alkanut helpottaa. :) Itsellä nyt 10+2 ja väsymys ollut noin kolmen viikon ajan niin kova, että välillä ihan turhauttaa. Odottelen, josko se helpottaisi seuraavien viikkojen kuluessa... :angelic:
 
Mä oon ainakin ihan jatkuvasti väsynyt. Ollut alusta asti, nyt 14+4. Ei tunnu energiseltä keskiraskaudelta kuten usein mainostetaan :D
 
Täällä loppui väsymys vkolla 10 mutta nyt taas kun ollaan 13+2 yrittää väsymys kaataa meikäläisen ! Myös nämä pakaran vihlomiskivut ovat ainakin iltaisin aikamoiset, mutta avopuoliso oli heti valmis hieromaan :grin
 
Eli ei välttämättä oo siis helpotusta väsymykseen luvassa, vaikka viikot vieriikin... :shifty::grin
 
Mansikoiden siivous otti koville, meinas vähän itkettääkin siinä samalla :shy: Nukuin sen jälkeen pari tuntia ja elämä taas hymyili. Eli väsymystä ja hormonien heittelyä täälläkin. 11+5.
 
Väsyttää kyllä.. Ja pahoinvointi on tullut vähän takaisin.. Nyt sen onneksi saa kuitenkin pidettyä kurissa syömällä. Tosin tuntuu hullulta syödä kolme aamupalaa ja kolme iltapalaa.. Päivät menevät helpommin. Onko muilla vielä pahoinvointeja?
 
En yhtään muista miten esikoisen kohdalla jatkuva väsymys loppui. Silloin tosin kävin töissä ja sieltä tullessa menin suoraan nukkumaan, söin ja kävin yöunille.
Nyt kun on taaperon kanssa kotona ja aloitin heinäkuun lopussa ilta/vkl työt joita keskimäärin pari kertaa viikossa ni kyllä on pieni ihminen poikki :hungover: :smiley-ashamed004 Josko se tässä jossain kohti vähän helpottais :)
 
pahoinvointeja on vielä, 12+0...lieventyneet ja harventuneet, mutta edelleen ajoittain kuvottaa.

pissalla pitää ravata monta kertaa yössä, se saisi kyllä kohta jo loppua.
 
Mäkään en muista milloin ekassa raskaudessa helpotti väsymys, mutta mäkin silloin töistä tullessa olin ehkä kaksi tuntia hereillä ja menin yöunille ja nyt ei pysty noin vaan mennä nukkumaan kun pitää olla taaperon kanssa hereillä :D
 
Tääläki pahoinvointia edelleen. Oksentanu en oo nyt varmaa viikkoon. Suussa maistuu edelleen järkky pahalla. Makeeta ei oikeestaan pysty syömään. Välillä kaameeta väsymystä mutta ei päivittäin. Tänään 12+6
 
Mulla on ollut tänään aika huono päivä. Oksensin pari kertaa enkä meinaa palautua siitä millään. Kauppareissu meni ihan plörinäks kun haahuilin kaupassa kuin haamu. Tämä oli kyllä eka päivä näin huonoa laatua. Pitäis saada syötyä ennen ilta seiskaa kun aamulla on sokerirasitustesti. 11+6.
Ou jeah.
 
Takaisin
Top