Antsku, siitä selviytyy jotenkin, mutta ei mulla ainakaan ollu helppoa viime kierroksella, kun esikoinen oli just täyttäny vuoden kun plussasin, niin oli vielä tosi pieni. Jotenkin aina sain vedettyä päivän läpi, mutta eipä paljon mitään erityistä tehty. Mies joutu töidensä jälkeen aina ottaa heti kopin esikoisesta ja kotihommista, mutta se oli myös siinä mielessä tosi hyvä, että silloin hän tosissaan tajusi, mitä kaikkee lapsen ja kodin pyörittäminen vaatii. Sillon kun esikoinen oli vauva niin riideltiin aiheesta tosi paljon.
Sittenkin vielä kun kuopus oli syntyny ja mulla oli jonkinasteinen synnytyksen jälkeinen masennus vissiinkin, tai ainakin mulla oli tosi haastavaa hallita tunteitani ja kiintymyssuhteen luonti kuopukseen kävi aika takkuisesti ja lisäksi olin tosi väsyny, niin videoita meillä katteltiin päivisin tosi paljon. Niillä selvisin pikkuvauva-aikaan päivistä läpi.
Ei nyt vissiin ihan sitä vastausta tullu, mitä Antsku toivo, mutta ehkä tarinan opetus olikin se, että kaikesta selviää ja jopa niinkin, että päättää haluta lähteä vieläki uudelle kierrokselle, vaikka näitä lapsia kotona on nyt kaksi :D